נדב פרי הבהיר: "עובר לעבוד עם שותפות דלק" וקומם עליו את יחימוביץ

    שלום בידרמן | צילום: פייסבוק 1 Comment on נדב פרי הבהיר: "עובר לעבוד עם שותפות דלק" וקומם עליו את יחימוביץ
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר דיווחנו כי הכתב הפוליטי של ערוץ 10 נדב פרי הודיע על הרגשת מיצוי ועזיבת התפקיד.

    הערב הוא מגלה גם לאן הוא ממשיך: "בימים הקרובים אצטרף לעבודה בשותפויות הגז דלק קידוחים ואבנר בתפקיד מנהל תחום קשרי חוץ ותקשורת.

    אחרי 17 שנה בתקשורת • נדב פרי הפתיע: "אני עוזב את ערוץ 10 ואת התחום"

    "אחרי שנים מרתקות, מהנות ומלאות סיפוק בעיתונות זוהי השעה לעבור לעולם המעשה. מהפכת הגז הישראלי ריתקה אותי כמי שעקב אחריה בעניין בשנים האחרונות. אני מאמין בחשיבותו ונחיצותו של הגז המקומי לפיתוח הכלכלה הישראלית ושיפור מעמדה האסטרטגי של ישראל באזור, וגאה להצטרף לתעשיה הזו.

    בשנים הקרובות, כך אני מאמין, ניתן יהיה לפתח את תעשיית האנרגיה בישראל לטובת כלל אזרחי ישראל, המשק והמדינה".

    מי שלא אהבה לקרוא את הדברים היא ח"כ שלי יחימוביץ שהגיבה כך: "מעכשיו, אם תראו בטלוויזיה את נדב פרי, ותרגישו את הסימפטיה ואת האמון שהעיתונאי הזה מעורר, אל תרדמו בשמירה, צבטו את עצמכם, ותזכרו שמהערב הוא עובד בשרותו של תשובה. כן, זה מותר לו. הכל בסדר. זכותו לעבור ל"סקטור הפרטי" ו"לעשות לביתו". אין חוק בעולם שמונע זאת ממנו.

    אני גם מחבבת את נדב ומעריכה אותו, אבל הייתי בהלם כששמעתי על המעבר שלו לתשובה, ואני רוצה להסביר את משמעות הדבר וקצת מאיך שהשיטה עובדת.

    נדב מעביר עכשיו לתשובה בתמורה כנראה לשכר שמן מאוד, לא רק את כישוריו, אלא בראש ובראשונה את נכסיו. את קשריו ואת ההכרות שלו עם שרים ופוליטיקאים שעדיין יחושו מפניו יראה מסויימת שחשים כלפי עיתונאי בכיר. את קשריו בתקשורת. את ההילה הציבורית של עיתונאי ישר ומקצועי. את פניו המוכרים מאוד ממרקע הטלוויזיה, אפילו את הפרופילים בפייסבוק ובטוויטר.

    שוב, זה לא פשע לעבור לסקטור הפרטי. אבל זו לא חברת הייטק ולא מפעל תעשייה, אלא חברה שההשפעה על חכים ושרים בין אם מאחורי הקלעים ובין אם ביצירת תקשורת תומכת – הוא הכלי המרכזי שלה ליצירת רווח. כשהוא יבוא לכנסת כנציגו של תשובה הוא יסתחבק עם כולם ויתקבל באהדה, כי באמת הוא נחמד. בועדות הכנסת יתנו לו לדבר. הוא הרי דמות ידועה, לא סתם יחצ"ן. ספק אם יעירו לו כשלא יענוד על חולצתו, מפאת המבוכה, את התג המזהה אותו כלוביסט, כמתחייב מהחוק שאני חוקקתי".

    מי שלא אהב את הגישה הוא שי ניב כתב גלובס, שהעיר ליחמוביץ שאפשר להיות פרלמנטרים מצוינים ועיתונאים לוחמנים בלי להפוך את ההון לרשע הגדול ואת האמת לאחת יחידה וקדושה.
    יחימוביץ בתגובה: "לא רשע. סתם התעשרות פרועה על חשבון הציבור בשת״פ מחפיר של הון שלטון עם מערכת יחצנות משומנת לשטיפת התודעה שהוא יהיה חלק ממנה".

    ניב לא ויתר: "וגם אם כל זה נכון, יש את הרגע הזה שאפשר פשוט להגיד לבן אדם – היית נהדר חבר, נתגעגע אליך. חבל שאתה עוזב. וזהו."
    יחימוביץ: ובכן גם זה נכון. ובכל זאת מותר להתאכזב, ולהצטער, ולהצביע על כך שהם קונים את כולם. למען מטרה אחת שאין בלתה: לקחת לעצמם כמה שיותר, על חשבון מה ששייך לכולנו.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הטעות של שלי שהיא כשעזבה את עולם התקשורת הלכה לכנסת ולא לתשובה