מה שמעניין

    עריכה

    שני חשודים נעצרו על ידי כוחות צה"ל, לאחר שחצו לישראל מגבול סוריה לרמת הגולן.

    עריכה

    משרד התקשורת פעל בחוסר סמכות בכך שהחרים ציוד ממשרדי סוכנות AP, כך טענה היועמשי"ת בהודעה למשרד התקשורת. השר קרעי הגיב בנוסח נטול כפפות: "טועה, לא חשובה ולא קובעת" ובאותה הודעה תקף בחריפות גם את שר הביטחון גלנט: עמדה רופסת ופחדנית

    עריכה
    הרהב והקונספציה: כך נשמע נתניהו לפני שנה בדיוק • צפו
    צילום: חיים צח \ לע"מ
    עריכה

    חוליית מחבלים חמושה זוהתה כשהחביאה נשקים ברכב במתחם בית חולים בג׳נין, כוחות סיירת חרוב וגדוד 636 סגרו מעגל והחרימו את הנשקים.

    עריכה

    דובר צה"ל: בסגירת מעגל מהירה, כלי טיס של חיל האוויר תקף את המשגר שביצע את השיגורים לגליל העליון. בהמשך להתרעות שהופעלו לפני זמן קצר בצפון הארץ על חדירת כלי טיס עוין, מדובר בזיהוי שווא.

    עריכה

    קרוב ל-50 שיגורים במטח האחרון ליישובי הגליל העליון, בחסדי שמיים לא דווח על נפגעים.

    עריכה

    המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים לסגירת הכניסה למירון כבר מהיום. החל משעות הצהריים יחלו לפעול כוחות משטרה גדולים, לוחמי משמר הגבול ושוטרי אגף התנועה. השוטרים יפרסו בדרכים המובילות לישוב מירון ובשטחים המקיפים אותו וימנעו כניסה של מי שאינו תושב הישוב לתוך תחומי הישוב וההר

    עריכה

    דובר צה"ל: הלילה לוחם צה״ל מגדוד 97, חטיבת כפיר נפצע באורח קשה בקרב בצפון הרצועה. הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, משפחתו עודכנה.

    עריכה

    אזעקות על חדירת כלי טיס עוין ביישובי קו העימות: בית הלל, כפר גלעדי, כפר יובל, מטולה, מנרה, מעיין ברוך, מרגליות, משגב עם, קריית שמונה, תל חי .

    עריכה

    יחידת הסייבר בלהב 433 עצרה הבוקר חשוד בן 24 מירושלים בחשד להסתה לטרור נגד נתניהו, אחרי שקיבלה עליו מידע בגין פרסומים ברשת. בסיום החקירה ובהתאם לממצאיה יובא לדיון בהארכת מעצרו בבימ"ש השלום בראשל"צ.

    עריכה

    שר האנרגיה אלי כהן למגישי מהדורת הבוקר: "ב-25.7 אנחנו פותחים את שוק החשמל לתחרות. תוכלו להזמין חשמל מעוד 8 ספקים שונים חוץ מחברת החשמל ולקבל הנחות מיידיות של 5-20%. חיסכון של מאות עד אלפי שקלים בשנה. בדיוק כמו מהפכת הסלולר"

    עריכה

    בישראל מעריכים כי בית הדין הבינלאומי לצדק בהאג יוציא מחר צווים לעצירת המלחמה, לאור דרישת דרום אפריקה. החשש המשמעותי: הצווים בהאג יובילו להחלטה של מועצת הביטחון של האו"ם באותה הרוח ושם תידרש ישראל שוב לווטו אמריקני.

    עריכה

    שרת ההתיישבות, אורית סטרוק בראיון למהדורת סוף השבוע: "שום הסכם לא שווה את הנייר שהוא חתום עליו. נצטרך לדאוג שחיזבאללה כארגון טרור לא ישלוט יותר בלבנון. אני מתריעה על זה בממשלה הרבה לפני שמחת תורה. אני הופתעתי רק מזה שזה התחיל בדרום ולא בצפון"

    עריכה

    החיסול בנבטיה: ישראל חיסלה הבוקר פעיל חזבאללה שעסק במחקר ופיתוח של אמצעי לחימה, ולצד עיסוקו בטרור בחזבאללה - היה גם מורה לפיזיקה. שמו - מוחמד עלי פראן. חזבאללה הודה כי מדובר בפעיל צבאי בשורותיו.