לאחר שנשלחו איומים אל ראה"מ: נפתחה חקירה כנגד 2 עובדות מהמעון

    איתי גדסי No Comments on לאחר שנשלחו איומים אל ראה"מ: נפתחה חקירה כנגד 2 עובדות מהמעון

    עו"ד יוסי כהן אמר לאחר פתיחת החקירה: "בכירי המשטרה מימשו את האיום. באופן חריג ביותר התערבה המשטרה בהליך אזרחי, ופתחה בחקירה פלילית בעוד תיק סרק תפור נגד רעיית ראה"מ"

    Security forces stand at the entrance to the residence of Prime Minister Benjamin Netanyahu, in Jerusalem on March 1, 2019. Photo by Hadas Parush/Flash90 *** Local Caption *** ??? ?????? ?????? ?????? ??? ???"? ???? ???? ????? ???? ??? ????? ????? ?????? צילום: פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הודעת המשטרה היום (ראשון) על פתיחת חקירה כנגד 2 עובדות ממעון ראש הממשלה בגין חשד לעדויות ולתצהירים כוזבים שנמסרו ע"י שתי עובדות במעון רה"מ במסגרת תביעה אזרחית.

    עו״ד יוסי כהן אמר בתגובה: "בשבוע שעבר חשף ראש הממשלה את החקירות העברייניות שנוהלו במשטרה נגדו בחסות היועץ מנדלבליט. למחרת השמיעו בכירים במשטרה בחדשות 12 איום על ראש הממשלה שהם יתפרו לו תיק נוסף אם ימשיך לבקר אותם.

    היום הם מימשו את האיום. באופן חריג ביותר התערבה המשטרה בהליך אזרחי, ופתחה בחקירה פלילית בעוד תיק סרק תפור נגד רעיית ראש הממשלה.

    רק לפני כמה חודשים סירב היועץ מנדלבליט לפתוח בחקירה נגד התובעת ליאת בן-ארי לאחר שהעיתונאי אלי ציפורי פרסם הקלטה שמוכיחה שהיא מסרה תצהיר כוזב לבית הדין.

    מנדלבליט משעבד את משטרת ישראל לרדיפה אובססיבית ומגמתית של משפחת נתניהו בניסיון להפיל את ראש ממשלת ישראל. הציבור כבר הוכיח שהוא לא קונה את זה".

    היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט מסר בתגובה: בהמשך לתגובתו של עו"ד יוסי כהן על חקירת המשטרה העוסקת בחשדות הנוגעים לעדויות ולתצהירים שנמסרו ע"י שתי עובדות במעון רה"מ במסגרת תביעה אזרחית, אנו מבהירים כי בניגוד לטענת הכזב של עו"ד כהן, המידע אשר עורר את החשד הגיע לידי רשויות אכיפת החוק בשנה שעברה, והועבר לבדיקה.

    באוקטובר 2019 הודיעה הפרקליטות לביהמ"ש במסגרת ההליך האזרחי כי מידע הנוגע להעדתם של עדים בהליך נמצא בבחינה, ומשכך ביקשה לדחות את מועד ההוכחות בתיק, והדברים אף פורסמו בשעתו בכלי התקשורת.

    מכל מקום, פעולות החקירה בתיק החלו בחודש מרץ האחרון, שעה שנמצא כי קיים חשד סביר לביצוע עבירה פלילית, כך שאין כל שחר לדברי הבלע שפירסם עו"ד כהן. כפי שמסרה משטרת ישראל, החקירה מתנהלת באישור היועץ המשפטי לממשלה ובליווי ופיקוח של פרקליטות המדינה.



    0 תגובות