אוחנה בתגובה לדו"ח הנציב: "יש מקום לבדק בית יסודי, רציני ושקוף במשטרה"

    אליהו גרין 4 Comment on אוחנה בתגובה לדו"ח הנציב: "יש מקום לבדק בית יסודי, רציני ושקוף במשטרה"

    השר לביטחון פנים מגיב לביקורת שמתח הנת"ם על מח"ש: "ההחלטה של הנציב רוזן מציגה מציאות מטרידה ביותר; אסור לקבל תרבות ארגונית שבה השקר פושה והאמת מטויחת"

    השר אמיר אוחנה צילום: Hillel Maeir/Flash90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה מגיב לדו"ח הביקורת של נציב תלונות הציבור על מייצגי המדינה בערכאות, השופט דוד רוזן שקבע כי המחלקה לחקירות שוטרים לא מיצתה חקירה בעניינו של קצין משטרה שהורה למסור דו"ח כוזב.

    לדברי אוחנה מדובר ב'מציאות מטרידה' "ההחלטה של הנציב רוזן מציגה מציאות מטרידה ביותר ומוכיחה שיש מקום ששר המשפטים יוציא מהקפאה את ועדת הבדיקה שהקמתי לבחינת מח"ש".

    עוד אמר אוחנה "אסור לקבל תרבות ארגונית שבה השקר פושה והאמת מטויחת. זהו אינטרס ציבורי ראשון במעלה שיחזק את אמון הציבור הן במשטרה והן במח"ש. זו הדרך להפוך את הגופים החשובים הללו לטובים יותר למען הציבור כולו".

    "כמו כן", הוסיף השר "אני מצפה ממ"מ המפכ"ל לתת את הדעת לגבי 'הממצאים הבעייתיים' כהגדרתו של הנציב באשר להתנהלותם של קצינים בלהב בפרשה, גם ובעיקר במקום בו מח"ש לא מתפקדת, יש מקום לבדק בית יסודי, רציני ושקוף במשטרה".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      חזק השר הזה הוא מבין עיניין

    2. 3

      אוחנה.אולי תפרק את הכול.הרי זה מה שאתם עושים.לא בניתם פה כלום. אתם רק הורסים. ישראל נבנתה בעמל יזע ודם .אתם הורסים בלי עמל בלי יזע אלא בעזרת הלקקנות לביבי החלאה.לקקו לקקו חזק.

    3. 2

      נכון אמיר. תרבות שקר אסורה שתהיה. גם בממשלה

    4. 1

      אוחננ לא מחדש הכול פולטי וקצני המשטרה קנל אין חדש תחת השמש שממור לי ואשמור לך צריך חריש עמוק שחיטות בכול