הגאון רבי דוד יוסף: "יום הזיכרון משותף לכולנו"

    אבי מימרן 2 Comment on הגאון רבי דוד יוסף: "יום הזיכרון משותף לכולנו"

    "אסור לנו לשכוח גם את החטופים, חלה על כולנו מצוות פדיון שבויים": הגאון הרב דוד יוסף לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "יום הזיכרון הוא יום של כל עם ישראל. כשהמחבלים חדרו בשמחת תורה הם לא הבדילו בין הקיבוצים לערים, בין חרדים לחילונים. ביום זה אנחנו חושבים על אלו שנהרגו על קידוש ה' ועל זה שאנחנו יהודים ובגלל זה הגויים שונאים אותנו. נדרש חשבון נפש עמוק"

    רבי דוד יוסף. ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:04
    02.06.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on ח"כ חנוך מילבצקי על עסקת ביידן: "טריק לעצירת המלחמה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו>>>

    הגאון הרב דוד יוסף בדברים נוקבים הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן: "יום הזיכרון הוא יום של כל עם ישראל. כשהמחבלים חדרו לישראל בשמחת תורה הם לא הבדילו בין הקיבוצים לערים, בין חרדים לחילוניים. ביום זה אנחנו חושבים על אלו שנהרגו על קידוש ה' ועל זה שאנחנו יהודים ובגלל זה הגויים שונאים אותנו. נדרש חשבון נפש עמוק".

    הרב המשיך: "המלחמה עדיין לא הסתיימה. משפחות החללים יחיו הלאה עם האובדן לכל החיים. הסבל שלהם יימשך לתמיד. אסור לנו לשכוח גם את החטופים, אחינו בני ישראל שאנחנו לא יודעים מה איתם. חלה על כולנו מצוות פדיון שבויים. כמובן צריך לנהל את זה בחוכמה ותבונה. אנחנו חייבים להתפלל להצלחת הלוחמים שלנו שנמצאים בסכנה אדירה מידי יום".

    עוד אמר הרב: "אנחנו חייבים לעמוד על שלנו ולא לוותר בשום פנים ואופן, כמו שהצד השני מתעקש על 'עקרונותיו'. אבי מורי לא התפשר מעולם אפילו על קוצו של יו"ד ולמרות זאת בהלווייתו השתתפו כמעט מיליון איש. כי הוא באמת אהב את כולם".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      במה בדיוק יום הזיכרון משותף גם לחרדים ? בלא נתגייס ומוכנים למות ע"י החמאס העיקר לא להתגייס ? בלאיים לרדת מהארץ ? במה בדיוק זה משותף ? בזה שלא מוכנים להשתתף בעול המדינה בשום צורה ( ולא רק בגיוס )

      1. עשו מחקר לאחרונה ומתברר שיש יותר אנרכיסטים
        וצפונים שלא עושים צבא וחלקם מפגינים בכח קפלן. מחרדים שלא עושים צבא