משי זהב זועם: "למה אין חרדי 'פורץ דרך' שידליק משואה?"

    ארי וידר 2 Comment on משי זהב זועם: "למה אין חרדי 'פורץ דרך' שידליק משואה?"
    23:31
    08.06.24
    חדשות קול חי No Comments on ההסתערות, החילוץ וההודעה המרגשת | כך התנהל "מבצע ארנון"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אתמול הוכרז שמותיהם של אלו שידליקו את המשואה בטקס יום העצמאות המרכזי של ישראל. בין האנשים שנבחרו להדליק משואה בסימן 'פורצי דרך' היו אישים מעדות שונות ואפילו ערביה, אולם בנמצא לא היה חרדי.

    יהודה משי זהב, מי שהדליק בשנת 2003 משואה מתקומם על כך ולאתר 'קול חי' הוא אומר שהוא מתכוון לפנות לגורמים הרלוונטיים בדרישה שיאפשרו גם נציגות חרדית בוועדה שבוחרת את מדליקי המשואות.

    "מדובר בטקס הכי נצפה במדינה, וכשאני הדלקתי משואה זה גרם לקידוש שם שמיים גדול" אומר משי זהב, "עד היום אנשים ניגשים אלי ואומרים לי שהיום להם דמעות בעיניים. כשבוחרים בחרדי להדליק משואה זה אומר שמכירים בעשיה שלו, ואנחנו לא צריכים לרדוף אחריהם. אנחנו פורצי דרך הרבה לפני הציונות. אתה רואה חרדים שהרבה יותר פורצי דרך מאלה שנבחרו, וזה מאד מצער שאף חרדי לא נבחר לטקס".

    יהודה משי זהב מוסיף ואומר "כשהדלקתי את המשואה היה מצד הגורמים הקנאים הרבה שתקפו אותי, אבל בפועל רואים בתקשורת את החרדים בדרך כלל בצורה שלילית, וזו הזדמנות להוכיח את העשייה של הציבור החרדי".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מדליקי המשואות מייצגים אותנו? אנחנו חלק מהחברה הבליינית והשתיינית? מה לנו (גם אלו מאתנו שאינם קנאים, ואפילו רואים בחיוב את המדינה), ולמייצגי החברה הישראלית?
      אנחנו זקוקים ל"הסכמה" של איזה פקיד או מפיק/ה על המעש שלנו? [מעבר לזה שהיה בזיון לבחור נציג חרדי אחד, כשיש לפחות אלף פורצי דרך חרדים!]
      בכל אופן, מר משי זהב, הכבד ושב במקומך, גם אתה אינך מייצג את הציבור החרדי (עם כל זכויותיך!)