היועץ המשפטי לשעבר: "ישראל ביימה הפרה כדי לחסל את דף"

    דוד לזר| צילום: פייסבוק 4 Comment on היועץ המשפטי לשעבר: "ישראל ביימה הפרה כדי לחסל את דף"
    22:39
    01.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפלגות הימין מבהירות: לא נסכים למתווה הכניעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מיכאל בן יאיר, לשעבר שופט בדימוס והיועץ המשפטי לממשלה, פרסם בשבוע שעבר סטטוס ברשת החברתית, בו העלה טענה שישראל ביימה את הפרת הפסקת האש בכדי לחסל את מוחמד דף.

    וכך כתב: "אין הסכם. יש מעשי איבה מחודשים. מי אשם? שאלה גדולה – חמאס שרוצה הסכם טוב יותר, או ישראל שביימה הפרה כדי לחסל את מוחמד דף".

    בן יאיר 2

    בפוסט המשך כתב: "חמאס שרוצה הסכם טוב יותר, או ישראל שביימה הפרה כדי לחסל את מוחמד דף. כמובן שלא יתקיימו משפט או ועדת חקירה משפטית על השאלה מי הפר את הפסקת האש. אבל יש עובדה שממש מציקה: הרי לנסות ולחסל בכיר כמו מוחמד דף, ששרד כבר ניסיונות חיסול קודמים, צריך מודיעין טוב שהושג מבעוד זמן על תנועותיו ומקום שהייתו, שמשתנים במהירות. האם מודיעין כזה הושג כך סתם פתאום, בתזמון מקרי ומיד לאחר ירי שלש רקטות לשטחים פתוחים בדרום? לא נראה סביר, נכון? אז לא צריך להיות מומחה צבאי או מומחה למודיעין כדי להעלות תהייה זו".

    בן יאיר 1

    עוד כתב: "ישראל של נתניהו וחבר מרעיו, שתקפה את ממשלת האחדות הפלסטינית ובכך הביאה עלינו את המלחמה הארורה הזאת שהגיעה לתמונת הניצחון של שלושה חיסולים בכירים ובדרך זרעה הרג והרס בלי נסבלים בשני הצדדים – אינה ישראל שלי. ישראל שלי היא מדינה הומאנית, אוהבת אדם ושוחרת שלום, ישראל שלי אינה ספרטה אלא אתונה ולמורשתה חיי הנצח".

    עמדותיו של בן יאיר אינם מפתיעות. כיום הוא חבר המועצות הציבוריות של עמותות 'בצלם' והקרן החדשה, וכבר באפריל 2013 כתב "ההתנחלות היא המעשה המרושע והווילי ביותר מאז מלחמת העולם השנייה".

    ממשרד ראש הממשלה נמסר: "אנו דוחים בתוקף את הטענה, וההוכחה לכך היא שחמאס היה זה שירה ראשון בסביבות השעה 15:00, תשע שעות לפני פקיעת מועד הפסקת האש. חמאס ירה 3 רקטות לעבר ב״ש ובכך הפר בפעם ה-11 את הפסקת האש".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      אחרי שיודעים שהוא חבר בבצלם הכל ברור ! לא צריך להרחיב

    2. 3

      נראה אותו גבר שילך עם כל החברים והחברות שלו השמאלנים לגור בעזה בין הזאבים וש ידבר סתם פוברוקטור שמוצץ לנו את הדם, עפר לפיו.

    3. 2

      תמוה בעיני שמר מיכאל ,אינו רואה את התמונה באופן גלובלי אלא נקודתי.
      כשמנגד,החמאס מנהל מאבק של שליטה והרס ושייך לענף רחב יותר.. לתנועה איסלאמית קיצונית שכל מטרתה מלחמת דת עתידית של כפיה ואיסלמיזציה של כל העולם.
      עם ישראל הינו הומאני ומוסרי כאחד….והוכיחו זאת גם במלחמת ״צוק איתן״.
      לא משנה כמה שוחרי שלום נצמיח בארץ הזו,לאיסלם מטרה ברורה אחת; שליטה ,הרס והרג באופן ברוטאלי ואכזרי.
      ובכלל אני תמהה על כך שבסטאטוסים החברתיים אנשים עם דיעות אישיות וטענות סובייקטיביות מפיצים תורתם ללא הפרעה ואין דיון מעמיק על כך
      שאולי ישנה מגמה להוריד המוראליות וחוסנה הלאומי של ארצינו…..

    4. 1

      איך נאמר , מהרסייך וחריבייך ממך ייצאו…לו שתק ,לא היו שומעים עליו ולא מתייחסים , עכשיו קיבל "תשומי". עבר עליו הקלח.