הודעת ראש הממשלה וההכחשה של בן גביר: "לא נכון"

איתי גדסי No Comments on הודעת ראש הממשלה וההכחשה של בן גביר: "לא נכון"

השר בן גביר טוען כי בניגוד מוחלט להודעת לשכת ראש הממשלה, "לא התקיימה הצבעה בקבינט על הסמכת השרים גלנט וגנץ על הגברת הסיוע ההומניטרי לרצועת עזה וההודעה שפורסמה בנושא מטעם לשכת ראש הממשלה – אינה נכונה"

צילום: גרובייס הפקות, לע"מ
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתום ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני שכונס אתמול, נמסר מלשכת ראש הממשלה, כי צה״ל נערך לכל התפתחות מול איראן, הן בהגנת העורף והן בהתקפה וכי הקבינט הסמיך את ראש הממשלה, שר הביטחון והשר גנץ לנקוט בצעדים מיידיים שיגבירו את הסיוע ההומניטרי לאוכלוסייה האזרחית ברצועת עזה.

"סיוע מוגבר זה ימנע משבר הומניטרי והוא הכרחי להבטחת המשך הלחימה ולהשגת יעדי המלחמה. לאור זאת, ישראל תאפשר אספקה זמנית של סיוע הומניטרי דרך אשדוד ומחסום ארז והגברת הסיוע הירדני דרך כרם שלום", נמסר.

מנגד, בלשכת השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר טענו כי "לא התקיימה הצבעה הערב בקבינט על הסמכת השרים גלנט וגנץ על הגברת הסיוע ההומניטרי לרצועת עזה וההודעה שפורסמה בנושא מטעם לשכת ראש הממשלה – אינה נכונה. השר בן גביר ונוספים התנגדו להצעה ויש להצטער על כך שרה"מ נמנע מלהביא זאת להצבעה".

השר בן גביר: ״הדרך הנכונה להחזיר את החטופים שלנו היא להפסיק את הכנסת הסיוע לעזה, ולהתנות תנאי – הומניטרי רק תמורת הומניטרי. חבל שבמקום להיכנס לרפיח, יש מי שמעדיף לעסוק בהכנסת ציוד לעזה שמגיע היישר לידי חמאס. חייבים להיכנס לרפיח עכשיו".



0 תגובות