גרינברג שובר שתיקה ומבטיח לנצח: "תהיה תמיכה גורפת"

אסתי פלד No Comments on גרינברג שובר שתיקה ומבטיח לנצח: "תהיה תמיכה גורפת"

המועמד לראשות העיר בית שמש מטעם דגל התורה, שמוליק גרינברג שובר שתיקה בראיון ל'קול חי' • על השיחות עם הסיעות החרדיות: "צפו להפתעות. כולם יתמכו" • התמיכה הרחבה במגזר הכללי • והניסיון: "ניהלתי תקציב בסדר גודל של העיר בית שמש"

12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שמוליק גרינברג, המועמד לראשות העיר בית שמש מטעם דגל התורה, העניק הערב (רביעי) ראיון ראשון מאז הכריז על מועמדותו, למהדורה המרכזית עם אבי מימרן. גרינברג טען כי הסיעות החרדיות בבית שמש יודיעו בקרוב על תמיכה במועמדותו והביע ביטחון רב בניצחונו בבחירות.

בפתח השיחה הוא התייחס למרואיין שקדם לו, ראש העיר ירושלים: "ליאון הוא סמל ודוגמא להתנהגות עם כל המגזרים. התנהל בהגינות עם כולם, שהפכו לאוהדיו ביושר. את המודל שלו אני יקח בע"ה לניהול העיר בית שמש, שדומה לירושלים במידה רבה".

גרינברג ציין כי "תקציב האגף שניהלתי, חינוך חרדי בירושלים, גודלו כגודל תקציב העיר בית שמש. הייתה עשיה גדולה ומבורכת בזכות ראש העיר והנציגים החרדים. הייתה בניה מואצת, שיפוצים".

גרינברג בשיחה עם אבי מימרן

"כיום יש שיח עם כל הסיעות בבית שמש", טען המועמד. "אתם תראו הסכמים שנחתמים בתקופה הקרובה. אני מאמין שגם כאן נראה קואליציה רחבה מקיר לקיר. הציבור החרדי גדול מאוד בבית שמש אבל צריך להסתכל על כלל המגזרים. אני לא רוצה שמישהו יבחר בי רק בגלל היותי חרדי".

גרינברג מתח ביקורת על ראש העיר המכהנת: "אי אפשר לנהל עיר עם גירעון תקציבי כל כך גדול. לצערי הרב בבית שמש זה המצב כרגע. איך ראש עיר מפטר חברי מועצה באמצע הקדנציה ומוצא את עצמו בלי קואליציה".

במענה לשאלה כיצד הוא לא יגיע למצב דומה, התחייב: "אני בחיים לא אבטיח משהו שאני לא יכול לעמוד בו ולא יבטיח לשני גורמים את אותן הבטחות וזה משהו שקרה בקדנציה האחרונה בבית שמש. ואני עוד לא מדבר על המצב העגום של העיר. תשתיות, כבישים".

לדברי גרינברג: "יש כסף. רק צריך תכנון וניהול נכון. אפשר להמשיך לבנות יחד עם חשיבה מקדימה על מבני ציבור עוד לפני שהתושבים נכנסים. שכונה לא מתאכלסת ביום אחד. חייבת להיות עבודה בצוות".

"מה קרה בבית שמש?", הוסיף ותקף: "יש מנכ"ל עירייה שהתחלף כבר שלוש פעמים בקדנציה הזאת, שלושה ראשי מנהל חינוך, ראשי תפעול. אי אפשר להתנהל ככה".

גרינברג התייחס לשאלה מדוע הוגשה מועמדותו ללא תיאום מוקדם עם המפלגות החרדיות: "אם נחכה להסכמות לא נגיע רחוק. זה לא התחיל מצד החרדים. באו אלי בכלל מהציבור הלא חרדי, חילונים ודתיים שמאוכזבים בענק. הם מאיצים בי כל יום ושואלים מתי יפתח כבר המטה החילוני למען גרינברג. מדובר באלפים. ציבור ענק. לא האמנתי עד שנכנסתי לחוגי בית".

עוד הוסיף המועמד לראשות העיר בית שמש: "דגל התורה עשתה בדיקת עומק. אנחנו שואפים מאוד ששלושת הסיעות החרדיות ילכו יחד. נתונים שבידינו מביאים אותנו למצב של ניצחון ודאי".

"דגל התורה תמכה באבוטבול שלוש קדנציות", הזכיר גרינברג. "בנתוני הסקרים היום אני מביא יותר ציבור חילוני ודתי ממה שהגיעו לחבירה איתנו בעבר. הלכנו איתו כי הוא היה קונצנזוס. יש לנו ניצחון ביד ואנחנו יודעים להביא אותו אפילו בחבירה עם רק אחת המפלגות. אבל אנחנו מקווים שנלך כולם יחד ויהיה ניצחון מוחץ.

המועמד סיכם: "יש שיח עם כולם. אני חושב שהמחלוקות הן מינוריות ואתה תופתע לשמוע בקרוב על סגירות".



0 תגובות