פיגוע קשה: רכב התהפך בבקעת הירדן ועליו סימני ירי

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on פיגוע קשה: רכב התהפך בבקעת הירדן ועליו סימני ירי

    לוחמי אש מתחנה אזורית שומרון שהוזעקו לתאונת דרכים סמוך לחמרה בבקעת הירדן מדווחים על רכב עם סימני קליעים. לפי דיווח ראשוני מגורמי רפואה שתי הרוגות במקום, אחת מפונית במצב קשה מאוד. לוחמי האש נמצאים בשטח ומעניקים מענה לאירוע | מתעדכן

    18:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on טורקיה החליטה לעצור את כל הסחר עם ישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רכב פרטי הוטח לשולי הדרך בכביש בבקעת הירדן. מדיווחים שהגיעו מהמקום בתחילה חשדו כי מדובר בתאונת דרכים, אבל מהר מאוד זוהו קליעים ברכב ועלו עדויות על רכב ככל הנראה של היורים, שנמלט מהזירה. מרדף אחרי המחבלים מתנהל כעת.

    רשף אורי אורבך מפקד אשכול בקעת הירדן כבאות והצלה מחוז יו"ש סיפר: "נקראנו לתאונת דרכים קשה סמוך לחמרה בבקעת הירדן. עם ההגעה למקום זיהינו רכב ובו שלוש נפגעים עם סימני קליעים על הרכב, ופציעות אופייניות לאירוע פח"ע. מייד דיווחנו לאחור כי ישנו חשד לפח"ע. התחלנו מיד בהוצאת הנפגעים, ובמתן סיוע לכוחות הרפואה במקום, זאת במקביל לסריקות שביצענו בשטח לאיתור רכבים נוספים. בסריקות זיהינו רכב נוסף עם פגיעת "חזית אחור", אולם ללא נפגעים."

    דוברות מד"א מסרו כי בשעה 10:55 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע על ת.ד בכביש 57 סמוך לצומת חמרה. פראמדיקים של מד"א קובעים את מותן של 2 נשים בשנות ה-20 ומעניקים טיפול רפואי לאישה כבת 40 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית. מסוק מד"א-הצלה אייר נחת בזירה.

    ,

    דוברות כב"ה

    פראמדיק מד"א דניס פולקוב מספר: "כשהגענו למקום ראינו רכב ישראלי עם 3 נשים מעוך ורכב פלשתינאי. מהרכב חולצו 2 צעירות בשנות ה-20 כשהן מחוסרות הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית ולאחר בדיקות רפואיות נקבע מותן בשטח. אישה כבת 40 סובלת מחבלה רב מערכתית קשה ואנחנו נלחמים על חיה בשטח."

    מכבאות והצלה נמסר כי לוחמי אש מתחנה אזורית שומרון שהוזעקו לתאונת דרכים סמוך לחמרה בבקעת הירדן מדווחים על רכב עם סימני קליעים. לפי דיווח ראשוני מגורמי רפואה שני הרוגים במקום, אחד מפונה במצב קשה מאוד. לוחמי האש נמצאים בשטח ומעניקים מענה לאירוע.

    video
    play-sharp-fill

    יו״ר המחנה הממלכתי, שר הביטחון לשעבר בני גנץ: ״מבקש להביע את תנחומיי העמוקים לקרוביהן ואוהביהן של שתי הנרצחות בפיגוע הקשה בבקעת הירדן. אני מתפלל לרפואתה השלמה של הפצועה הנוספת. ‏צה"ל פרוס בכל הגזרות, מאומן ומוכן לכל תרחיש וכולנו מגבים את הלוחמים, השוטרים וכלל הכוחות שפועלים בשטח. אין לי ספק שכוחות הביטחון יגיעו לרוצחים השפלים ולשולחיהם״.

    ראש האופוזיציה, יאיר לפיד בתגובה לפיגוע בבקעה: "שישי שחור וכואב. שתי נשים צעירות נרצחות בבקעה. אישה נוספת נלחמת על חייה. מחיר הטרור כבד היום והלב נשבר. אני מתפלל עם כל עם ישראל על חייה של האישה ושולח ניחומים חמים למשפחות שאיבדו היום בבקעה את היקרות להן מכל. כוחות הבhטחון לא ינוחו עד שישיגו את הרוצחים הנתעבים. הטרור לא ינצח אותנו, נכה בהם ביד קשה".

    ח"כ צבי סוכות: ‏נורא נורא נורא. האוייב מריח חולשה – ושוב במשמרת שלנו. ארץ אל תכסי דמם.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ה ישמור…לא עלינווו ולא על אף אחד אחר….רפואה שלמה לאמא..אמןןןןן…..תנחומים למשפחה…ה יקום דמםם….