לפיד חושש: "ללכת לבחירות זה רעיון רע מאוד"

    דוד לזר | צילום: פייסבוק No Comments on לפיד חושש: "ללכת לבחירות זה רעיון רע מאוד"
    10:53
    23.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on הבשורה של שר האנרגיה: "פותחים את שוק החשמל לתחרות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר האוצר יאיר לפיד, יו"ר 'יש עתיד', ניסה אמש (ראשון) לצמצם את הלהבות סביב מה שנראה כמשבר קואליציוני שיוביל לבחירות.

    בראיון שהעניק אמש לערוץ 10 אמר כי "אני לא איימתי לפרוש מהממשלה, כך שזה לא איום רציני. אני חושב שזה רעיון רע מאוד ללכת לבחירות. אני לא חושב שיש אזרח ישראלי אחד שאומר לעצמו 'יופי עברה שנה וחצי בוא נלך עוד פעם לבחירות', בשביל מה זה טוב? מה שצריך לעשות זה להעביר תקציב שהוא טוב לאזרחי ישראל".

    "אנחנו הגשנו לממשלה תקציב, אולי התקציב החברתי ביותר שהיה פה מזה שנים. תוספת של 4 מיליארד שקל לבריאות, 3.2 מיליארד שקל לחינוך, 2 מיליארד שקל לרווחה, לניצולי שואה, לביטחון פנים. כל מה שצריך כדי לעשות חברה אנושית טובה יותר. הממשלה אישרה את זה, רה"מ תמך בזה והצביע בעד, והממשלה עכשיו צריכה להעביר את זה. אני לא רואה שום סיבה – לא לאיומים ולא לפירוק של ממשלות. מדינת ישראל לא זקוקה לבחירות בעת הזאת".

    על נתניהו אמר כי "אני לא חושב שראש הממשלה נתניהו הפסיק לגבות, אני חושב שאנחנו נמצאים בתוך תהליך של תקציב, זה תמיד תהליך מסובך. אני אגיד לך מה קורה – כמו תמיד נכנסו עכשיו כל האינטרסנטים וכל חברי המרכז וכל הבוחשים וכל המכרים, כל האנשים שבגללם הלכתי לפוליטיקה, מפני שאת זה צריך להפסיק, מפני שאם יש תקציב חברתי אז מה שצריך לעשות בו זה לקחת 190 אלף קשישים ולעלות אותם מקו העוני, לא לספק את מהווייו של חבר מרכז כזה או אחר".



    0 תגובות