השר ארדן: "הליכוד כעת סובל ממה שהחרדים סובלים כל השנה" • האזינו

    דוד לזר No Comments on השר ארדן: "הליכוד כעת סובל ממה שהחרדים סובלים כל השנה" • האזינו
    11:19
    03.06.24
    נתי קאליש No Comments on ההתפרצות לשכם: צעיר יהודי חולץ לאחר שעבר לינץ' • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בוקר (שני) לאחר עצרת הימין בכיכר רבין, שר הפנים גלעד ארדן – מי שנבחר למקום הראשון ברשימת הליכוד – בראיון ל'מדברים בחירות' עם בצלאל קאהן ודוד חכם מתאר את הלחץ האדיר בליכוד מהמצב בשטח והחשש ממהפך: "חייב לומר לכם, הפיצול של סיעות הימין מטעה הרבה מהבוחרים הפוטנציאליים, הם לא חושבים שפיצול הקולות יכול להפוך את הדרך המרכזית שבה הם מעוניינים שהמדינה תובל".

    ארדן הסביר את כוונתו במדויק: "כשהם מצביעים לסיעת כמו 'כולנו' של כחלון או 'ישראל ביתנו' של אביגדור ליברמן שלא מתחייבים עד לרגע זה על מי ימליצו אצל הנשיא לראשות הממשלה, בהצבעה אליהם הם גורמים שלא מרצונם ומתוך אי הבנה את קריאת המפה לעליית השמאל לשלטון".

    שר הפנים תקף את התקשורת בעיקר מול סיקור עצרת הימין אמש בכיכר רבין כשהניסיון להפחית את כמות המשתתפים היה ברור ושקוף: "הציבור החרדי מכיר היטב את השקרים של התקשורת, שמתיימרת להיות אולטרא חילונית וליברלית ש"כאילו" מקבלת את האחר, אבל לא מוכנה לכבד כל דבר שקשור ליהדות ולערכים הדתיים, כעת הליכוד סובל מהשקרים וההכפשות שהחרדים סובלים מהתקשורת הכללית כל השנה, התקשורת משקרת במצח נחושה ומסלפת כל דבר שקשור לימין והליכוד".

    ארדן שב ומיקד את חיציו לעבר כחלון וליברמן: "לציבור הבוחרים שתומך ביאיר לפיד, המנסה לגרום להפלת שלטון הליכוד בכל דרך, אנו אפילו לא פונים, הוא איש שמאל ודרכו ידועה, אני מדבר בעיקר על כחלון וליברמן, שהעמדות המדיניות שלהם לא ברורות בכלל, מדוע רה"מ הכריז על כחלון כשר אוצר אם לא בשביל להחזיר מצביעים מהמרכז לליכוד, אנשים מתחילים להבין את הסכנה בהצבעה לכחלון שייתכן וייתן את קולותיו לשמאל", לדבריו, "הרי כבר מספר 2 ברשימתו של כחלון – יואב גלנט אמר בפומבי שמפלגתו תמליץ קודם על הרצוג לראשות הממשלה".

    בעניין הכרזת נפתלי בנט על בלוק טכני שהוקם עם הליכוד הבהיר ארדן נחרצות: "אין בלוק טכני עם בנט, זה ספין, המצאה שלו נטו כדי למשוך מצביעים, נפתלי בנט יורה ובוכה, אם הוא יקבל 11 מנדטים זה לא חשוב למחנה הלאומי כי זה לא מה שיקבע בסופו של דבר מי ינהיג את המדינה. אנו חייבים בסיס מוצק של גוש ימין גדול וממשלה שתקום ללא יאיר וציפי שכל בוקר יאיימו על הממשלה בצורה פרישה אחרת".

    לסיכום אמר השר ארדן ל'קול חי' כי "הבחירות הם גורליות, החשש ממהפך הוא רציני, הציבור הימני צריך להתעורר שלא לקום לבוקר שחור למדינה, המאבק הוא ימין או שמאל ולציבור החרדי יש המון מה לומר בנושא".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות