הנשיא טראמפ עזב את הבית הלבן; "מקווה שלא לזמן רב"

    שלמה ריזל No Comments on הנשיא טראמפ עזב את הבית הלבן; "מקווה שלא לזמן רב"

    הנשיא ה-45 של ארה"ב דונלד טראמפ עזב יחד עם רעייתו את הבית הלבן והמריא לבסיס חיל האוויר במירלנד, ולא קיים את טקס העברת הבית לנשיא הנכנס ביידן. הנשיא טראמפ נאם בפניו אלפי תומכיו בשדה התעופה ומשם המריא לאחוזתו בפלורידה במטוס אייר פורס 1 בפעם האחרונה

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הנשיא ה-45 של ארצות הברית דונלד טראמפ עזב את הבית הלבן היום (רביעי) אחר הצהריים והמריא במסוק הנשיאותי מארין 1, לבסיס חיל האוויר אנדרוז במרילנד. הנשיא התקבל בשדה התעופה במטחי כבוד של הצבא האמריקני.

    הנשיא טראמפ נשא את נאומו האחרון לאומה האמריקנית בפני אלפי תומכיו שבאו להיפרד ממנו. בתום הנאום המרגש עלה נשיא ארה"ב יחד עם רעייתו ומשפחתו בפעם האחרונה למטוס אייר פורס 1 והמריא לאחוזתו במאר א-לאגו בפלורידה.

    בפתח נאומו אמר הנשיא טראמפ: "אלו היו ארבע שנים נהדרות. השגנו הרבה. אני רוצה להודות לכם על הכל. אנשים לא יודעים כמה המשפחה שלי עבדה יכלו להיות לנו חיים קלים תודה לכולם". קהל התומכים הגדול שהריע לו השיב לו: "אנחנו אוהבים אותך".

    טראמפ אמר כי הוא כנשיא קיבל את מספר הקולות הכי גדול שקיבל אי פעם נשיא מכהן והוסיף, "אני כל כך פופולרי בקרב ציבור". טראמפ התייחס לבניית הצבא האמריקני מחדש בתקופתו ואמר, "מה שעשינו הוא מדהים בכל קנה מידה. בנינו את צבא ארה"ב, יצרנו כח חלל חדש וזה הישג בפני עצמו".

    טראמפ דיבר על עבודתו למען הציבור האמריקני והוסיף, "כפי שאתם יודעים נתנו שירות מצוין". הנשיא הוסיף ודיבר על ההצלחה בכלכלה האמריקנית, "עשינו קיצוצים במיסים. רפורמות גדולות לטבת אזרחי המדינה. אני מקווה שלא יעלו לכם את המיסים" אמר טראמפ והוסיף, "אם תסתכלו על הרגולוציה, הקיצוצים ברגלוציה חשובים מאד לדעתי עכשיו שוק המניות גבוה יתר מאשר היה בנקודה הגבוהה ביותר לפני מגיפת הקורונה".

    טראמפ סיפר על המורשת שהוא משאיר לביידן אחרי עבודתו בארבע השניים האחרונות, "אפשר לומר שהפקדנו את המדינה. אתם תראו שהנתונים המצוינים מגיעים לאט לאט. אנחנו נראה דברים מצוינים שיקרו. תזכרו אותנו כשתראו דברים טובים שקורם בהמשך. אני מסתכל על דברים שקוראים בכלכלה וזו כמו חללית. יש לנו את הכלכלה החזקה בעולם. למרות המגיפה".

    עוד הוסיף, "עבדנו מאד קשה כדי שנתוני קורונה יצללו. אתם תראו שתהיה צניחה בנתוני הקורונה". טראמפ הזכיר את מינוי 3 השופטים לעליון, "אחד הדברים שאנו גאים בהם זה מינוי שופטים במספר גדול".

    טראמפ הזכיר את האנשים שנפגעו במגיפת הקורונה ואמר, "הדבר הראשון שצריך זה לתת כבוד ולשלוח אהבה לאנשים המצוינים ולמשפחות שסבלו מהווירוס הסיני זה דבר נורא שקרה לעולם כולו".

    בסיום דבריו אמר הנשיא, "אני רוצה לומר שאתם מדהימים אנשים מדהימים זו מדינה נהדרת זה כבוד גדול היה בשבילי להיות הנשיא שלכם" עוד הוסיף, "אני מאחל לכולנו הצלחה. אני משוכנע שהם יצליחו יש להם את הבסיס לעשות דברם מופלאים אנחנו הנחנו את היסודות".

    על שאלת המיליון דולר האם יחזור למירוץ לנשיאות הבא או שזה יהיה אחד מבני משפחתו, אמר טראמפ, "אנחנו נחזור באופן כלשהו".

    למרות השמועות על קרע בינו לבין סגן הנשיא סיים טראמפ את נאומו והודה לפנס, "אני רוצה להודות לסגן הנשיא מייק פנס ולאשתו קארן אני רוצה להודות לקונגרס עבדנו לפחות עם חלק ממנו אני רוצה להודות לקונגרס ולכל האנש/ים הנהדרים בבירה וושינגטון". שיהיו לכם חיים טובי ונתראה בקרוב", סיים הנשיא דונלד טראמפ את נאומו האחרון כנשיא ה-45 של ארה"ב.

     

     

     



    0 תגובות