ההבדל בין עבודה של מורה לשאר העבודות היא בין היתר ברמת המעורבות הרגשית.
ובנוסף כל גננת תאמר לך שהיא כבר מזמן לא רק גננת- היא יועצת נישואין, היא פסיכולוגית, היא עו"סית, היא רופאה, היא שוטרת, היא מזכירה, היא מנהלת אדמנסטרטיבית ואחראית לוגיסטיקה ומנהלת רכש, מפעילה, מעצבת מתנות, מנהלת חשבונות ומרוב שהיא כ"כ מוכשרת רוצים לצלם אותה במהלך העבודה.
פעם גננות פרשו אחרי 46 שנות עבודה. היום גננות אם מתחננות שיעבירו אותן לתפקיד של 'משלימה' או גננת שילוב, יוצאות לשבתון או לפנסיה מוקדמת.
רק להתאושש מהשנה שעברה ולאגור כוחות נפש להתחלה מחודשת עם ילדים חדשים והורים חדשים ולפעמים גם צוות חדש, ונהלים חדשים מצריכה חודשיים.
ודיברתם על המורות והגננות בחינוך העצמאי, שמקבלות משכורת פחותה מאלו שבמשה"ח ועוד יעבדו יותר???? איך זה נשמע לכם הגיוני.
חוץ מזה שלא מעט גננות וסייעות עובדות עד ה-30.7 בקייטנות, אז גם להן חופש רק חודש.
וכן, כשמדובר בערך של לימוד תורה אין מה להשוות וטוב שהבנים לומדים יותר.
וגם ביחס לכל מה שכתבתי לעיל אין מה להשוות בין השקעה ודפוס ההוראה של גננות ומורות לזו של המלמדים [ומיותר לציין שלכל כלל יש יוצא מן הכלל]
* אני לא גננת/מורה. עובדת במקצוע טיפולי וגם אצלי- להעביר 17 טיפולים למשל בשבוע מסתכם אומנם ב- 3 ימי עבודה של 5 ש' אבל זה מתיש!! ולמה? כי המעורבות הרגשית גבוהה, כי אתה מנסה להפעיל מישהו אחר, לשנות ולקדם אותו באופן מיטבי. ק"ו מורות וגננות…
ח"כ זאב אלקין במהדורת הבוקר: "לפני חודשיים וחצי כשביקרנו את הקבינט אמר גנץ שמשהו עובד לא צריך לתקן, אבל פתאום הוא אומר שהכל נורא ומדשדשים. זה פוליטיקה. יש עליו לחץ גדול לצאת. רוב התומכים שלו עכשיו בעד היציאה"
ח"כ צבי סוכות במהדורת הבוקר: "יישובים אמרו אנחנו לא רוצים להכניס פועלים פלסטינים ובא אלוף הפיקוד ומאשר להכניס. הצבא חושב יותר מידי שנים שהוא מנהל את המדינה. הצבא צריך למלא את הוראות הדרג המדיני. זה הולך להשתנות"
הפרשן המדיני אריאל כהנא שוחח עם בצלאל קאהן והתייחס לדבריה של ניקי היילי, שטענה כי רוסיה סיפקה מודיעין לחמאס טרם המתקפה: "אני לא יודע על מה היא מתבססת, אבל שמעתי טענות כאלה מתוך המערכת הישראלית לפני חודשים ארוכים. מאיפה היה לחמאס את המודיעין הזה? זה מודיעין שרק מעצמה יכולה לספק"
רדיו קול חי משדרים באמונה בע"מ
הירקון 8 בני ברק 51261
טלפון: 03-5785542
פקס: 03-5785541
ההבדל בין עבודה של מורה לשאר העבודות היא בין היתר ברמת המעורבות הרגשית.
ובנוסף כל גננת תאמר לך שהיא כבר מזמן לא רק גננת- היא יועצת נישואין, היא פסיכולוגית, היא עו"סית, היא רופאה, היא שוטרת, היא מזכירה, היא מנהלת אדמנסטרטיבית ואחראית לוגיסטיקה ומנהלת רכש, מפעילה, מעצבת מתנות, מנהלת חשבונות ומרוב שהיא כ"כ מוכשרת רוצים לצלם אותה במהלך העבודה.
פעם גננות פרשו אחרי 46 שנות עבודה. היום גננות אם מתחננות שיעבירו אותן לתפקיד של 'משלימה' או גננת שילוב, יוצאות לשבתון או לפנסיה מוקדמת.
רק להתאושש מהשנה שעברה ולאגור כוחות נפש להתחלה מחודשת עם ילדים חדשים והורים חדשים ולפעמים גם צוות חדש, ונהלים חדשים מצריכה חודשיים.
ודיברתם על המורות והגננות בחינוך העצמאי, שמקבלות משכורת פחותה מאלו שבמשה"ח ועוד יעבדו יותר???? איך זה נשמע לכם הגיוני.
חוץ מזה שלא מעט גננות וסייעות עובדות עד ה-30.7 בקייטנות, אז גם להן חופש רק חודש.
וכן, כשמדובר בערך של לימוד תורה אין מה להשוות וטוב שהבנים לומדים יותר.
וגם ביחס לכל מה שכתבתי לעיל אין מה להשוות בין השקעה ודפוס ההוראה של גננות ומורות לזו של המלמדים [ומיותר לציין שלכל כלל יש יוצא מן הכלל]
* אני לא גננת/מורה. עובדת במקצוע טיפולי וגם אצלי- להעביר 17 טיפולים למשל בשבוע מסתכם אומנם ב- 3 ימי עבודה של 5 ש' אבל זה מתיש!! ולמה? כי המעורבות הרגשית גבוהה, כי אתה מנסה להפעיל מישהו אחר, לשנות ולקדם אותו באופן מיטבי. ק"ו מורות וגננות…