תנו לזועביז' רובים • יעקב הרשלר

    יעקב הרשלר 1 Comment on תנו לזועביז' רובים • יעקב הרשלר
    10:53
    23.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on הבשורה של שר האנרגיה: "פותחים את שוק החשמל לתחרות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הדבר הטוב ביותר שקרה לימין בישראל זה חנין זועבי.

    חברת הכנסת הערבייה או הפלשתינית כפי שהיא מכנה את עצמה וטוב שכך מבהירה היטיב את הקיטוב והשוני בין החברה הישראלית לזו הערבית ישראלית, עובדה שמפלגות השמאל מנסות כל העת לטשטש.

    אם עד כה השמאל ניסה לטעון כי הציבור הערבי בישראל מעוניין בדו קיום ורק רוצה לשמור על זכויותיו הלגיטימיות הגיעה זועבי והעירה את הנרדמים, הבהירה חד משמעית כי הערבים הישראלים אכן חיים בתוכנו מקבלים קצבאות לומדים באוניברסיטאות בקיצור חיים על חשבוננו אבל רוצים רק דבר אחד לזרוק את כולנו לים ואם אנו רוצים שמשם נמשיך לשלם להם ביטוח לאומי ולפתח אותם יותר מכל עם ערבי אחר במזרח התיכון.

    ביממה האחרונה התבטאה זועבי בחריפות נגד חיילי צה"ל והשוותה אותם ללוחמי דאעש ואף טענה כי לוחמי צה"ל גרועים מטרוריסטים מיד צצו כל מנהיגי הימין וקראו להדיחה מהכנסת להרחיקה מהמשכן ואף לשלול את אזרחותה.

    וכאן הם טעו, לימין אסור שהיועץ המשפטי לממשלה אכן ישתכנע ושר הפנים ישלול את אזרחותה, המחאה אכן צריכה לבא אך אסור לה להיפסק, אם היא תלך מי באמת יעמיד לציבור היהודי בישראל את המראה הכל כך ברורה של דעת הקהל במגזר הערבי בישראל,
    מחאה כזו רק מבהירה מי האויב הנמצא מולנו.

    אם תלך זועבי יבא ערבי ישראלי מהדגם של נשיא אירן רוחאני כזה שיודע לדבר יפה ולהטעות את העולם, רוחאני הערבי ישראלי יסווה את המטרה האמתית של ערביי ישראל.

    רק שיהיה לנו ברור לרגע, הערבים הישראלים זהו אותו עם שאנו מעסיקים ולא בעזה או ברשות הפלשתינית אלא במרכול השכונתי ובקווי האוטובוסים, העם הזה או חלקו רק ממתין לשנייה שנסובב את גבנו ואז יבצע בקול את מה שחשב כל השנים בשקט, ללכת שלוש פסיעות אחורה ובתנופה להעיף אותנו עם בעיטה לים.

    אז תזכרו ימנים, הטקטיקה הטובה ביותר במלחמה היא לקחת את האויב הקיצוני לרומם אותו ולהבהיר חד משמעית אתו אנו מתמודדים והמלצה שלי גם לתת לה רובים עם הרובים יהיה קל להילחם.

    אנו נכשלים תמיד בדיפלומטיה כי המלחמה הקשה היא מול אלו המתונים איתם ההזדהות בעולם ובישראל תהיה קלה יותר ליפי הנפש.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אמת, כל מילה בסלע. בראש של זועבי ויפי הנפש…