הדרמה בעולם התורה: כינוס חירום של כל ראשי הישיבות

נתי קאליש No Comments on הדרמה בעולם התורה: כינוס חירום של כל ראשי הישיבות

לאחר התייעצות של יו"ר ועד הישיבות הגרח"א קופמן במעונו: בהוראת רבן של ישראל מרן הגר"ד לנדו – כל ראשי הישיבות יתכנסו לאסיפה מיוחדת ביום שישי הקרוב. הפרטים המלאים על הכינוס הדרמטי

צילום: Chaim Goldberg/Flash90
20:34
29.04.24
איתי גדסי No Comments on השר גנץ נפצע ברגלו ועבר ניתוח בבית החולים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר החלטת בג"ץ בשבוע שעבר לשלול את התקציבים מבני הישיבות מגיל 18 עד גיל 26. עומדים ראשי הישיבות והכוללים בפני שוקת שבורה. כאשר לרוב הישיבות והכוללים כבר נשלל התקציב כבר בחודש הנוכחי.

אמש עלה יו"ר ועד הישיבות הגרח"א קופמן, למעונו של רבן של ישראל מרן הגר"ד לנדו והעלה בפני מרן את המצוקה הגדולה של ראשי הישיבות ועל הצורך הגדול להשמיע את דעת התורה לכלל ראשי הישיבות, מכל המגזרים והחוגים.

בסיום ההתייעצות הורה ראש הישיבה לערוך כינוס חירום של כל ראשי הישיבות בארה"ק, הכינוס יתקיים כפי המסתמן ביום שישי הקרוב בבני ברק.

במהלך הכינוס ישא מרן את המשא המרכזי. כמו כן יוחלט כיצד יש לפעול במצב הנוכחי, לאחד כוחות גם בארץ מול הממשלה. כמו כן יבואו בקריאה לתורמים והנדיבים, העומדים לימין עולם התורה, להוזיל מהונם בתקופה קשה זו למען התורה ולומדיה, בשביל שעולם התורה יוכל להמשיך להתקיים.

אמש עלה גם מרן ראש הישיבה הגרב"ד פוברסקי לביקור מיוחד במשרדי וועד הישיבות. במהלך הביקור הביע הרב את צערו מהמצב הקשה בו עולם הישיבות נמצא.

מרן אמר: "אם בצבא היו יודעים את ערך לימוד התורה, היו מבינים שהכי טוב שבחורי הישיבות ימשיכו בלימודם". עוד הוסיף: "כי חובה על בני הישיבות להתחזק בתורה תפילה בפרט בתקופה זו וכן בימי בין הזמנים".



0 תגובות