שר הדתות: "אני לא מפחד מהאטום האיראני אני פוחד מהרפורמים"

    אסתי פלד No Comments on שר הדתות: "אני לא מפחד מהאטום האיראני אני פוחד מהרפורמים"

    שר הדתות הרב יעקב אביטן בריאיון ל"מהדורה המרכזית" התייחס להצעת החוק לפיצול תפקיד נציבות תלונות השופטים, התנועה הרפורמית והאיום נגד היהדות. והסכם ניגוד העניינים הדיקטטורי של המערכת המשפטית

    צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הדתות הרב יעקב אביטן התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס להצעת חוק שמקדמת ש"ס לפיצול תפקיד נציב תלונות השופטים, שר הדתות העריך כי החוק יעבור ואמר, "הרופרמים ממציאים דת חדשה ושלא הולך להם הם ממציאים כל מיני מצוות. הבייתוסים נעלמו והרפורמים חושבים שהם יצליחו, כל כולם מביא לידי התבוללות והם לא יצליחו".

    על סוגיית הכשרות אומר שר הדתות, "יש לי שני אחים רבני מועצות ואמרו לי שזה חייב להיות בהסכם ניגוד עניינים. אני הייתי רב ושמתי אדם במקומי שיהיה שם כממלא מקום. אבל הם באו ואמרו לי שאני צריך להיות בניגוד עניינים על כל ענייני הכשרות וקידום הרפורמה של משגיחי הכשרות. אני התנגדתי וזה עבר למשרד הפנים, נתמודד עם זה".

    הרב אביטן התריע הסכנה שמובילים הרפורמים בהתבוללות, "אני לא פוחד מהאטום האירני, אני פוחד מהרפורמים וההתבוללות. במקום שמדינת ישראל תחבק את הרבנים, את היהודות והמסורת, היא נותנת כל הזמן במה לקבוצה שאינה קיימת בארץ, ומכרסמת בכל פעולה שאנחנו עושים".



    0 תגובות