נתניהו: "מעגל השלום החל והוא יתרחב אי אפשר לעצור אותו"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "מעגל השלום החל והוא יתרחב אי אפשר לעצור אותו"

    ראש הממשלה השתתף בטקס קבלת הפנים לטיסה המסחרית הראשונה מדובאי לישראל. רראה"מ העריך כי כבר בחודשים הקרובים יצטרפו עוד מדינות למעגל השלום

    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום (חמישי) בטקס קבלת הפנים לטיסה המסחרית הראשונה של חברת "פליי דובאי" מדובאי, בנמל התעופה בן גוריון.

    ראש הממשלה אמר בקבלת הפנים: "זו הטיסה המסחרית הראשונה מדובאי לישראל, וזו טיסה היסטורית משום שהיא פותחת עכשיו עשרות טיסות בשבוע לדובאי, לאיחוד האמירויות, לבחריין, וגם למזרח, פטור מוויזה מצטרף לזה. זאת אומרת שיש כאן פתיחה עצומה של המסחר, הכלכלה והתיירות, ובעצם מזרח תיכון שהוא באמת חדש ושונה".

    עוד הוסיף, "אנחנו רוצים ליצור לא רק עתיד חדש, אלא הווה חדש, ועושים זאת במהירות מסחררת. אני חושב שכל העולם מסתכל ומבין שאנחנו עושים כאן היסטוריה, וכולנו יכולים לברך על כך".

    רה"מ התייחס במענה לשאלה על התרחבות הסכמי השלום: "אנחנו כבר טסים מעל ערב הסעודית. אני צופה שמעגל הנורמליזציה ימשיך להתרחב, ואני אומר את זה בביטחון רב. שום דבר אינו מובטח ב-100%".

    ראה"מ הוסיף כי במבט צופה פני עתיד, כבר בחודשים הקרובים, "אנחנו נראה עוד מדינות שמצטרפות למעגל הזה, בדרך כזאת או אחרת, ברמה כזאת או אחרת. את זה כבר אי אפשר לעצור, אנחנו לא הולכים אחורה".

    נתניהו הוסיף על חניכת קו הטיסות ההיסטורי, "מה שאנחנו עושים פה היום זה דבר היסטורי. טיסה מסחרית ראשונה מדובאי לישראל – ולא האחרונה. אנחנו הולכים לפתוח עשרות טיסות לשני הכיוונים. זה פשוט משנה לא את העתיד של המזרח התיכון ושל ישראל, אלא את ההווה שלה".



    0 תגובות