יש עתיד וכולנו מצהירים: "אנחנו מוכנים לבחירות"

אבי יעקב 1 Comment on יש עתיד וכולנו מצהירים: "אנחנו מוכנים לבחירות"

אלי כהן: "העמדה של שר האוצר נשארה כשהייתה: התאגיד יקום" • עפר שלח: "אם נידרש להרכיב ממשלה – נצליח" • רותם דנון: "האופציות לצאת מהמשבר חוץ מבחירות הם דמיוניים" • איך זה יגמר?

כחלון ונתניהו צילום: Miriam Alster/FLASH90
18:27
30.04.24
איתי גדסי No Comments on איזנקוט מאשים: "חברי קבינט מפעילים סחיטה באיומים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המשבר הקואליציוני עלה לדיון מורחב הערב במהדורה המרכזית של קול חי עם אבי מימרן.

זה התחיל ביניר קוזין מערוץ הכנסת אעמר כי "זה נראה שנתניהו רוצה בחירות בכל מחיר, התאגיד זה רק תירוץ. גם רותם דנון ממגזין ליברל) שעלה לשידור אמר כי "האמירה של המפלגות החרדיות היום תאיץ את יוזמת הפשרה: תאגיד תמורת חוק תקשורת מורחב". לדבריו "האופציות לצאת מהמשבר חוץ מבחירות הם דמיוניים: או שנתניהו מפטר את כחלון ומצרף כמה 'מורדים' מהחנ"צ. או שכחלון מקים ממשלה עם המחנ"צ ושבעה פורשים מהליכוד".

בהמשך עלה לשידור ח"כ עופר שלח שהצהיר כי "יש עתיד מוכנה לבחירות, חבל שזה יהיה על סיפור הזוי כמו התאגיד, אבל אם נידרש להרכיב ממשלה – נצליח.". עוד אמר שלח: "אם לא נבצע שורה של פעולות הומניטריות כדי לשחרר את הלחץ מעל עזה -העימות הבא קרוב. אפשר להעביר מים מותפלים לרצועה, ולהגדיל את כמות החשמל. התושבים שם בסיר לחץ, וזה לא מסייע לישראל".

ואילו שר הכלכלה אלי כהן (כולנו) אמר כי "העמדה של שר האוצר נשארה כשהייתה: התאגיד יקום. אם ראש הממשלה לא רוצה את התאגיד, אנחנו ערוכים לבחירות".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ביבי מנסה לדחות את הקץ של ההפשרה של החקירות לפני מתן כתב אישום כך זה נראה.
    חבל לביבי לנסות זאת מתי שכל או רוב המדינה רוצים בטובתו אך שונאים את כל הההליכה לבחירות ואז כנראה הוא יאבד את הקסם שלו.