בית הרשב"י הקדוש שע"י ישיבת אור הרשב"י נחשף לראשונה

    ארי טננבוים No Comments on בית הרשב"י הקדוש שע"י ישיבת אור הרשב"י נחשף לראשונה

    מדובר במבנה ענק וחסר תקדים אשר נבנה במיקום אסטרטגי – בכניסה ליישוב מירון | בבניין המפואר עמלים במהלך כל שעות היממה רבני הישיבה אשר מייחדים ייחודים ותיקונים לישועת עם ישראל | סיקור ותיעוד

    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בישיבת הרשב"י שעל ידי מוסדות אור הרשב"י חושפים הבוקר (חמישי) תיעודים בלעדיים מתוככי המבנה הענק והמפואר שהוקם בכניסה ליישוב מירון, שם עמלים רבני הישיבה בתורת הסוד ומתקשרים בתורתו של התנא האלוקי זיע"א. חשיפת התיעודים מגיעה בצל הילולת התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי זיע"א שיחול הערב.

    כפי שניתן לראות בתיעודים יוצאי הדופן, המבנה כולו מתפרס על פני שטח ענק והוא ממוקם במיקום אסטרטגי – בכניסה ליישוב מירון. המבנה הוקם ונבנה באופן מהודר ביותר כראוי לרבני הישיבה העמלים במקום במשך שעות רצופות ומייחדים ייחודים בתורת הסוד.

    רבני ישיבת הרשב"י, שהוא המקום המרכזי ביותר להמשכת מורשת הרשב"י הקדוש – לומדים בישיבה את ספר הזוהר, את ספרי הקבלה של האר"י הקדוש, רבי חיים ויטאל והרש"ש הקדוש וכן מתורתם של מקובלים רבים שגילו סודות כמוסים ונוראים לעם ישראל במשך מאות בשנים.

    בכל לילה, בשעת חצות, מקיימים המקובלים בישיבה את סדר תיקון חצות, לישועת עם ישראל, בבכיות ובתחנונים. הרבנים אף מזכירים לישועה ורחמים את בני משפחת אור הרשב"י, אשר בזכות מסירות נפשם קיימת הישיבה הייחודית.

    מקובלי הישיבה עורכים תיקונים נשגבים למען עם ישראל, על פי סודות הקבלה שעברו ונשתמרו ממקובל אחד למשנהו, מזה דורות רבים. וכך, אלפים מעם ישראל זוכים לראות ישועות גדולות למעלה מדרך הטבע באופן מעורר השראה. רבים אשר חיפשו הגנה, שמירה, ברכה והצלחה מצאו את ישועתם ומימוש משאלותם דווקא במקום הזה.

    המתחם כולו שנבנה בביצוע חסר תקדים משמש כמבנה קודש לרבני הישיבה המסתגרים בין דלתותיה ועמלים במשך שעות היממה בהתמדה מופלאה. במקום אך נבנה מקווה טהרה מהודר שם רבני הישיבה מתקדשים קודם עריכת התיקונים הנשגבים.

    המבנה המפואר נבנה בעזרת 'בני משפחת הרשב"י' אשר תרמו מהונם לדבר כביר וענק זה. בארגון אף מנצלים את יום ההילולא בכדי להודות לאלפי התורמים שמחזיקים את היכל הישיבה הקדושה הממשיכה את תורתו של התנא האלוקי זיע"א.

    המבנה הענק וחסר התקדים מסוגו בעולם כולו עוצב על ידי האדריכל המפורסם אהרן אסטרייכר שידיו רב לו בעיצובי בנייני ענק בהם חסידויות רבות בארץ ובעולם, ג'רמי לנגפורד האמן הידוע עיצב את הזכוכיות והחלונות במנה הייחודי, המעקות והגידור בוצעו על ידי 'יוסי לרר מעקות'. הריהוט המהודר בוצע על ידי אמש נגרות ונגריית לביא. השילוב של המומחים הללו הביא תוצאת חסרת תקדים, בבניין ייחודי שלא נראה כמותו בעולם כולו.

    כעת, שעות ספורות קודם יום ההילולא חושפים באור הרשב"י תיעודים מרהיבים מתוככי המבנה הענק שהפך לגולת הכותרת של היישוב מירון. המקום אשר נבנה סמוך לציון הרשב"י זיע"א מתקשר בקשר ישיר למקום הקדוש ושואב ממנו מלוא חופניים של ישועות למבקשי הישועה.

    בתוך כך, במתחם המבנה הענק הוקם אוהל חסר תקדים עבור אלפי הנשים שיפקדו את ציון הרשב"י זיע"א ביום ההילולא. אוהל הכנסת האורחים יהיה פתוח לאורך כל שעות היממה לרווחתם של אלפי הנשים שלא ייאלצו להידחק בתוך ההמון.



    0 תגובות