מתכוננים לפסח? מתחדשים עם משחקים לכל המשפחה

אבי יעקב No Comments on מתכוננים לפסח? מתחדשים עם משחקים לכל המשפחה
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת החג צצים על המדפים משחקי לוח וקופסה, וזאת הזדמנות טובה להתעדכן בחידושים. ביקשנו מחברת הקובייה משחקים, משווקי קטאן ורבי מכר נוספים, לספר לנו מה נשתנה הלילה הזה. שמחנו לגלות, שיש גרסה חדשה שמצטרפת לאליאס, משחק המילים התחרותי והמשעשע לכל המשפחה, שכולנו מכירים: אליאס משפחתי, שמתאים גם לילדים בגיל טרום קריאה!

הוא מושלם לשיפור יצירתיות, הגדלת אוצר מילים ולחיזוק קשרים חברתיים, ומתאים לשלושה עד שמונה משתתפים. הקלפים מספקים רמת אתגר ועניין זהים לכל גיל, ואפשר לשחק אינספור פעמים בהנאה רבה – רק הילדים, רק המבוגרים או בכל שילוב שחקנים. בכל תור מתארים באמצעות רמזים בלבד ותוך כדי לחץ של זמן מוקצב, כמה שיותר מילים, כדי לצבור נקודות עד הניצחון. תתכוננו לצחוק, והרבה.

זאת הזדמנות גם להזכיר לכם את ביג דיל, משחק מתוחכם וחשאי, מהיר וממכר, שנפוץ כמעט בכל בית: אתם אוספים צמדי נכסים יקרי ערך ומגנים עליהם מפני השחקנים האחרים, בניסיון לצבור ראשונים מיליון דולר, ועכשיו יש משחק משפחתי חדש נוסף – ביג בוס, בסגנון דומה. מדובר בקרב מוחות תחרותי ומותח, המשלב כישורי תכנון ויכולות שכנוע, תוך כדי איתור הזדמנויות עסקיות וכלכליות, בגישת "זה לא אישי – זה רק עסקים".

תוכלו לשחק בו שלושה עד חמישה משתתפים, ובכל תור תמכרו נכסים או תשתלטו על נכסי שחקנים אחרים, תערכו מכירות פומביות נסתרות, ותעשו כל מה שתוכלו כדי להשתלט על המחלקות היוקרתיות ביותר של אימפריה כלכלית, במטרה לשלוט בה. ביג דיל הוא משחק מתוחכם וחשאי, מהיר וממכר, בו אתם אוספים צמדי נכסים יקרי ערך ומגנים עליהם מפני השחקנים האחרים, בניסיון לצבור ראשונים מיליון דולר. את המשחקים אפשר להשיג בכל נקודות המכירה המובחרות, ונאחל לכולם זמן איכות משותף וחג שמח!

 



0 תגובות