השר קיש: "העיכוב בפעילות ברפיח – מסיבות טקטיות"

מהדורת הבוקר No Comments on השר קיש: "העיכוב בפעילות ברפיח – מסיבות טקטיות"

שר החינוך יואב קיש ב'מהדורת הבוקר': "מבלי להתייחס לפעולה כזו או אחרת, אנו תמיד שמחים על פגיעה בשונאי ישראל. נכה באויבנו בכל מקום שהם". לדבריו: "הסיבות לעיכוב במבצע רפיח הם טקטיות בלבד, ברמה הפוליטית כולם מאוחדים מאחורי התוכנית". על משבר חוק הגיוס: "בימין רואים כמובן חשיבות בלימוד התורה"

יואב קיש צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

למחרת החיסול המוצלח בדמשק: שר החינוך יואב קיש מתייחס הבוקר בשיחה עם בצלאל קאהן ב'מהדורת הבוקר' ואומר: "מבלי להתייחס לפעולה כזו או אחרת, אנו תמיד שמחים על פגיעה בשונאי ישראל. נכה באויבנו בכל מקום שהם".

על המלחמה בעזה: "הסיבות לעיכוב במבצע רפיח הם טקטיות בלבד, ברמה הפוליטית כולם מאוחדים מאחורי התוכנית. חייבים להתחיל ולקדם את פינוי האוכלוסייה מהר ככל האפשר".

ולסוגיה הנפיצה של חוק הגיוס: "בימין רואים כמובן חשיבות בלימוד התורה. אנו פועלים לשלב את הציבור החרדי במסגרות שירות לאומי, אלו שלא לומדים – שיתגייסו. באחריות הצבא לבנות מבנה שישמר את הצביון החרדי בקרב המשרתים".

לטענתו: "הצבא הוכיח שהוא יודע לשמר מסגרות ששומרות על הצביון החרדי של המשרתים. בעיני הניהול של הייעוץ המשפטי היא טעות קשה. במקום לאחד פועלים להפריד. אני יודע שמנסים לפתור את המשבר".

ולסוגיית משבר אופק חדש: "אופק חדש היא תוכנית מאוד משמעותית וחשובה, אני פועל יחד עם השר ביטון לשפר את התנאים. אין הסכם חתום עם המדינה וזה נושא מאוד מורכב. זה לא עניין של תקציב".

על פרישת גדעון סער: "לא רואה שום תועלת בהליכה לבחירות ולכן כל פרישה מהקואליציה היא טעות, אבל אני לא מכיר את השיקולים שעמדו בפני סער".

האזינו



0 תגובות