אחרי הבהלה, דובר צה"ל מבהיר: "אין צורך לאגור מזון וכסף"

קובי פינקלר No Comments on אחרי הבהלה, דובר צה"ל מבהיר: "אין צורך לאגור מזון וכסף"

דובר צה"ל מבהיר ברקע הבהלה שעוררו דבריו של ראש אגף המודיעין: "הנחיות פיקוד העורף נותרו ללא שינוי. אין צורך לקנות גנרטורים, לאגור מזון ולהוציא כסף מכספומטים"

IDF Spokesperson Daniel Hagari gives a statement to the media in Tel Aviv on October 16, 2023. Photo by Avshalom Sassoni/Flash90 *** Local Caption *** חרבות ברזל הצהרה תקשורת דניאל הגרי תת אלוף מדבר מחנה רבין מלחמה צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הדריכות בישראל: דובר צה״ל, תא״ל דניאל הגרי מבקש לשדר מסר מרגיע לציבור, ברקע הבהלה שגרמו דבריו של ראש אגף המודיעין אלוף אהרון חליוה. "הנחיות פיקוד העורף נותרו ללא שינוי. אין צורך לקנות גנרטורים, לאגור מזון ולהוציא כסף מכספומטים", אומר הגרי. "כמו שנהגנו עד היום, אנחנו נעדכן מיד בכל שינוי במידה ויהיה באופן רשמי ומסודר".

קודם לכן הבהירו בצה"ל, בתגובה לפרסום דברי חליוה, כי "הדברים של ראש אמ"ן לא נאמרו כהערכת מצב אלא בשיחה פנימית שאינה מחייבת. אין כרגע שום איום חדש שצה"ל ומערכת הביטחון לא הכירו בעבר. הנחיות פיקוד העורף לא השתנו ביממה האחרונה. צה"ל הגביר ביממה האחרונה את המוכנות במיוחד של חיל האויר ופעל גם לשיבושי גי פי אס גם למגננה וגם להתקפה. אין שום מקום להערך בצורה שונה".

כזכור, בשעות האחרונות התפרסמו דבריו של ראש אגף המודיעין בשיחה עם ראשי הזירות של חטיבת המחקר, לפיהם "לא בטוח שהרע ביותר מאחורינו" וכי "אנחנו לפני ימים מורכבים.

בימים האחרונים גוברת הדריכות במערכת הביטחון לקראת תגובה איראנית לחיסול בכירי משמרות המהפכה בסוריה, בתקיפה שיוחסה לישראל.  דובר צה"ל הודיע כי הוחלט על השהיית יציאות זמנית של היחידות הלוחמות, בהתאם להערכת המצב. בהודעה נמסר כי צהל נמצא במלחמה וסוגיית פריסת הכוחות נבחנת כל העת בהתאם לצורך.

שיבושי לווין גי פי אס נרשמים משעות הבוקר במרכז הארץ. כך מדווחים תושבים. שיבושים דומים נרשמו בתחילת הלחימה בדרום, את השיבושים הפעילה מערכת הביטחון.



0 תגובות