Added inside sidebar
    מה שמעניין
    לפני 9 דקות
    איתי גדסי

    צו המעצר נגד ראה"מ נתניהו: שר המשפטים לשעבר חיים רמון הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי: "צווים שערורייתיים שלא היה להם תקדים. אלו דברים שנוגדים את המדיניות הדמוקרטית". לדבריו: "היום היה צריך לעצור את המלחמה ולדרוש את כל החטופים בתמורה. אם החמאס לא יסכים, נוכל ליצור קונצנזוס פנימי להמשך הלחימה"

    לפני שעה
    מוטי הלפרין

    נתניהו אתמול במשפט מעניין לח"כי דגל התורה: "לאופוזיציה יש שתי מטרות – להפיל אותי מראשות הממשלה ולסגור את ערוץ 14" • משה גפני, בפגישה בנוכחות שר החינוך, התייחס לתקיעת תקציבי "אופק חדש" ופסילת תקציבי הישיבות: "השמאל עושים הכל כנגד הציבור החרדי כדי שאנחנו נפיל אותך"

    לפני שעתיים
    פנחס בן זיו
    צילום: איתי בית-און / לע״מ
    לפני שעתיים
    איתי גדסי

    "יש הרבה סיבות לקונספירציות": רני עמרני – מנהל רדיו פרסית ומומחה לאיראן, הערב ב'מהדורה המרכזית': "איראן עדיין בהלם. לא יודעים איך לעכל את מותו הפתאומי של הנשיא. יש גם גילויי שמחה כי ראיסי היה נשיא אכזר ושנוא". ומה הלאה? "הבחירות יתקיימו בעוד כחמישים יום אבל אל תחשבו שזו דמוקרטיה"

    לפני שעתיים
    איתי גדסי

    פינת הפרשנים הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת עו"ד איתי גדסי: יעקב ריבלין: "ההחלטה על צווי מעצר נגד נתניהו היא זכייה בפייס עבור נתניהו. זה גורם להתאגדות פנימית סביבו והוא רק מרוויח מזה". עו"ד אבי בלום: "קשה לי לראות את גדעון סער מצטרף לקואליציה אחרי שגנץ עוזב. הוא יודע שנתניהו יתקע אותו בהזדמנות הראשונה. אני מאמין שאת מושב הקיץ נתניהו יסיים עם 64 אצבעות, כולל גלנט שלא באמת חלק מהקואליציה"

    לפני שעתיים+
    איתי גדסי

    "כדי להאשים את ישראל בפשעי מלחמה – צריך להיות בעלי ראש מעוות ונטייה לאנטישמיות": השר אבי דיכטר לאיתי גדסי ב'מהדורה המרכזית', על דילמת היום שאחרי: "הליכה לבחירות לא יפתור את הבעיה בעזה. כדי לפתור את הבעיה של עזה צריך קודם כל לכבוש ולהשתלט על כל הרצועה. רק מעמדת כוח כזו נוכל לנהל משא ומתן על היום שאחרי. אנחנו עדיין לא קרובים לשם"

    לפני 3 שעות
    קובי פינקלר

    הלחימה ברצועת עזה: פרשנינו הצבאי קובי פינקלר בסקירת מצב החזית, הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת עו"ד איתי גדסי: "חצי מציר פילדלפי כבר נמצא בשליטת צה"ל. מתקדמים כל הזמן ברפיח ונכנסים פנימה. בג'באליה: צה"ל מתמרן גם במקומות בהם לא הגיע בתמרון הקודם. גופות החטופים חולצו ממנהרה ממולכדת". ולאחר כל האזהרות: "שימו לב שלמרות הפעילות העצימה ברפיח – המצרים שותקים"

    לפני 4 שעות
    נתנאל לאופר

    "סמכות בית הדין הפלילי בהאג היא רק כאשר יש ראיות לפשעי מלחמה. האם יש ראיות כאלה נגד ראש הממשלה?": ח"כ משה סעדה התראיין בתוכנית 'שטח משפטי' בהגשת עו"ד נתנאל לאופר והתייחס לכוונה להוציא צווי מעצר נגד ראה"מ נתניהו ושר הביטחון גלנט: "לומר שישראל מרעיבה את העזתים? אנחנו לא מפסיקים להכניס סיוע הומניטרי, למרות כל הכאב. להאשים אותנו בהרעבה?"

    לפני 4 שעות
    נתנאל לאופר

    "עדות כורש ברנור הייתה רצופה סתירות ומבוכות": בתוכנית 'שטח משפטי' שוחח עו"ד נתנאל לאופר עם העיתונאי והפובליציסט אלי ציפורי שמסקר באדיקות את משפט ראש הממשלה נתניהו. ציפורי הסביר את מהלכי המשפט והשלבים הבאים: "יוגשו בקשות של 'הגנה מן הצדק' וינסו לעצור ולהפסיק את המשפט. עדיף לכולם לקטוע את הפארסה הזו. אם זה לא ייעשה – פרשת ההאזנה לראה"מ תזמן לחקירה את מנדלבליט ושי ניצן"

    לפני 7 שעות
    חדשות קול חי

    "ביזיון בקנה מידה עולמי. אין גבול לצביעות": התובע של בית הדין הפלילי הבינלאומי מתכוון להוציא צווי מעצר נגד נתניהו, גלנט, סינוואר ודף‌‌. על פי הדיווח, התובע טוען כי "יש יסוד סביר להאמין שנתניהו נושא באחריות פלילית לפשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות‌‌". גורמים ישראליים בכירים אומרים: ההחלטה החצופה של התובע לא תשפיע על המלחמה. על פי ההערכה בישראל האמריקנים יגיבו בחריפות רבה נגד בית הדין. רה"מ נתניהו בסיעת הליכוד: "צווי המעצר לא ירתיעו אותי. מדובר בהחלטה פוליטית ומוטית. בושה וחרפה. נמשיך עד הניצחון"

    לפני 7 שעות+
    קובי פינקלר

    "רבים חושבים שצה"ל לא נכנס ולא פועל ברפיח, אבל למעשה לצה"ל יש תוכנית סדורה לכיבוש העיר, וחוסר הידיעה של הציבור הוא חלק מהתוכנית": פרשנינו הצבאי קובי פינקלר בסקירה ביטחונית במשדר הצהריים 'הפוך על הפוך' בהגשת הרב משה בן לולו: "במזרח רפיח נמצאים שלושה מתוך ארבעת גדודי החמאס שנותרו, אל לנו לזלזל בפעילות בחלק הזה של העיר"

    לפני 13 שעות
    קובי פינקלר
    צילום: דובר צה"ל
    לפני 13 שעות
    אבי יעקב

     בשעות הבוקר אותרו באיראן גופות הנוכחים במסוק הנשיאותי המרוסק – נשיא איראן איברהים ראיסי, שר החוץ חוסיין אמיר עבד אל-להיאן, אימאם מחוז טבריז מוחמד עלי אל-האשם, מושל מחוז מזרח אזרבייג'אן מאלכ רחמתי וטייס המסוק

    2024-05-19 22:04:45
    19.05.24
    אבי מימרן

    "אומרים שרק צדיקים גדולים זוכים לזה": ניסים לוק, אביה של שני הי"ד שחולצה ביום שישי ממקום שביה ברצועת עזה, שוחח הערב עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' וספד לבתו: "הגופה הוחזרה מהשבי אחרי 7 חודשים, שלמה לחלוטין, ללא שום ריח". לדבריו: "התמונה שלה נחטפת לעזה הופצה בעולם והדגישה את ההבדל בין השפל של החמאס לבין היופי היהודי"

    2024-05-19 21:04:09
    19.05.24
    אבי מימרן

    יגאל סרוסי, אביו של החטוף אלמוג סרוסי: "מחר אנחנו נקיים אירוע תפילה גדול באולמי מנורה בהשתתפות אלפים ובראשות עדס. אנחנו שבים לבורא עולם ומבקשים שהוא יוציא אותנו מהצרה שהוא הכניס אותנו אליה. אנחנו מבינים שהוא עשה את זה כדי שנתעורר ונתחזק". לדבריו: "אנחנו רוצים להגיע לאולם מלא לחלוטין כדי שהתפילה תהיה ברוב עם. מבקשים מכל אחד לבוא". המקובל הגאון הרב יעקב עדס: "ה'אמרי אמת' אמר בזמן השואה שאם היו עורכים עצרות תפילה באירופה היו יכולים למנוע את השואה"

    2024-05-19 20:16:19
    19.05.24
    אבי מימרן

    מה יקרה אם נשיא איראן ראיסי אכן מת? ד"ר תמר עילם גינדין, מומחית לזירה האיראנית, שוחחה הערב עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' והסבירה: "יש שמחה מאוד גדולה באיראן, לא רק בסתר, אבל למעשה לא צפוי שום שינוי. הנשיא הוא רק ראש הרשות המבצעת. הוא לא באמת המושל. לראיסי היה חלק גדול בגרעין האיראני והוא היה רודן אכזר. עם כל זאת – המושל האמיתי הוא חמינאי"

    2024-05-19 20:08:05
    19.05.24
    אבי מימרן

    "יש גל של התפכחות בחברה הישראלית": השרה עידית סילמן הערב ב'מהדורה המרכזית': "אני לא חושבת שגנץ ואנשים אחרים הם אנשים רעים, אבל יש עניין של שורשים. מהיכן אנחנו יונקים. בסוף אנחנו אנשים מאמינים, והזהות היהודית היא תורת ההפעלה שלנו. אנשים שיונקים ממקום אחר – הם לא רעים אבל ההפעלה שלהם היא אחרת". לדבריה: "גנץ היה חלק מהקבינט שהוביל את המלחמה עד כה, על מי הוא מלין? הוא חלק מקונספציה שהתחילה באוסלו ומאמינה שיכולה להיות שליטה פלסטינית בעזה"

    2024-05-19 19:58:38
    19.05.24
    אבי מימרן

    "בכלי התקשורת כבר שמחים ששוב יבטלו את הילולת הרשב"י. זה לא יעזור כי עם ישראל ישמח בהילולה בכל מקום שהוא": ח"כ ישראל אייכלר הערב ב'מהדורה המרכזית' – על איראן: "אם באמת היה שם אירוע רציני – זה רק הקב"ה ולא אף אחד אחר". לדבריו: "אם מישהו מהימין היה כותב על איש שמאל את מה שכתב יו"ר הועד המנהל של אוניברסיטת ת"א על נתניהו "חבל שלא היה גם במסוק שהתרסק" הרי ברור שמיד היו שוללים ממנו את המשכורת"

    2024-05-19 19:50:11
    19.05.24
    אבי מימרן

    "גלנט צריך ללכת הביתה, יש רק פתרון אחד, מלחמה": השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הערב ב'מהדורה המרכזית': על ההילולא במירון: "זה ממש פיקוח נפש. אנחנו קוראים לציבור לציין את ההילולא במקומות אחרים". על התרסקות נשיא איראן: "אני בחיים לא אמרתי שהקב"ה דרדל'ה. טוב להודות לה'". על נציב השב"ס: "מקווה שימונה לנציב קבוע. הוא יהודי יקר וחם שמוביל מדיניות של אפס סובלנות". תוקף את גנץ: "האיש שסיכן את חיילי גולני – הוא זה שהוביל לדשדוש הזה"

    2024-05-19 15:55:27
    19.05.24
    קובי פינקלר

    אזעקות בשורת יישובים בצפון | סוכנות ידיעות טורקית מדווחת: המסוק ועליו הנישא האיראני ראיסי ושר החוץ התרסק | הפלסטינים מדווחים שהתקיפות בג'אבלייה לא פוסקות