מרן הגר"ש אוירבאך הכתיר את הגר"צ שינקר במקומו של הגרד"צ קרלנשטיין

בעריש פילמר 3 Comment on מרן הגר"ש אוירבאך הכתיר את הגר"צ שינקר במקומו של הגרד"צ קרלנשטיין
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מרן הגאון רבי שמואל אוירבך הכתיר אמש (חמישי) את הגאון רבי צבי שינקר ראש ישיבת 'בית דוד' לצעירים בבני ברק, לרבה של קהילת 'גרודנא' באשדוד.

קהילת גרודנא אשדוד אשר מונה כיום כ-1000 בתי אב, ומתחזקת 12 מוסדות חינוך ו-9 כוללים, מתנהלת על פי הנהגתו של הגרד"צ קרלנשטיין מאז מינויו ע"י הרב מפוניבז' זצ"ל לפני כמה עשורים.

עקב אשפוזים תכופים לאחרונה, והיחלשותו כתוצאה מכך נמנע הגרד"צ להמשיך ולהכריע בשאלות הקהילה.

מרן הגאון רבי שמואל אוירבך שהתבקש ע"י שליח מיוחד שנשלח מטעמו של הגרד"צ למנות לקהילה רב שיחליפו ושיתן את המענה הנדרש לצרכי הקהילה, הכתיר את הגאון רבי צבי שינקר לרב הקהילה.

הקשר בין הגאון רבי צבי שינקר לקהילתו של הגרד"צ הדוק מזה שנים רבות אם בייעוץ בחינוך ושלום בית, ובשיחות קבועות שמוסר לבני הקהילה והישיבה.

הגאון רבי צבי שינקר שגר בבני ברק ומכהן כראש ישיבת בית דוד לצעירים, ישהה באשדוד יומיים בשבוע, וישהה מס' שבתות בחודש, בעיר אשדוד.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    כמה אי דיוקים בכתבה אחת?
    א. אין שם אפילו 300 בתי אב.
    ב. יש להם כבר רב, הרב משה שמידע ותחתיו מו"צ.
    ג. 12 מוסדות חינוך וכמה כוללים????
    ד. כמה שבתות בכל חודש הרב שינקר יהיה שם?

    די לעשות צחוק מהאתר!

  2. 2

    למגיב 1 הכתבה לא מדוייקת בעיקר בנושא העיקרי שבה. רבנות הקהילה באשדוד. בכתבה מדובר על: הנהגת "הגרד"צ קרלנשטיין מאז מינויו ע"י הרב מפוניבז' זצ"ל לפני כמה עשורים". זו טעות גמורה . בזמנו הביא הרב את שלושת ראשי ישיבת גרודנא הגרד"צ קרלנשטיין הגר"צ דרבקין והגר"י הקר למסור שיעורים בישיבה. לרבנות הקהילה הביא הרב זצ"ל את הגר"פ שרייבר זצ"ל. לגופה של בחירה. זו בחירה טובה ובעיקר שיש בזה סידור עבודה לר' צבי שינקר בזמן שישיבת בית דוד מקרטעת, ויש לו זמן לנסיעות תכופות לאשדוד. יש לו נסיון רב עם מגזר ה"פלג הירושלמי" של הרב קרלנשטיין והוא זה שיוכל לעשות סדר בעיקר בין חתניו של הרב קרלנשטיין, ואולי גם בקהילה המורכבת הזו עצמה. הרבה הצלחה.

  3. 1

    אחר לכתו של מרן הגרד"צ התמנה תחתיו לראש הישיבה, הגאון רבי צבי שיינקר, ואף ךהכריע בכל עניני הישבה ולגשר בנושאים השונים העומדים על הפרק.