מדוע עם ישראל כה שמח לקיים את מצוות החנוכה?

    אבי יעקב No Comments on מדוע עם ישראל כה שמח לקיים את מצוות החנוכה?

     כמדי שבוע במהלך התוכנית עניין משפחתי שוחחה מירי שניאורסון עם הרבנית מינדי שמרלינג, על פרשת השבוע וחג חנוכה | הרבנית שמרלינג שוחחה על אווירת החג, והאור שנוגע וסוחף את הנשמות של כל עם ישראל  | במהלך השיחה סיפרה בהתרגשות על הדרך שבה בחרו בעיר תל אביב לחגוג את חנוכה | האזינו

    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתוכנית עניין משפחתי הנערכת כמידי שבוע שוחחה מירי שניאורסון עם הרבנית מינדי שמרלינג, מנהלת מדרשת בית שושנה בתל אביב, על פרשת השבוע וחג החנוכה ולקחיה לחיים האישיים שלנו וההקשר של פרשת השבוע לחג החנוכה.

    הרבנית פתחה בפניני הפרשה וההקשר לחג:  "הפרשה נוגעת באותה נקודה של חג החנוכה, הפרשה מדברת על אותו אור, על אותם עניינים של חג החנוכה. על אותם עניינים שהסבירו לנו למה עם ישראל כל כך שמח ורוצה לקיים את המצוות של חנוכה".

    במהלך שיחתם המשיכה בענייני הפרשה ואמרה: "פרשת מקץ מדברת על יוסף הצדיק עם כל סיפורי החלומות שהתחלנו איתם בשבוע שעבר, והופך להיות משנה למלך מצרים ובלעדיו איש לא ירים את ידו במצרים.  הכל הולך לפי מה שיוסף אומר אחרי שהוא פותר את החלומות ומוצא בתוך החלום מה שהחרטומים לא הצליחו להבין ולפרש".

    "הוא מבין שהקושי הוא הפתרון של החלום, הוא זה פותר את את החלום ופותר גם את מה שהחלום מביא איתו את הבעיה של הרעב,  החלום מלמד איך בשנות הרעב יפתרו בשנות השובע".

    לאחר שירדו למצרים אחי יוסף  לא זיהו את אותו. ואיך הפרשה מתחברת לימים אלו? האזינו לפנינים מהפרשה והקשר לחג החנוכה



    0 תגובות