"אתה תטיף לנו מוסר?": המגישים הגיבו בחריפות לאיש השמאל

סוגרים שבוע No Comments on "אתה תטיף לנו מוסר?": המגישים הגיבו בחריפות לאיש השמאל

"לך יש תלונות? מה שאתם עושים זה להרוס את המדינה": בתוכנית 'סוגרים שבוע' הגיבו המגישים, עו"ד יצחק אוסדיטשר ויצחק שיינפלד לאיש השמאל ג'וש בריינר שתקף את התוכנית: "לקחתם את משפחות החטופים כבני ערובה, אתם הורגים אותנו"

צילום: נתי שולמן
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האזינו>>>

"רפובליקת בננות, חזרנו אחורה עשרות שנים", עו"ד יצחק אוסדיטשר ויצחק שיינפלד ביקרו בתוכנית 'סוגרים שבוע' את מדיניות היחסים של ישראל. מי שפחות התלהב מהנאמר הוא ג'וש בריינר, ‏כתב המשטרה של עיתון הארץ, שפרסם בחשבונו ברשתות החברתיות: "אני מקשיב במקרה לרדיו "קול חי". שני מגישים מסיתים ללא סוף. "מארגני קפלן הם מחבלי קפלן… הם סגרו עם טהראן שבשעת ההפגנה לא יהיה מה שלא יהיה (יעני תקיפה)… האם מחבלי קפלן מתואמים עם שלטונות טהרן?". "זו סיבה לא לצאת מחר מהמרכז, היא היא מוגנת בגלל המחאה".

בריינר המשיך: " -"טהראן לא תתקוף כי מחבלי קפלן עושים עבורם את העבודה" קודם לכן הפיצו שקרים שהמוסד הפיץ אתמול תמונה של טהרן לפני (אה?), עברו לטנף על גלי בהרב מיארה שהיא רוצה לדאוג לנוח'בות עד כדי לימודים אקדמאיים (שקר) ועכשיו קצת דבר תורה כמובן בשביל הנשמה. ביררתי בלוח השידורים של האתר מה זו התכנית הזאת, "שיינפלד ואוסדיטשר". חרפה שהדבר הזה משודר", כך לדבריו.

עו"ד אוסדיטשר הגיב לו וכתב: "היי גוש ראשית אני שמח שאתה מקשיב לתוכנית שלנו, סוף סוף הגעת לתחנה איכותית שאומרת את כל האמת בפנים. שנית צריך הרבה חוצפה לכתוב את מה שכתבת ואסביר. שני בניי שרתו בעזה, בן נוסף בשורה והחתן קצין ברבנות, אני שירתתי ב 8200, איפה אתה וילדיך שירתתם????".

במקביל, בשידור חי בתוכנית התייחסו המגישים לאירוע ותקפו את בריינר בחריפות: "שמח שאתה מאזין לרשת איכותית, אבל לך יש תלונות? מה שאתם עושים זה להרוס את המדינה. תהיה כן עם עצמך. אתם מפלגים את הארץ והורגים אותנו".

 



0 תגובות