נתניהו במרכז הלוגיסטי: "רואים כבר אבוקה גדולה ליציאה מהמגיפה"

    איתי גדסי 3 Comment on נתניהו במרכז הלוגיסטי: "רואים כבר אבוקה גדולה ליציאה מהמגיפה"

    ראש הממשלה ערך יחד עם שר הבריאות סיור מקצועי במרכז הלוגיסטי לחיסוני הקורונה של חברת 'טבע' שיקבל וישנע חיסון בכל טמפרטורה. נתניהו התרשם מהמקצועיות, "מפעל ברמה עולמית" ואמר, "אנחנו בדרך ליציאה מהמגפה. זה ייקח עוד קצת זמן, כמה חודשים"

    צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נערכים לחיסונים. ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין ביקרו היום (חמישי) ב"מרכז הלוגיסטי טבע סל"א", שעתיד לקלוט, לאחסן ולשנע את החיסונים נגד הקורונה בתנאים מיוחדים.

    בפתח הביקור רה"מ נתניהו קיבל סקירה ממנכ"ל טבע ישראל יוסי אופק על ההיערכות במקום לקראת הגעת החיסונים ועל תנאי הקירור המיוחדים והשינוע למעבדות.

    בביקור השתתפו גם ר' המל"ל, מנכ"ל משרד הבריאות, מנכ"ל סל"א וגורמים נוספים.

    רה"מ נתניהו אמר בתום הביקור כי ישראל נערכת לחיסונים: "אנחנו כאן כדי לראות במגע ישיר את כל יכולת האספקה של החיסונים בטמפרטורות נמוכות, ואח"כ הפשרתם והבאתם אל אזרחי ישראל".

    ראש הממשלה התרשם מהיכולות של המרכז: "אני מתרשם שיש פה מפעל ברמה עולמית, מרכז לוגיסטי שמנוהל היטב, שיכול לקלוט את מיליוני החיסונים שאנחנו מביאים יחד למדינת ישראל, על מנת בעצם לסיים את המגפה. אנחנו ערוכים כאן היטב".

    ראש הממשלה עדכן כי "בשבוע הבא שר הבריאות יביא צוות מקצועי שיציג לי ולשר הביטחון את אופן החלוקה של החיסונים, אבל אנחנו בדרך ליציאה מהמגפה. זה ייקח עוד קצת זמן, כמה חודשים, זה דורש גם את שיתוף הפעולה והמשך המשמעת של אזרחי ישראל, אבל אם נפעל יחד, כמו שפעלנו עד עכשיו, אנחנו בדרך החוצה מהמגפה. פה לא רואים את האור בקצה המנהרה, רואים כבר אבוקה גדולה מאוד". ציין נתניהו.

    בסיום דבריו הבהיר ראש הממשלה: "שני דברים שהם קריטיים: אחד, יהיו לנו מיליוני חיסונים, וכל אזרח בישראל שיחפוץ בכך יוכל להתחסן יותר מפעם אחת; הדבר השני, ממה שאנחנו ראינו כאן היום, אין לנו שום מגבלה לוגיסטית לשימור, הקפאה וחלוקה של החיסונים הללו. זו בשורה חשובה מאוד לקראת סיום המגפה במדינת ישראל".

     



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      ראש הממשלה שלנו הכי הכי שיש.ביבי נתניהו.לא נמצא כמוהו בכל הממשלות שקמות ונופלות כמו הרי שלג.פשוט שיש קנאים שרוצים לקחת את הכסא שלו בכוח ומרשים לעצמם לבזות אותו.הם לא מבינים שקשה להביס אותו.אני מאחלת מכל הלב הצלחה לנתניהו.יישר כח

    2. 2

      מברך את ראש הממשלה מר בנימין נתניה לקבלת פרס נובל לשלום . ראש הממשלה שעושה לילות כימים למען מדינת ישראל ועם ישראל . גיע לו יישר כח גדול שיהיה בהצלחה

    3. 1

      עוד לא זכה אבל מגיע לא