היסטוריה: נרמול יחסים עם איחוד האמירויות

    שלמה ריזל 1 Comment on היסטוריה: נרמול יחסים עם איחוד האמירויות

    ישראל ואיחוד האמירויות יכריזו על נרמול יחסים תמורת עצירת תכנית הריבונות. נתניהו: "יום היסטורי". הנשיא טראמפ: "פריצת דרך אדירה. מצפה מעוד מדינות מוסלמיות ללכת בעקבותיהן" | נתניהו ימסור הצהרה ב-20:00

    עיר הבירה של איחוד האמירויות אבו-דאבי צילום: מתוך ויקיפדיה
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נטש לפני זמן קצר ישיבה שעסקה בענייני הקורונה לטובת "עניין חשוב", ויצא לשוחח טלפונית עם הנשיא טראמפ.

    על פי הפרסומים, ישראל ואיחוד האמירויות צפויות להכריז על נרמול היחסים בין המדינות. איחוד האמירויות צפויה להקים נציגות רשמית בישראל ובתמורה ישראל תחזור בה מתכנית הסיפוח.

    נשיא ארה"ב, דונאלד טראמפ כתב לפני מספר דקות ברשת החברתית "פריצת דרך אדירה היום! הסכם שלום היסטורי בין שני ידידינו הגדולים, ישראל ואיחוד האמירויות". ראש הממשלה נתניהו הגיב לדבריו ב-2 מילים בודדות וכתב כי זהו "יום היסטורי".

    בשיחה עם עיתונאים בבית הלבן אמר הנשיא טראמפ: "ישראל ואיחוד האמירויות הגיעו להסכם שלום. אני מצפה מעוד מדינות מוסלמיות ללכת בעקבותיהן".

    יורש העצר של איחוד האמירויות אישר: "סיכמנו עם טראמפ ונתניהו על עצירת הסיפוח תמורת ההסכם".

    שר החוץ גבי אשכנזי: "היציבות במזרח התיכון, הרחקת איומים בטחוניים וקרוב הסכמים עם עמי האזור- אלו הם היעדים שלי ושל 'כחול לבן'. הבשורה על נרמול היחסים עם איחוד האמירויות היא חשובה ומהווה פתח להסכמים נוספים. אני מברך את ראש הממשלה נתניהו על ההסכם.‏ אני מודה לנשיא טראמפ ולעמיתי מזכיר המדינה פומפאו על תרומתם למהלך זה. אני מברך גם על ההמנעות מתכנית הסיפוח החד צדדית ומתחייב כי תכנית טראמפ המלאה והמאוזנת תידון בהמשך בהרחבה ובהתייעצות עם מדינות האזור".

    ראש הממשלה נתניהו יקיים מסיבת עיתונאים הערב (חמישי) בשעה 20:00. בלשכת ראש הממשלה מסרו כי נתניהו ימסור 'הצהרה מדינית חשובה'.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ריבונות!!!!!!!!!!!!
      בושה!!!!!!!!!
      מי צריך שלום?????????
      ריבונות!!!!!!!!!!!!!!!