שרי העבודה: נצביע בעד פיזור הכנסת

    איתי גדסי No Comments on שרי העבודה: נצביע בעד פיזור הכנסת

    בתום התייעצות לילית שקיימו: שרי 'העבודה' החליטו לתמוך בהצעת החוק לפיזור הכנסת שתעלה ביום רביעי הקרוב במליאה | כחול לבן צפויים להתנגד

    עמיר פרץ צילום: פלאש 90
    12:10
    19.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on 'חוק הרבנים' נגנז: ההתנגדות בקואליציה והמשמעות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר העבודה ושר הכלכלה עמיר פרץ ביחד עם שר העבודה והרווחה, איציק שמולי, סיכמו בתום התייעצות לילית, כי יצביעו בעד החוק לפיזור הכנסת שיעלה למליאה מחר (רביעי).

    "לא ניתן להמשיך ולקיים ממשלה שהדבר הכי קבוע בה הוא חוסר הוודאות. דווקא באחד המשברים הקשים שהיו כאן תקציב המדינה נלקח בשבי ע"י ראש הממשלה בגלל שיקולים אישיים", מסרו פרץ ושמולי.

    השרים הוסיפו "אנו עושים את הכל כדי לשרת את אזרחי ישראל שזקוקים היום יותר מתמיד ליצירת מקומות עבודה, להנעה של המשק ולפריסת רשת ביטחון חברתית אמיתית שלא אפשריים בהיעדר תקציב. במקום שיתוק מתמשך וחילופי האשמות עדיף לפזר את הכנסת וללכת כעת לבחירות".

    כזכור, אמש מסר ראש הממשלה נתניהו הצהרה לתקשורת בפתח ישיבת סיעת הליכוד, בה הצהיר כי הליכוד מתנגדת לבחירות "האופוזיציה מנסה לגרור את ישראל לבחירות מיותרות. אנחנו נצביע נגד בחירות ובעד אחדות".

    בכחול לבן עדיין מתלבטים כיצד להצביע, אך על פי ההערכות גם הם צפויים להתנגד להצעה בשלב זה, כשבמקום זאת הם מתכוונים לקדם חקיקה בעייתית ושנויה במחלוקת.



    0 תגובות