זוועה: הקדושות הי"ד – אחיות מאפרת; אימן פצועה קשה

    בנצי לייזרוביץ 3 Comment on זוועה: הקדושות הי"ד – אחיות מאפרת; אימן פצועה קשה

    הפיגוע המזעזע בו ירו מחבלים על רכב ובו אם ושתי בנותיה בבקעת הירדן: השתיים תושבות אפרת. שתי הבנות נרצחו והאם נלחמת על חייה במצב אנוש. אב המשפחה שנסע ברכב אחר מלפנים הסתובב והיה עד למאמצי הטיפול ברעייתו ובנותיו

    צילום: דוברות כב"ה
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עודד רביבי ראש מועצה מקומית אפרת: "בצער גדול קיבלנו את העדכון על פיגוע מזעזע בו ירו מחבלים על רכב ובו אם ושתי בנותיה, תושבות אפרת. שתי הבנות נרצחו והאם במצב אנוש. אב המשפחה שנסע ברכב אחר מלפנים הסתובב והיה עד למאמצי הטיפול ברעייתו ובנותיו."

    המועצה, מחלקת הרווחה והחינוך מלוות את בני המשפחה, נמצאות בקשר עם אנשי הרווחה בבקעת הירדן שנמצאות ליד אב המשפחה וילדיו. צוותי רווחה ממועצת אפרת בדרכם לבית החולים ולבקעה. ראש המועצה עומד עם כלל הגורמים בקשר.

    ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ: "ממשלת ישראל, יש לשנות מיידית את התפיסה הבטחונית ביהודה ושומרון. התפיסה הנוכחית מסכנת אותנו וגובה מחיר דמים. מרדף אחרי מחבל בודד לא מונע טרור. טרור גודעים ביד קשה ובמחיר כבד שצריכה לשלם האוכלוסיה הערבית שתומכת ברצח יהודים".

    גנץ הוסיף: "הזהרנו. ביקשנו צעד מינימלי של החזרת מחסומים ונעננו בשלילה. לא הגיוני שכפר ממנו יצא מחבל ממשיך בשגרה. כך אי אפשר להמשיך. יש לשנות כיוון ולמנוע אבדן חיי אדם".

    דויד אלחייני, ראש מועצת בקעת הירדן, ממקום הפיגוע בצומת חמרה: "לצערי, אויבינו הפרו את שלוות החג וביצעו פיגוע מתועב כנגד רכב ישראלי. בשעה זו אני מבקש לשלוח את תנחומיי למשפחת ההרוגות, ולחזק את כוחות הבטחון וחיילי צה"ל הפועלים בגזרה. בכל דור ודור עומדים עלינו לכלותנו אך נצח ישראל חזק ויעמוד בפני האתגרים בגזרות השונות. אני קורא לממשלת ישראל לקחת אחריות ולהפגין נחישות מול אותם מרצחים, לחזק את ההתיישבות בבקעת הירדן ולהחזיר את ההרתעה והמשילות. דווקא בעת הזו, אני קורא לעם ישראל לבוא, לטייל ולחזק את תושבי הבקעה!".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      שלטון חזק על חלשים וחלש מול מחבלים

    2. 1

      אוי מתי נגאל כבר????????
      איזה עצובבבבב
      הם בטוחח היו צדיקות למות על קידוש ה
      ורק בגללל שהם יהודיות
      אלוקים תאמר די לצרותנו
      ואנחנו נתחזק כמה שאפשר