היום: אירוע הסיום לשבוע ההייטק החרדי של 'קול חי'

    עפר גדנקן No Comments on היום: אירוע הסיום לשבוע ההייטק החרדי של 'קול חי'

    לאחר שבוע מיוחד שבו השתתפו במגוון פאנלים וראיונות בכירי ומשפיעי ענף ההייטק בישראל, יתקיים היום בשידור חי, אירוע הסיום הגדול * את מושב הסיום ינחה איש התקשורת אבי מימרן ויתארחו בו יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט, סגן שר התחבורה אורי מקלב ויו"ר ועדת התחבורה ח"כ מרגי לשיחות בלעדיות ויחשפו בערב זה נתונים מרתקים על תעסוקת חרדים בהייטק בהשפעת הקורונה * מייסד ומנכ"ל קמא טק משה פרידמן יחשוף בשידור את תוצאות הסקר הראשון מסוגו על עולם ההייטק החרדי ואת רשימת 10 יזמי ההייטק החרדים הגדולים בעולם

    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתום שבוע מרתק שבו נחשפו מאות אלפי המאזינים לעולם ההייטק בדגש על זה החרדי, היום, יקיים קול חי את אירוע הסיום לשבוע ההייטק החרדי. האירוע יתקיים בשידור חי בהיכל גולדה בפ"ת. האירוע יחל בשעה 17:00 ובמשך שלוש שעות בו ישתתפו בכירי עולם ההייטק. את הפאנל המרכזי בשעה 19:00 ינחה איש התקשורת אבי מימרן ויועברו בו ברכותיהם של יו"ר הכנסת יריב לוין, שר האוצר ישראל כץ, שר החינוך יואב גלנט ועוד.

    באירוע יתארח ח"כ נפתלי בנט , יו"ר ימינה בראיון מיוחד על מהפכת ההייטק הישראלי שהוביל בשנות עשייתו בעולם ההייטק.

    בנוסף, סגן שר התחבורה אורי מקלב ויו״ר ועדת הכלכלה ח״כ יעקב מרגי יתארחו באולפן לשיחה על התפתחות ההייטק החרדי וחיבור הכנסת והממשלה להייטק.

    דודי דרור מנכ״ל חברת המחקר ׳אסקריא׳ יחשוף באולפן סקר מקצועי מקיף בו ייחשפו נתונים מרתקים על תעסוקת חרדים בהייטק בהשפעת הקורונה.

    מנכ"ל ומייסד קמא טק משה פרידמן יחשוף בשידור את תוצאות הסקר הראשון מסוגו על עולם ההייטק החרדי ורשימת 10 יזמי ההייטק החרדים הגדולים בעולם.

    בנוסף לכך יתקיים פאנל מיוחד על סיפורי ההצלחה הגדולים של ההייטק החרדי בהשתתפות, יוני לוקסנברג, מנכ"ל אלמנטור, משה מורגנשטרן, מנמ"ר ומשנה למנכ״ל חברת מנורה מבטחים, ד"ר רוני אוחיון, מייסד שותף בחברת לייביו, ודרייביו ושמחה נוימרק, מייסד שותף ומנכ״ל וייל.

    פאנל נוסף של בכירי ההייטק בישראל על שילוב חרדים יתקיים בהשתתפות חמי פרס, מייסד שותף, ומנהל כללי קרן פיטנגו, יו״ר מרכז פרס לשלום ולחדשנות. אדיב ברוך, יו״ר מכון היצוא. אורן שגיא, מנכ״ל סיסקו ישראל. גדעון קופרמן, מנכ״ל בראשית. הפאנל יתקיים בהנחיית  אריאל ברמן ומנחה אורח יהיה משה פרידמן, מייסד קמא-טק.

    שבוע ההייטק החרדי בקול חי התקיים בצל מגמת העלייה המתמדת של שוק ההייטק החרדי. רבים מאד מקרב הציבור החרדי אשר יצאו בברכת הרבנים לשוק העבודה, מתפרנסים בכבוד בתחום היזמות ומסלולים רבים ומותאמים כמו גם מקומות עבודה המתאימים לציבור שומרי התורה והמצוות, מצויים בפריחה.

    בענף ההייטק ניכרת השתלבות גוברת והולכת של חרדים, הן כשכירים בחברות גדולות בינלאומיות והן בתחום היזמות והסטארטאפים. המדינה מצידה מעודדת אף היא את תחום ההייטק החרדי, ובשילוב מרכיבים אלו, צומח התחום ורבים מבקשים להמשיך ולהשתלב בתעשייה.

    במהלך שבוע ההייטק ששודר בקול חי הועברו מגוון תכנים מרתקים, ראיונות ופאנלים.

    בשידורים נסקרו התוכניות הממשלתיות בתחום, דיון על שיפור שכר הנשים החרדיות, עולם הסטארטאפים החרדי, היכרות עם החברות הגדולות במשק שמגייסות חרדים, דיון מומחים על תחומי העתיד של ההייטק, סיפורי הצלחה של ההייטק החרדי, סדרה של ראיונות עומק עם בכירי ההייטק הישראלי ועם בכירי ההייטק החרדי ועוד.

    מי שנתנו חסות לשבוע המיוחד היו בין היתר חברת גוגל, חברת מיקרוסופט, רשות החדשנות, מכון הייצוא, המיזם הלאומי לשילוב חרדים בהייטק של הג'וינט ומשרד העבודה, ועוד.



    0 תגובות