נתניהו על מתקפות השמאל: "להכניס מסיתים ומרגלים נגד ישראל זה לגיטמי"

    איתי גדסי 2 Comment on נתניהו על מתקפות השמאל: "להכניס מסיתים ומרגלים נגד ישראל זה לגיטמי"

    שדולת אייפא"ק האמריקנית, פרסמה הודעה כי נציגיה לא יפגשו עם אנשי מפלגת "עוצמה יהודית" | בשמאל בירכו על ההתערבות הבוטה בבחירות הפנימיות בישראל | נתניהו תקף את ההתקפות משמאל ואמר: " בבחירות 98, ברק ישב עם השיח' ראאד סאלח שהסית להשמדת ישראל"

    בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש פרסמה שדולת אייפא"ק האמריקנית-ישראלית בארה"ב, הודעה מיוחדת לאור האיחוד עם מפלגת הימין 'עוצמה יהודית'. בהודעה נאמר: "אנו מסכימים עם אנשי הוועדה היהודית-אמריקנית (AJC), יש לנו מדיניות ארוכת שנים שבמסגרתה לא ניפגש עם אנשי המפלגה הגזענית הזו, שראוי לגנותה". ההתערבות הבוטה בבחירות הפנימיות בישראל זכו לפרגון עמוק מצד השמאל הישראלי ואילו בימין דחו את הטענות.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס להתקפות משמאל על החיבור עם עוצמה יהודית: "איזו צביעות ומוסר כפול של השמאל, הם מגנים גוש חוסם בימין עם מפלגות ימניות בזמן שהשמאל פעל להכניס את האיסלאמיסטים הקיצוניים לכנסת כדי לייצר גוש חוסם:

    ב 99 ברק השתתף בכנס בחירות עם השיח׳ המסית ראאד סלאח, נציגי העבודה ומר״צ הצביעו לעזמי בשארה שריגל לטובת חיזבאללה כדי שייכנס לכנסת, והרצוג פעל להסכם עודפים עם הרשימה המשותפת ואמר שהח״כים הערביים לגיטימיים לממשלה.

    לשלול איחוד עם מפלגות ימניות זה פסול אבל לפעול כדי להכניס מסיתים ומרגלים נגד ישראל זה לגיטימי. שיא האבסורד".

    בני גנץ, יו"ר משותף של מפלגת  כחול-לבן אמר הערב: "התגובה החריגה של AIPAC, ארגון שאינו עוסק בשגרה בפוליטיקה הפנים-ישראלית, מוכיחה כי בנימין נתניהו חצה שוב גבולות אתיים רק כדי לשמור על מושבו תוך כדי פגיעה קשה בצלם הישראלי, במוסר היהודי וביחסינו החשובים עם יהדות ארה"ב".

    גם יו"ר העבודה רבי גבאי התייחס להודעה: "תמיכת נתניהו במפלגת כהניסטים קיצונית היא חציית גבול מביכה ומקוממת, תודה לכם מנהיגי הארגונים היהודיים, איפא"ק ו- AJC על הגינוי הברור של 'עוצמה יהודית'. העובדה שנתניהו תומך במפלגת כהניסטים קיצונית היא חציית גבול מביכה ומקוממת. אנחנו נעשה הכל כדי שהמפלגה הגזענית הזאת לא תיכנס לממשלה הבאה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      נתנניהו פניקה!
      לוקח אותנו למעשיו של ברק לפני 21 שנה!
      הוא רועד
      הוא פוחד

    2. 1

      תהיה בשקט שמאלן דוחה