הרשימה המשותפת המליצה על גנץ

איתי גדסי 2 Comment on הרשימה המשותפת המליצה על גנץ

סבב הממלצות בפני הנשיא: הרשימה המשותפת כולה, כולל סיעת בל"ד המליצה פה אחד על יו"ר כחול לבן בני גנץ להרכבת הממשלה. "זה יותר משנאת המן מאשר אהבת מרדכי", הודו חברי הרשימה

ראשי הרשימה המשותפת צילום: פלאש 90
12:03
30.04.24
יונת קפלן No Comments on לרתום את כוח ההתמדה בחזרה לשגרה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סיעת הרשימה המשותפת המליצה בפני נשיא המדינה על יו"ר כחול לבן בני גנץ להרכבת הממשלה. מוקדם יותר הם הודיעו; "נמליץ על בני גנץ, רוצים ממשלת שמאל", יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה ציטט: "זה יותר משנאת המן מאשר אהבת מרדכי".

יצויין, כי על אף המחלוקות בתוך הרשימה המליצו לבסוף על גנץ כלל חברי הרשימה המשותפת כולל סיעת בל"ד הרדיקלית.

ח"כ עאידה תומא-סלימאן בעקבות ההמלצה לנשיא: "כפי שהבטחנו – אנחנו עושים את מה שנדרש כדי לחסום את נתניהו ולהביא לשינוי פוליטי. הוכחנו שאי אפשר להתעלם מהרשימה המשותפת ומהדרישות של הציבור הערבי. נכנסו למערכת הבחירות הזו מאוחדים ואנחנו מגיעים להמלצה מאוחדים. בעת משבר הקורונה חשוב להפעיל את הכנסת כדי לפקח ולבקר על הממשלה וזה מה שאנחנו מתכוונים לעשות מחר. בזמן המגיפה הזו – אי אפשר לסמוך על נתניהו שפירק את מערכת הבריאות. לכן יש גם לפסול את רעיון ממשלת החירום".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אמור לי מי חברך, ואומר לך מי אתה… מי ששונא אתנו רוצה את גנץ, אז את מי אנחנו נרצה?

  2. 1

    גאנץ שזו הפעם האחרונה שלפיד ויעלון יתנו לו לקרטע בראש הרשימה , לא חושב על יום המחר , העם היושב בציון לא ישכח לו שיסודות הממשלה שלו עמדו על כרעי התרנגולת הפלסטינית, שלעולם לא תפסיק לרקוד על הגגות על כל הריגה ופגיעה בישראלי , אז יש 30 % ישראלים שבעבור החלפת נתניהו מותר וצריך הכל , אבל רוב רובו של העם לא יסכים לכהונת ראה"מ שהביא את משתפ"י המחבלים לשולחן ההחלטות .