מגיע לכם להרגיש בני חורין – מגיע לכם דאבו!

אבי יעקב No Comments on מגיע לכם להרגיש בני חורין – מגיע לכם דאבו!
צילום: יח"צ
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחד הרגעים הקסומים של ערב פסח הוא הרגע שבו ניגשים לחנות ומתחדשים. ריח הניקיון עם המוצרים החדשים מכניס אנרגיה של שמחה. השנה, משפחות רבות עושות את הבחירה שלהן עם דאבו – כי לא צריך לחכות לעשר שנות נישואין בשביל מיקסר שתמיד חלמת לפסח!

השנה מגיע לך דאבו. סדרת המיקסרים המובילים והאיכותיים בעולם. לאפיה קלה ולתוצאות מושלמות וגם מבצעים שאסור לפספס. רוכשים מיקסר דאבו דגם 5740 ב-3,490 ₪ בלבד ומקבלים חבילת הטבות בשווי 1,000 ₪ הכוללת: קערה בנפחח 8 ליטר, המתאימה להפרשת חלה בפעם אחת. סינר או כיסוי למיקסר, סדנת שף חווייתית שאסור לך לפספס, אביזר ב-50% הנחה בזמן הסדנה.

המיקסרים של דאבו נוצרו מתוך מחשבה מדויקת על צרכי המשפחה החרדית. לא סתם מעידים מיטב השפים המקצועיים, כי המכשירים החשמליים במטבח שלנו, הם חצי מהפתרון גם בזמן העבודה וגם בתוצאה.

המיקסר המתקדם, דאבו 5740, זכה לתואר 'המיקסר הביתי הטוב ביותר בעולם'. בנוסף ליופי החיצוני, יש לו פונקציות ששוות המון. קערה בנפח משמעותי שהופכת את מצוות הפרשת חלה להרבה יותר נגישה עם ידיות סיליקון שמונעות החלקה. אחת המעלות המדהימות שלו זה השקט. הוא עובד בשקט מופתי, עד כדי כך שאולי לא תאמינו שהוא פועל. למיקסר הטוב בעולם יש 11 מהירויות שמספקות בקרה מדויקת לכל מתכון. מערכת הקירור הפנימית שלו מספיקה לשעת עבודה ברצף, כך שאפשר לעבוד חופשי. הפינוקים הקטנים שלו חוסכים כאבי ראש, משום שאפשר להשתמש בתצוגת זמן ובפונקציית ספירה לאחור. אפשר להשתמש בכפתור השהיה או הפעלה מחדש וכך בזמן שהוא דולק, תלכו לעשות עוד דברים חשובים. הוא כבר יכבה או ידליק את עצמו לבדו – כפי שתגדירו לו.

כדי להרגיש בני חורין אמיתיים – אתם פשוט צריכים דאבו במבטח. לפסח הרבה יותר נעים וטעים.

 



0 תגובות