ראש לשכת ר"ע ב"ב: "בי"כ שיהיו בו מתפללים ללא מסכה – הגבאי יקבל דו"ח"

    אסתי פלד 1 Comment on ראש לשכת ר"ע ב"ב: "בי"כ שיהיו בו מתפללים ללא מסכה – הגבאי יקבל דו"ח"

    ראש לשכת עיריית ב"ב גודי סילמן בריאיון ל'מהדורה המרכזית' סיפר על האכיפה בעיר וההיערכות לגל שני, "היום הסתובבו הפקחים בכל העיר וחילקו דוחו"ת אזהרה – ממחר כל אדם ללא מסכה יקבל דו"ח אמיתי"

    צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    על העלייה בתחלואה במוסדות החינוך אמר סילמן: "בימים אלה ראשי העירייה נמצאים בלמידה על הנגיף ודרכי ההתמודדות ולהסיק מסקנות שימנעו גל נוסף. אנחנו חוששים מאוד שאנחנו עורב התפרצות של גל שני ובשל כך אנחנו עושים ישיבות מקצועיות עם המשטרה כדי שלא יהיה ריפיון בקרב תושבי בני ברק".

    כל מדינת ישראל חכמה יותר ולומדת מניסיון הגל הראשון. אנחנו יוצאים מתוך נקודת הנחה שעטיית מסכות במרחב הציבורי היא חובה. ההנחיות של משרד הבריאות על מרחקים של 2 מטר בין לומדים, לקוחות ובתורות תמנע הדבקה משמעותית ועובדים להטמיע את זה בקרב הציבור".

    בתי הכנסת בעיר והאכיפה במקומות הציבוריים: "היום פקחים הסתובבו בבתי כנסת והעניקו דוחות אזהרה, גם במסעדות ובבתי עסק בעיר. גם אנשים שנמצאו ללא מסכה על פניהם. ממחר (שלישי) זה יתחיל להיות דוחו"ת אמיתיים בסך של 250 ש"ח. גם גבאים שיפעילו בתי כנסת ויהיו שם אנשים ללא מסכות הם יקבלו דוחו"ת".

    סילמן מספר על הצעד הדרסטי שעשו כבר בעיר בכדי להגיע לכולם: "אנחנו שלחנו הודעה הבוקר ל-40 אלף ראשי בתי אב בבני ברק, עם כל ההנחיות והמידע הנצרך לכל תושב בעיר. עושים הכל שכל תושב בבני ברק יידע ויקפיד על ההנחיות".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בנוסף לקנסות ברחובות צריך לקנוס ביתר שאת את בעלי החנויות שלא מצייתים לכללי משרד הבריאות ומכניסים לחנות מלא לקוחות מבלי שהם עצמם עוטים מסכה