בלשכת רה"מ מבהירים: "אין מחסור בחיסונים"

    איתי גדסי No Comments on בלשכת רה"מ מבהירים: "אין מחסור בחיסונים"

    בלשכת ראש הממשלה מבהירים: "יש בישראל מלאי חיסונים מספק, גם להווה וגם לצרכים העתידיים. מספר משלוחים הגיעו בימים האחרונים, וכך יימשך"

    חיסון | תמונת אילוסטרצייה צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע הדיווחים על מחסור בחיסונים, בלשכת ראש הממשלה מבהירים הערב (חמישי) כי אין מחסור שכזה. "יש בישראל מלאי חיסונים מספק, גם להווה וגם לצרכים העתידיים. מספר משלוחים הגיעו בימים האחרונים, וכך יימשך", נמסר בהודעה.

    עוד נמסר: "ראש הממשלה, נפתלי בנט, עומד בקשר רציף עם מנכ"ל חברת פייזר, לצד שר הבריאות ובכירי משרדו.
    אין חשש למחסור בחיסונים. מטעמי חיסיון, מספר החיסונים המדויק אינו מתפרסם. אזרחי ישראל שלא התחסנו צריכים ללכת להתחסן, יש חיסונים לכולם. ננצח את הדלתא רק אם קצב ההתחסנות יגבר על קצב התפשטות המגיפה".

    ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס הסבירה הערב בראיון לערוץ 12, כי הדיווחים עם אנשים שהתקשרו לקופת החולים ולא קיבלו תור זמין לחיסון – נובעים מהאפשרות שהיה מחסור נקודתי באותו זמן ספציפי, ולא ממחסור כללי בחיסונים. לדברי פרייס, החיסונים מגיעים במשלוחים כל העת.

    מוקדם יותר, היום התייחס ראש הממשלה, נפתלי בנט לאפשרות של סגר בחגים ואמר: "עתיד החגים תלוי בכמות המחוסנים. אנחנו דואגים למלאי חיסונים ולאלפי נקודות שאפשר להתחסן בהם ברחבי הארץ. מי שלא מתחסן דמוי לאדם עם מקלע שמרסס רסיסי דלתא. הדלתא שונה באופן מהותי ממגפת הקורונה המקורית. זו מגיפה אחרת".

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות