תם עידן? ח"כ מתן כהנא במסר מבלבל במהדורת הבוקר

בצלאל קאהן ודוד חכם 1 Comment on תם עידן? ח"כ מתן כהנא במסר מבלבל במהדורת הבוקר

ח"כ מתן כהנא לקאהן וחכם במהדורת הבוקר: "הדרך לאחדות היא בחירות בהסכמה, אנחנו חושבים שבספטמבר. כל המערכת והנהגה איבדה את האמון הציבור וצריך לחזור לציבור שיכריע מי צריך להיות חלק מהתיקון"

מתן כהנא צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "הזעקה נשמעה עד ירושלים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האזינו לראיון המלא>>>

ח"כ מתן כהנא, אומר בראיון לבצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון), כי אווירת הפילוג היא "סכנה אסטרטגית יותר חמורה מאיראן וחיזבאללה".

כהנא אמר כי "דקה אחרי תחילת המלחמה גילינו אחדות ואחווה ופתאום חוזרים לאותו שיח של לפני, זו סכנה אסטרטגית יותר חמורה מאיראן וחיזבאללה". הוא התייחס לפרובוקציות של תנועת אחים לנשק ואמר כי "אחים לנשק עשו לאורך הדרך מספר טעויות חמורות כמו בהגעה למאה שערים, אבל אני לא רוצה להצביע על אחראים ואשמים. כולנו חייבים להימנע מזה, כולל אנשי ציבור שקוראים להם נוחבות. צריך להיות מאוד זהירים".

לדבריו "הדרך לאחדות זה בחירות בהסכמה, אנחנו חושבים שבספטמבר. כל המערכת וההנהגה איבדה את המון הציבור וצריך לחזור לציבור שיכריע מי צריך להיות חלק מהתיקון. במקביל ליציאה לבחירות ליברמן ולפיד צריכים להיכנס לממשלה ואז נוכל באחדות רחבה להמשיך להילחם, למוטט את חמאס ולהחזיר את החטופים ולעשות מערכת בחירות רגועה ככל האפשר. זה יותר טוב מהמצב הקיים".

עוד הוסיף כהנא: "בממשלת בנט לפיד ראינו שממשלה שנשענת על קצוות מהימין ומהשמאל זה לא מחזיק. מצד שני, גם ממשלת ימין מלא שיש עכשיו ראינו לאן היא מביאה אותנו. נגמר העידן של חרמות". עם זאת, ציין: "לדעתי נתניהו צריך להכריז על פרישה, הוא אחראי לטרגדיה הנוראית שהייתה כאן".



1 תגובות

מיין תגובות