בית הדין של הליכוד קבע: 1000 מתפקדים יורחקו, 7000 יבדקו

אבי רבינא No Comments on בית הדין של הליכוד קבע: 1000 מתפקדים יורחקו, 7000 יבדקו

בית הדין החליט על הרחקתם של אלה שלגביהם הצטברו די ראיות המוכיחות שאינם דוגלים בערכי המפלגה. עם זאת, בית הדין קבע כי הקבוצה לא תוגדר כהתאגדות עוינת

ישיבת סיעת הליכוד צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בית הדין של מפלגת הליכוד החליט להדיח כ-1000 מתפקדים מקבוצת "הליכודניקים החדשים", והורה על בדיקה פרטנית ביחס ל-7000 אחרים. בית הדין החליט על הרחקתם של אלה שלגביהם הצטברו די ראיות המוכיחות שאינם דוגלים בערכי המפלגה. עם זאת, בית הדין קבע כי הקבוצה לא תוגדר כהתאגדות עוינת.

בהחלטה, מתח בית הדין ביקורת על גלגולו של הנושא לפתחו ועל כך שלא התקיים דיון במוסדות המפלגה ביחס לקבוצה השנויה במחלוקת.

החלטת בית הדין של הליכוד מהווה ניצחון לנתניהו. צוות שיקום במזכירות הליכוד יבדוק כל אחד מהמודחים הנמנים על הליכודניקים החדשים, ואם ישנה ראיה קטנה שפעל נגד הליכוד, הוא יישאר בחוץ. מזכירות הליכוד אמנם נשלטת ע"י ישראל כ"ץ, אך יש רוב במזכירות נגד הליכודניקים החדשים.

אב בית הדין של הליכוד קליינר הידוע בקשריו עם ישראל כ"ץ נתן את ההחלטה למרות זאת. בכירים בליכוד דאגו להזכיר לו כי הוא מועמד להדחה בבחירות שיתקיימו בעוד שנה.

אתמול פרסם יו"ר המפלגה, בנימין נתניהו ביקורת חריפה וחריגה בפומביותה על "הליכודניקים החדשים" ועל פעילותו של ישראל כץ למענם: "הליכודניקים החדשים״ הם אנשי שמאל קיצוני שפועלים כ״סוסים טרויאנים״ כדי לרסק את הליכוד מבפנים. אנשי ״הליכודניקים החדשים״, רבים מהם חברים במפלגות שמאל כמו מרצ העבודה והרשימה המשותפת, ביניהם רבים שהיו ממובילי ״הדגלים השחורים״, מתפקדים לליכוד כדי לגרור את המפלגה שמאלה בכל התחומים", כתב נתניהו.

"הם דורשים לתמוך בויתורים לפלסטינים, פועלים נגד ההתיישבות ביהודה ושומרון, לוחצים להקים ממשלה עם השמאל והפייק-ימין ופועלים כדי להנציח שלטון הפקידים והיועצים המשפטיים. ״הליכודניקים החדשים״ שותלים אנשים בסניפי הליכוד במטרה לדחוק את אנשי הליכוד האמיתיים מהנהגת השטח ומהנהגת המדינה.

"איש ליכוד אמיתי חייב להיאבק בתופעה הבזויה הזו בכל תוקף. לאנשים כאלה אין מקום בתנועת הליכוד. זה לא דמוקרטי וזה הרסני לעתיד המפלגה שלנו. לצד הרבים שנאבקים נגד התופעה הזאת, יש לצערי כמה שמעדיפים לקושש מהם קולות בפריימריז על חשבון טובת המדינה והתנועה.

"ציפיתי מכל חברי הליכוד, ובהם ראשי המוסדות במפלגה, להיאבק בכל העוצמה נגדם ולפעול להוצאתם מהתנועה. כולם עשו זאת חוץ מישראל כץ, שעד היום פעל ופועל הפוך. מי שחושב שכדי לקבל כמה קולות אפשר לסכן את עתיד הליכוד ואת עתידנו, יגלה שלמעלה מ-130,000 חברות וחברי הליכוד לא יסלחו לו על כך", האשים נתניהו.



0 תגובות