המהדורה המרכזית שעה שניה ג' אדר ב' תשע"ט – 10.03.19

    יום א'    10.03.2019

    אבי מימרן

    א-ה 19:00-21:00

    על התוכנית

    המהדורה המרכזית היא תכנית החדשות המרכזית של "קול חי", הקובעת את סדר היום והשיח של המגזר החרדי. במהדורה תשמעו על כל הנושאים החדשותיים הבוערים, חשיפות וראיונות בלעדיים. במהדורה המרכזית משודרות כתבות וראיונות בכל התחומים - פוליטיקה, מדיני-בטחוני, כלכלה, חדשות הקהילה ועוד.

    על המגיש

    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      כאדם שהיה נוכח בפעילות של אירגון הידברות ביום שישי ציפיתי שתתנו במה לקידוש ה הגדול הזה לצערי עד ששמעתי את האייטם ושמחתי התברר לי שזה היה רק לצאת ידי חובה מי שראה את הסרטונים מקווה שהבין את הקידוש ה שהיה שם שהרב זכאים שעלה הטיב להסביר בכמה מקומות ודווקא אצלכם בקושי והשמיעו את דבריו

    2. 2

      מתבייש בשבילכם.איך לא יראתם לקטוע את דבריו של הרב זקאים בשידור על הפעילות היוצאת דופן והחשובה של הארגון הקדוש הידברות בעיר הקודש טבריה.זה היה מזלזל ובצורה מבישה שלא הייתי רוצה שתעשו גם לאדם פשוט שמדבר על דברים לא חשובים כלל כמו פוליטיקה ועוד נושאים רבים שדנים בהם הרבה בתוכניות אלו ובטח שלא לרב מכובד שפינה מזמנו לדבר על הארגון הקדוש הידברות ועל המיזם החשוב ומקרב הלבבות הזה.מן הראוי שתתקנו את הדבר ותתנצלו בשידור כבוד התורה מעל הכל שה' ירחם ויסלח לכם.

    3. 1

      רציתי להביע את תשומת ליבך אבי מימרן.בתוכנית אתמול שהעלת את הרב זכאים מהדברות.לא נתתם לו מספיק את הבמה והיה נראה שניזרק משידור. הדבר מאד צרם לאוזניים רבות.ארגון כזה קדוש ויקר שפועל רבות למען עמ'י. היה ראוי לכבדם ולתת להם זכות הדיבור. בפרט שזה נוגע לעניני שבת ציפור הנפש של היהדות.בתקווה לתיקון הדבר בשידורים הבאים.תודה ויישר כח.

    תוכניות אחרונות נוספות