חוק הגיוס ימתין: ‏נתניהו שוב מנסה למרוח ולדחות

מוטי הלפרין No Comments on חוק הגיוס ימתין: ‏נתניהו שוב מנסה למרוח ולדחות

בניגוד לרצון החרדי, נתניהו מסרב בינתיים להביא את חוק הגיוס בקרוב – בשיחות עם המפלגות החרדיות מתעקש שהחוק יגיע רק אחרי הפסח • הדד-ליין של בגצ הוא לאחרי הפסח, אבל החרדים רצו שלכל הפחות הדיון על החוק יחל כבר בשבוע הבא – נתניהו מצידו מנסה "למרוח"

United Torah Judaism parliament member Moshe Gafni tries to speak with Israeli prime minister Benjamin Netanyahu after the vote on the changes in the draft law in the assembly hall of the Israeli parliament on November 24, 2015. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** חוק גיוס גיוס משה גפני צבא חרדים הצבעה מליאה כנסת ראש הממשלה בנימין נתניהו ביבי צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בניגוד לרצון החרדי, ראש הממשלה בנימין נתניהו מסרב בינתיים להביא את חוק הגיוס בקרוב – אלא בשיחות עם המפלגות החרדיות הוא מתעקש שהחוק יגיע רק אחרי הפסח.

בשיחות בין נתניהו למפלגות החרדיות לאחרונה, רצו האחרונים שהחוק יגיע כמה שיותר מהר לכנסת – כדי שיוכלו להעביר אותו בזריזות ולהשיב למעשה את תקציבי הישיבות שנשללו.

הרצון היה שכבר בשני הבא, כשהכנסת תקיים דיון מליאה מיוחד על אף הפגרה, החוק יעלה ויחל עליו הדיון לפחות בקריאה ראשונה. אלא שנתניהו כאמור מסרב לכך ומתעקש שהחוק יגיע לכנסת רק אחרי חג הפסח.

צריך לציין שהדד-ליין שנתן בג"צ הוא לאחרי הפסח, אבל החרדים רוצים שהדיון יחל כדי שיוכלו לסיים עם חוק הגיוס במהירות – וכשנתניהו מתנגד לזירוז העברת החוק, התחושה היא שהוא שוב מנסה "למרוח" את פתירת סאגת הגיוס.

האזינו לדיווח מתוך 'מהדורת הבוקר':



0 תגובות