השרה סילמן: "אחים לנשק לא הבינו מי האויב האמיתי"

אבי בלום No Comments on השרה סילמן: "אחים לנשק לא הבינו מי האויב האמיתי"

השרה עידית סילמן לאבי בלום במהדורה המרכזית: "ההוויה של אחים לנשק היא עידוד של מחלוקת ושיסוי, לא סתם הם מגיעים למאה שערים, עם מקלות ולפידים. מה שקורה כאן הוא נורא. הם מנצלים גם את הכאב של המשפחות. אנחנו מכבדים את משפחות החטופים, אי אפשר לשפוט אותן"

"Brothers in Arms" members scuffle with police and ultra orthodox Jews in the ultra orthodox Jewish neighborhood of Meah Shearim in Jerusalem calling for equal conscription laws to be implemented. March 31, 2024. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** אחים לנשק הפגנה גיוס חרדים מאה שערים כיכר השבת צילום: Yonatan Sindel/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האזינו לראיון המלא>>>

השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן בראיון לאבי בלום במהדורה המרכזית: "ציפית שהימין יצא לרחובות? הימין שומר על אחדות. לא מתלהמים ברחובות. יש מיעוט קיצוני שהולך להבערת צמיגים בזמן מלחמה. מה חושבים הלוחמים בעזה שיוצאים ורואים את זה? כנראה שאחים לנשק לא הבינו מי האויב האמיתי".

היא תקפה: "ההוויה של אחים לנשק היא עידוד של מחלוקת ושיסוי, לא סתם הם מגיעים למאה שערים, עם מקלות ולפידים. מה שקורה כאן הוא נורא. הם מנצלים גם את הכאב של המשפחות. אנחנו מכבדים את משפחות החטופים, אי אפשר לשפוט אותן. הפצע הוא של כולנו. הניצחון האמיתי יהיה כשנראה את החטופים בבית".

עוד אמרה סילמן: "הכרעת החמאס היא תודעתית. זה יהיה תהליך ארוך, אבל אנחנו עם הנצח. רק באחדות נוכל לאויבינו".



0 תגובות