אייכלר: "ממשלה שמטילה סגרים לוחמת נגד אנשים ולא נגד הקורונה"

    אסתי פלד 2 Comment on אייכלר: "ממשלה שמטילה סגרים לוחמת נגד אנשים ולא נגד הקורונה"

    ח"כ ישראל אייכלר: "ממשלה שמטילה סגר על עיר או שכונה, לוחמת נגד אנשים נשים וטף ולא נגד הקורונה; פניתי היום גם לראש המל"ל וגם לשרי הביטחון והבריאות והפנים. התחננתי אליהם שיפסיקו עם הסגרים"

    ישראל אייכלר צילום: פלאש 90
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר שוחח הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. בפץח דבריו תקף אייכלר את הצעד של הטלת סגר על מקומות שונים בהם יש תחלואה גבוההה: "ממשלה שמטילה סגר על עיר או שכונה, לוחמת נגד אנשים נשים וטף ולא נגד הקורונה. המסר האלים הזה יורד עד לשוטר שמתעלל בילדה ברחוב, שסוחב אחר כך אישה באלימות כמו שק תפוחי אדמה", האשים אייכלר

    עוד אמר אייכלר "הרעיון הנפשע של סגר התחיל בבני ברק, כשחשבו שרק בשכונות החרדיות יש חולים. רצו למנוע מעבר שלהם לשכונות חילוניות, הנקיות. היום רואים שיש קורונה בכל מקום. אין טעם לסגרים".

    אייכלר הוסיף "פניתי היום גם לראש המל"ל וגם לשרי הביטחון והבריאות והפנים. התחננתי אליהם שיפסיקו עם הסגרים. סגר לא מרפא את הקורונה. תנו לאנשים לצאת למלוניות".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      האיש היחידי שעובד בכל הממשלה הזאות

    2. 1

      לאבי מימרן. היצגת בפני אייכלר שאלה ארוכה יפה ומנוסחת היטב, למה אין פעילות מסודרת של המפלגות החרדיות, עם פרסום בעיתונים וכו'. אבל איך נתת לו 'למרוח' אותך בתשובה שהוא עסוק בפתרון בעיות דחופות. הרי זו בדיוק הבעיה, במקום שיינתן מענה ציבורי ונגיש לכל אחד, הוא עסוק בכמה מקרים מיוחדים, איך לעזור לזה ולזה. אבל מה יעשה הציבור הרחב, למי יפנה, אם אייכלר עסוק עם 3-4 מקרים בודדים.