טוב מאוחר: נעצרה בישראל אחותו של מנהיג חמאס

בנצי לייזרוביץ No Comments on טוב מאוחר: נעצרה בישראל אחותו של מנהיג חמאס

המשטרה עצרה הבוקר בישוב הבדואי תל שבע את אחותו של מנהיג חמאס איסמעיל הנייה המתגוררת בישראל ומחזיקה באזרחות ישראלית. היא חשודה בקיום קשר עם פעילי ארגון הטרור והזדהות עימו, תוך ביצוע הסתה ותמיכה במעשה טרור בישראל

צילום: דוברות המשטרה
20:34
29.04.24
איתי גדסי No Comments on השר גנץ נפצע ברגלו ועבר ניתוח בבית החולים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הותר לפרסום כי במסגרת חקירה משותפת של המחוז הדרומי של משטרת ישראל והשב"כ פשטו היום לפנות בוקר (שני) כוחות משטרה על על ביתה של אחותו של מנהיג חמאס איסמעיל הנייה, תושבת היישוב תל שבע, החשודה בקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

במהלך הפשיטה בביתה איתרו הכוחות מסמכים, אמצעי מדיה, טלפונים, ממצאים נוספים וראיות הקושרות אותה לביצוע עבירות ביטחוניות חמורות נגד מדינת ישראל.

החשודה, בת 57, נעצרה לחקירה ביחידה המרכזית של ימ"ר נגב. על בסיס חומר הראיות שייאסף נגדה היא תובא היום לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרה.

מפקד המחוז הדרומי- ניצב אמיר כהן עמד מקרוב על ההיערכות המבצעית של מרחב הנגב והכוחות השותפים בפיקודו של תנ"צ אפי שימן, ושיבח את שיתוף הפעולה של משטרת ישראל ומנגנוני הביטחון של המדינה בטיפול במסיתים לאלימות ומעשי טרור ואלו המזדהים ותומכים בארגוני הטרור ובמחבלים בזמן מלחמה ובשגרה.

מפקד המחוז הדגיש כי המחוז הדרומי לא יבחל בשום אמצעי במלחמה נגד הטרור וישתמש בכל האמצעים והכלים העומדים לרשותו, בכל מקום, על מנת ליצור הרתעה במקביל לסיכול אירועי פח"ע, במטרה להבטיח את שלומם וביטחונם של אזרחי ישראל.



0 תגובות