פרוש על גלנט: "יצעיד את המערכת להישגים גדולים"

איתי גדסי 1 Comment on פרוש על גלנט: "יצעיד את המערכת להישגים גדולים"

סגן שר החינוך מאיר פרוש, בירך את שר החינוך החדש יואב גלנט וסיפר על ההיכרות המוקדמות עימו במשרד השיכון

Knesset member Meir Porush arrives for a meeting between the Likud party and the United Torah judaism party as part of the coalition negotiations, at the Knesset, the Israeli parliament in Jerusalem on May 20, 2019. Photo by Hadas Parush/Flash90 *** Local Caption *** ??? ???? ?????? ??????????? ???????? ????? ????? ????? ????? ?????? ????? ????? ????? ?????? ???? ???? ???? צילום: פלאש 90
22:21
30.04.24
צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן שר החינוך מאיר פרוש שכבר הספיק לראות 3 שרי חינוך מתחלפים במהלך כהונתו כסגן שר החינוך, נאם היום (שני) בטקס כניסת שר החינוך החדש יואב גלנט (הליכוד) שהחל היום את תפקידו החדש.

פרוש בירך את גלנט בפתח דבריו ואמר: "אני רוצה לברך את השר הנכנס יואב גלנט על בחירתו להיות השר המופקד על חינוך כל ילדי ישראל בישראל". פרוש סיפר על ההיכרות המוקדמת במשרד השיכון, "מהיכרותי איתו, גם בהיותו שר השיכון והבינוי – הוא חדור מטרה, איש של חזון, איש ביצוע מעולה, וברור לי שהוא יצעיד את מערכת החינוך להישגים גדולים, ואני שמח להיות שותף לדרך זו, לצדו".

פרוש הוסיף, "אני מאמין שבהנהגתו, יחד עם צוות המשרד, נעמיק את החינוך לזהות יהודית, נרחיב את החינוך למורשת היהדות ולערכים נוספים כאחד ובעזרת השם, נראה ברכה בכל מעשי ידינו".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    חכה הוא עוד יחנך אותך חכה חמוד