לראשונה בהיסטוריה: כשרות ועדת רבנים לסיב אופטי

חדשות קול חי 5 Comment on לראשונה בהיסטוריה: כשרות ועדת רבנים לסיב אופטי

דרמה היסטורית: ועדת הרבנים תפקח על כשרות סיבים אופטיים. במסגרת ההסכם, הציבור החרדי יוכל לרכוש שירותי תקשורת על גבי תשתית הסיבים של Unlimited IBC וזאת באמצעות ספקיות שירותי הגישה

מימין לשמאל: הרה"ג מרדכי גולדשטיין, יוסי חבר, הרב בצלאל סטץ’, עו"ד ישראל הכט צילום: ללא קרדיט
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דרמה בשוק כשרות התקשורת: חברת IBC Unlimited מעדכנת ביממה האחרונה (ב') כי הגיעה להסכם עם ועדת הרבנים לפיקוח על כשרות סיבים אופטיים, אשר יאפשר לראשונה לספק למגזר החרדי תשתית תקשורת על גבי סיבים אופטיים בפיקוח ועדת הרבנים.

ועדת הרבנים הוסמכה על ידי גדולי הרבנים לבדוק את שירותי תשתית התקשורת עבור הציבור החרדי, על מנת לאפשר לציבור החרדי העושה שימוש בשירותי תקשורת לצורכי פרנסה לקבל  סיב אופטי מפוקח​.

ל'קול חי' נודע כי בין חברי הועדה הרבנים הגאונים הגר"נ קופשיץ שליט"א, הגרש"ז פערלשטיין שליט"א, הגר"מ גולדשטיין שליט"א ועוד שורה ארוכה של רבנים נחשבים העוסקים בתחום.

במסגרת ההסכם, הציבור החרדי יוכל לרכוש שירותי תקשורת על גבי תשתית הסיבים של Unlimited IBC וזאת באמצעות ספקיות שירותי הגישה. השירות המאושר על-ידי הוועדה הינו שילוב של סינון תכנים בתוספת סיב ייעודי, בכך תהפוך תשתית הסיבים הזו לתשתית התקשורת היחידה המאפשרת ללקוחות המגזר החרדי לרכוש שירותי תקשורת בפיקוח ועדת הרבנים.

מנכ"ל IBC Unlimited, יוסי חבר, מסר: "אנחנו גאים להיות החברה היחידה שמספקת למגזר החרדי את האפשרות לקבל שירותי תשתית תקשורת על גבי סיבים אופטיים בפיקוח ועדת הרבנים. כחברת תשתיות התקשורת הסיטונאית הגדולה והמובילה בישראל אנחנו רואים חשיבות גדולה בהתאמת התשתיות שלנו לכלל המגזרים בישראל ובאופן שמתחשב באורחות חייהם. אני מודה לרבנים חברי הוועדה על שיתוף הפעולה שהביא להסכם החשוב הזה."

חברת הסיבים האופטיים והאינטרנט המהיר IBC Unlimited היא חברת תשתיות התקשורת הסיטונאית הגדולה והמובילה בישראל. תשתית הסיבים האופטיים המתקדמת של החברה מאפשרת כיום גלישה במהירות של עד 5GB בטכנולוגיה המתקדמת בעולם – XGS-PON בכל כתובת אותה מחברת החברה. רשת הסיבים האופטיים של החברה מגיעה כיום למעלה מכ-1,650,000משקי בית מחוברים ב-172 יישובים ברחבי הארץ מקרית שמונה בצפון ועד אילת בדרום.



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    אין לי מחשב, יש לי רק נייד. אבקש ממי שיכול להסביר לי בצורה פשוטה מה משמעות הדבר והאם אפשר להתחבר גם דרך הנייד, למי שגולש בעיקר בוואצפ, בגוגל, ובפייסבוק. ואולי מישהו ממערכת קול חי יתנדב להסביר. תודה רבה.

    1. תשתית זה אומר שאתה יכול לגלוש גם בסלולרי
      זו תשתית לכל חיבור אינטרנטי

    2. זה קל.
      מעכשיו ישלמו מס לא רק על המכשיר הכשר אלא גם על הסיב האופטי