טרגדיה באשדוד: פעוט נלכד ברכב ונפטר ממכת חום

צבי טסלר No Comments on טרגדיה באשדוד: פעוט נלכד ברכב ונפטר ממכת חום

שעות של חיפושים בשכונה החרדית באשדוד, הסתיימו בטרגדיה: פעוט כבן 3 נעלם שעות ארוכות, כאשר בסופן הוא נמצא ברכב חונה שהיה סמוך לביתו עם מכת חום לאחר ששהה בו מספר שעות. חובשים ופרמדיקים העניקו לו טיפול רפואי ראשוני במקום ופינו אותו אל בית החולים ושם למרבה הצער נקבע מותו

ארכיון צילום: דוברות המשטרה
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

טרגדיה בקהילה החרדית באשדוד: ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד מסר עם צאת השבת כי היום אחרי צהרים, פונה לבית החולים באמצעות מד"א ובמצב אנוש ילד כבן 3 כשהוא מחוסר הכרה וסובל ככל הנראה ממכת חום. למרבה הצער, חרף מאמצי הרופאים, נאלצו בביה"ח לקבוע את מותו.

האירוע התרחש ברובע ז' בעיר, כאשר הילד (בן 3) נעלם שעות ארוכות, כאשר בסופן הוא נמצא ברכב חונה שהיה סמוך לביתו עם מכת חום לאחר ששהה בו מספר שעות. חובשים ופרמדיקים העניקו לו טיפול רפואי ראשוני במקום ופינו אותו אל בית החולים  כשמצבו אנוש.

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 16:56 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על ילד שהוצא מרכב סגור לאחר ששהה בו מספר שעות באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא באשדוד ילד כבן 3 במצב אנוש.

פראמדיק מד"א יואל קאהן סיפר: "הגענו למקום וראינו בתוך רכב פרטי, במושב האחורי ילד כבן 3 מחוסר הכרה עם סימני מכת חום. בסיוע שוטרים שהיו במקום הוצאנו אותו מהרכב, העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו אנוש. בבית החולים הרופאים ממשיכים להילחם על חייו."



0 תגובות