דרעי: "גנץ תופס אותנו כבני ערובה עם חוק הגיוס"

    אליהו גרין 5 Comment on דרעי: "גנץ תופס אותנו כבני ערובה עם חוק הגיוס"

    השר דרעי תוקף את השר גנץ בשיחה עם 'קול חי': "מאוד לא מכובד מה שגנץ עושה עכשיו עם חוק הגיוס. הוא תופס אותנו כבני ערובה. זה לא התנהלות של שותפים מה שהם עושים"

    השר אריה דרעי צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי, טוען כי ההחלטה להטיל סגר הוכיחה את עצמה "לפני חודש היינו בראש הטבלה והיום אנחנו בתחתית הטבלה, רק בגלל שקיבלנו החלטה מסודרת על סגר לפני כולם. אחרי חודש קשה בקבינט בהם כל הזמן הגנתי ונלחמתי שם עבור הציבור החרדי מול כולם, היום היו רגעים של נחת כשגמזו הציג בקבינט נתונים מחמיאים ביותר על הציבור שלנו".

    בשיחה עם יעקב ריבלין ואבי בלום ב'פילפוליטיקה' כאן ב'קול חי', אומר דרעי, כי "הציבור שלנו ממושמע יותר מהציבור החילוני. אמרו להתפלל בחוץ, התפללו. אמרו להלביש מסכות, מלבישים. כל מערכות החינוך גם מהמגזר שלנו קיבלו תקציבים להיערך לקפסולות. אני עדיין חושב שלא נכון לפתוח את בתי הכנסת כימים עברו, אבל לא מוכן לחילול ה' הגדול שיוכלו להתכנס עשרה אנשים במקום סגור אבל בלי תפילה, לכן זה יסודר היום".

    דרעי התייחס לנושא החתונות ואמר: "בנושא החתונות יש לי ויכוח גדול עם שר הבריאות. כשהוא מאשר רק 20 איש לחתונה, הוא בעצם אומר לאנשים 'תעברו על החוק'. זה לא רציני להגיד לאנשים להתחתן עם 20 אנשים בלבד. בתקופה כזאת לא מאיימים בבחירות, אפשר להעביר עכשיו את תקציב 2020. לא מבין מה ׳כחול לבן׳ ירוויחו מבחירות עכשיו. הם שותפים מלאים בכל ניהול הממשלה".

    יו"ר ש"ס תקף את שר הביטחון גנץ על רקע עיכוב העברת חוק הגיוס: "מאוד לא מכובד מה שבני גנץ עושה עכשיו עם חוק הגיוס. הוא תופס אותנו כבני ערובה. זה לא התנהלות של שותפים מה שהם עושים. לצערי הם לא הקשיבו לי. אני בטוח שש"ס תתחזק בבחירות אם יהיו, אבל מה ייצא לנו מבחירות חדשות? גם לנתניהו וגם לכחול לבן לא טוב בחירות עכשיו".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      איך שס תתחזק? מה חושבים ? פוגעים באומן ראש השנה ויוצאים נקיים? אין מצב כזה לעולם. על הכל השם יתברך מאריך אפו אבל כשנוגעים באנשים של הצדיק יסוד עולם בזה מתמלאת סאתו.

      1. רבי נחמן לא היה מסכים בחיים שיהודי אחד יפגע מחמתו תפסיקו לבלבל את המח

    2. 4

      שס תקבל אולי 5 מנדטים בבחירות הבאות בע"ה

    3. 3

      אכן כואב, שתופסים את החרדים כקרבן.
      אך דרעי ושות' אשמים.
      גנץ רואה שהוא וחבריו עם ביבי באש ובמים (כגון: נושא התקציב).
      מן הראוי שיפגינו "שותפות" כלפי מי שמצפים מאיתו כעת ל"שותפות".
      למה שלא יתחייבו לפחות פעם אחת במכתב אמונים גלוי – כפי שהתחייבו עבור ביבי הנוכל עשרות פעמים?!

    4. 2

      דרעי ! הבטחת שתוודא קיום הרוטציה ועכשיו בגלל שביבי מורח אותך בכסף והבטחות אתה מתעלם.