תג מחיר • כוחות צה"ל הרסו מבנים ביצהר ובחוות שקד

    ישראל בן צבי | צילום: תצפית 2 Comment on תג מחיר • כוחות צה"ל הרסו מבנים ביצהר ובחוות שקד
    9:08
    05.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on עוד השבוע: הממשלה תפרסם את תזכיר חוק הגיוס הדרמטי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המנהל אזרחי הרס הלילה בישוב יצהר שבשומרון בית הנמצא בשלבי בנייה מתקדמים ובחוות שקד נהרסו שני מבני מגורים יבילים, ובקתת עץ והוחרם עוד מבנה מגורים יביל.

    במהלך הפינוי נתקלו הכוחות בהתנגדות עזה מקרב התושבים, הבערת צמיגים וחסימת של צירים באמצעות רכבים. סוכנות תצפית מדווחת כי כנגד התושבים הופעלו פצצות תאורה, רימוני הלם וגז.

    כתבינו לענייני צבא וביטחון קובי פינקלר מוסר כי לאחר הפעילות הותקף מוצב צבאי באזור על ידי מתיישבים. יצויין כי אחד המבנים שנהרסו בחוות שקד שייך לחייל צה"ל, רווק בן היישוב שגדל במקום וכעת בשירות סדיר. שני תושבים כבני 60 נפגעו משאיפת גז והם מטופלים במקום.

    גרשון מסיקה ראש מועצת שומרון אומר בתגובה להרס: לצערי נראה  מדובר בפעולת תג מחיר של מערכת הביטחון כנגד תושבי יצהר. למותר לציין שאיננו מתגוררים תחת שלטון דיקטטורי וכי ענישה קולקטיבית לא רק שהיא פוגענית ולא מקובלת אלא שהיא אינה מועילה ואף גורמת נזק. במקום שמערכת הביטחון תעשה את עבודתה ותמצא את האשמים היא פוגעת בחפים מפשע ובכך מחזקת את הקיצוניים ומחלישה את הרוב המתון של תושבי יצהר

    מדובר היישוב יצהר נמסר בעקבות ההרס לפנות בוקר מדיניות ההרס וההענשה הקולקטיבית של השלטונות נגד תושבי יצהר הינה מקוממת. לא יתכן שממשלת ישראל וכוחות הביטחון יהרסו בתים של חפים מפשע כתג מחיר ונקמה בגלל פעולות לא לגיטימיות של בודדים, חמורים ככל שיהיו.

    עוד מסר דובר היישוב יצהר בדבריו: "אנו קוראים למערכת הביטחון ולעומד בראשה לחדול ממדיניות זו ולהפסיק לאלתר את מעגל האיבה המתגבר.תמונה1 תמונה2 תמונה3 תמונה4 תמונה5 תמונה7



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מדוע לא ראינו כאלה כתבות קורעות לב כשקיצצו באכזריות מרושעת שאין לה אח וריע בשום מקום בעולם.קיצוץ למשפחות בביטוח לאומי ובתקציבי הכוללים שגם הם קשורים למשפחות.באיזה קרוון או חדר אטום נטמנתם עד כעת שנגעו לכם בדבר שאינו כורח המציאות האם אותם אבנים שיכלו להבנות במקום אחר ולא להחרב ראויים לזעקה כה מרה יותר מכל הרשע של ממשלה זו שהינה חשובה בעיניכם רק שזה עובד לפי רצונכם המעוות?קבלו נא את רצון הבוחר והמושל שלכם עם כל גזרותיו.חג כשר ושמח.

    2. 1

      האם תגובה זו אינה ראויה וממתינה לאישור המערכת לאחר יממה?.