שר המשפטים שואל את הציבור: האם הפרקליטות צריכה לעבור פוליגרף?
איתי גדסי 168 Comment on שר המשפטים שואל את הציבור: האם הפרקליטות צריכה לעבור פוליגרף?שר המשפטים אמיר אוחנה פרסם כעת פנייה לציבור הרחב ברשת, בשאלה: "האם לדעתכם יש מקום לחייב את עובדי הפרקליטות ומשרד המשפטים החשופים למידע רגיש שבסופו של דבר דלף לכלי התקשורת בבדיקת פוליגרף?"
התכניות האחרונות
- מאי 2024
- אפריל 2024
- מרץ 2024
- פברואר 2024
- ינואר 2024
- דצמבר 2023
- נובמבר 2023
- אוקטובר 2023
- ספטמבר 2023
- אוגוסט 2023
- יולי 2023
- יוני 2023
- מאי 2023
- אפריל 2023
- מרץ 2023
- פברואר 2023
- ינואר 2023
- דצמבר 2022
- נובמבר 2022
- אוקטובר 2022
- ספטמבר 2022
- אוגוסט 2022
- יולי 2022
- יוני 2022
- מאי 2022
- אפריל 2022
- מרץ 2022
- פברואר 2022
- ינואר 2022
- דצמבר 2021
- נובמבר 2021
- אוקטובר 2021
- ספטמבר 2021
- אוגוסט 2021
- יולי 2021
- יוני 2021
- מאי 2021
- אפריל 2021
- מרץ 2021
- פברואר 2021
- ינואר 2021
- דצמבר 2020
- נובמבר 2020
- אוקטובר 2020
- ספטמבר 2020
- אוגוסט 2020
- יולי 2020
- יוני 2020
- מאי 2020
- אפריל 2020
- מרץ 2020
- פברואר 2020
- ינואר 2020
- דצמבר 2019
- נובמבר 2019
- אוקטובר 2019
- ספטמבר 2019
- אוגוסט 2019
- יולי 2019
- יוני 2019
- מאי 2019
- אפריל 2019
- מרץ 2019
- פברואר 2019
- ינואר 2019
- דצמבר 2018
- נובמבר 2018
- אוקטובר 2018
- ספטמבר 2018
- אוגוסט 2018
- יולי 2018
- יוני 2018
- מאי 2018
- אפריל 2018
- מרץ 2018
- פברואר 2018
- ינואר 2018
- דצמבר 2017
- נובמבר 2017
- אוקטובר 2017
- ספטמבר 2017
- אוגוסט 2017
- יולי 2017
- יוני 2017
- מאי 2017
- אפריל 2017
- מרץ 2017
- פברואר 2017
- ינואר 2017
- דצמבר 2016
- נובמבר 2016
- אוקטובר 2016
- ספטמבר 2016
- אוגוסט 2016
- יולי 2016
- יוני 2016
- מאי 2016
- אפריל 2016
- מרץ 2016
- פברואר 2016
- ינואר 2016
- דצמבר 2015
- נובמבר 2015
- אוקטובר 2015
- ספטמבר 2015
- אוגוסט 2015
- יולי 2015
- יוני 2015
- מאי 2015
- אפריל 2015
- מרץ 2015
- פברואר 2015
- ינואר 2015
- דצמבר 2014
- נובמבר 2014
- אוקטובר 2014
- ספטמבר 2014
- אוגוסט 2014
- יולי 2014
- יוני 2014
- מאי 2014
- אפריל 2014
- מרץ 2014
- פברואר 2014
- ינואר 2014
- דצמבר 2013
- נובמבר 2013
- אוקטובר 2013
- ספטמבר 2013
- אוגוסט 2013
- יולי 2013
- יוני 2013
- מאי 2013
- אפריל 2013
- מרץ 2013
- פברואר 2013
- ינואר 2013
- דצמבר 2012
- נובמבר 2012
- אוקטובר 2012
- ספטמבר 2012
- אוגוסט 2012
- יולי 2012
- יוני 2012
- מאי 2012
- אפריל 2012
- מרץ 2012
- פברואר 2012
- ינואר 2012
- דצמבר 2011
- נובמבר 2011
- אוקטובר 2011
- ספטמבר 2011
- ינואר 2011
ארכיון תוכניות
פוסטים אחרונים
- למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי
- הגאון הרב אברהם יוסף: "עוד המצאה של משגיחי הכשרות"
- פרשת אחרי מות | איך חוזרים לגבול?
- תזמון מושלם | פרשת אחרי מות
- פרשת אחרי מות | מדוע דווקא בארץ גושן?
תגיות
על רקע מבול ההדלפות המכוונות במהלך החקירה כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו שחלקם בוודאות הגיעו מלשכתו של היועמ"ש אביחי מנדלבליט לאור עשרות פרסומים. מדובר בעבירה פלילית לכל דבר דינה מאסר של שלוש שנים. אך נראה כי בפרקליטות מצפצפים על החוק ואנשי החוק עושים ממנו צחוק. לשר המשפטים כנראה נמאס מההנהלות הנוכחית.
וכתב כותב שר המשפטים, "בראיון לגיליון "מקור ראשון" בערב ראש השנה, וכן במספר ראיונות שהיו לי, העליתי את הרעיון לפיו כדי לטפל בחשד להדלפות מגורמי אכיפת החוק, אני מציע שבעלי תפקידים רלוונטיים בפרקליטות ובמשרד המשפטים יעברו בדיקת פוליגרף, בדומה לבדיקות הפוליגרף שעוברים אנשי השב"כ, המוסד, הצבא והמשטרה".
אוחנה מסביר, ראוי להכיר: סעיף 27 (א) לחוק העונשין מורה כי "עובד הציבור שמסר, ללא סמכות כדין, ידיעה שהגיעה אליו בתוקף תפקידו, לאדם שלא היה מוסמך לקבלה וכן מי שהגיעה אליו ידיעה בתוקף תפקידו כעובד הציבור, ולאחר שחדל מהיות עובד הציבור מסרה, ללא סמכות כדין, לאדם שלא היה מוסמך לקבלה, דינו – מאסר שלוש שנים", כך שאין המדובר בעבירה אתית או משמעתית – אלא בעבירה פלילית ממש.
היות שבשיחותי עם גורמי הפרקליטות נתקלתי בהכחשה גורפת כי ההדלפות מגיעות מהפרקליטות, הייתי מצפה שדווקא הם ירימו את הכפפה ויבקשו לנקות את שמם הטוב ואת עננת החשד הרובצת מעליהם, אך עד כה לא נתקלתי בהרמת הכפפה, או בהיענות יוצאת דופן.
הייתי רוצה לשאול את דעתכם, הציבור. האם לדעתכם יש מקום לחייב את עובדי הפרקליטות ומשרד המשפטים החשופים למידע רגיש שבסופו של דבר דלף לכלי התקשורת בבדיקת פוליגרף?
אנא נמקו.
על החתום שר המשפטים
אני מצדיק לגמרי את שר המשפטים
אני וכן רבים איבדו אמון במערכת
המשפטית בכלל וכן בהכרעות תמוהות
המצביעות בעליל את השתיכותם
הפוליטית של השופטים שמאל קיצוני
לדוגמא פסילת בן ארי והכשרת כסיף
ובל"ד מי יותר מסוכן לעם ישראל ?
וכן הריסת בתי יהודים
ואי אכיפה על בתי ערבים ובדאוים
וכו' וכן שיטת הסניורטי….חבר מביא חבר
וההדלפות….אין רענון במערכת
צריך לנער את האבק והחלודה
ממערכת שמרנית הומוגנית
נטולת מעוף ורצון לצדק
זו מערכת המעוניינת לקיים
את המצב בו היא שולטת
לנצח לא הצדק שאיפתה
אלא הכסא החם הכיבודים
והשכר האדיר……
אני בעד בדיקות פוליגרף לכל עובד מדינה ופקידים בעיריות
ברור שכן צריך לעשות שם ניקיון ולחוקק חוק שלא מכניסים בני משפחה לדורי דורות
ואני מציע שביבי ושות' יפסיקו עם הרדיפות הסטלניסטיות ואם בכל זאת יתעקשו על בדיקת פוליגרף לאנשי הפרקליטות, אז ביחד איתם שיעבירו פוליגרף גם את השרים (לרבות שר המשפטים וגם את ראש הממשלה)
הציבור מזמן איבד את האמון בכל מערכת המשפט ובבג"ץ בפרט.. אוחנה צודק וצריך לעשות ניקיון יסודי באורוות דחוף
בהחלט מסכימה לערןך פוליגרף לעובדי הפרקליטות והיועמ"ש. ובכלל צריך לעשות שם בדק בית. כל התיקים נגד נתניהו זה שקוף שנתפרו כדי לסלק אותו מהשלטון. המערכת המשפטית היא למעשה ששולטת ולא הממשלה, כפי שצריך להיות במדינה מתוקנת.
מה קורה לגבי המשפט של רות דוד מהפרקליטות? מדוע לא דנים בו? מדוע הפרקליטות לא מוכנה שגוף חיצוני יחקור וידון בו? מערכת המשפט מרופדת באנשים שלה עם אגנדה משלהם. אם קווי הממשלה לא מקובלים עליה, היא תעשה הכל כדי להורידה.
חובה לחוקק חוקים להפסיק זאת ומיד!
בהחלט מסכימה. באופן בוטה ניכר כי בבית משפט העליון יושבים שופטים עם אגנדה שמאלנית. כמו לדוגמה, הם פסלו את שד"ר מיכאל בן ארי מעוצמה יהודית להיבחר לכנסת, בו בזמן שאת חנין זועבי, עופר כסיף ועזמי בשארה בגץ אישר מועמדותם. ועוד התערבויות בוטות של בג"ץ כנגד החלטות ממשלה. חובנ להפסיק זאת. ולחוקק חוקים בהתאם לרצון העם.
שרה בר אור אנשי הפרקליאות אינם שונים משאר בני אדם. הפקליטות היא הלב הפועם של הצדק. אנשי שבכ ומוסד עוברים פוליגרם.אז גם אנשי פקליטות העוסקים בדיני נפשות יתכבדו ויעברו פויגרף. תומכת בבדיקת פוליגרף לאנשי הפרקליטות.
יש הצדקה ואפילו חובה לשלוח את עובדי הפרקליטות ואת עובדי משרד היועמ״ש לבדיקת פוליגרף. הם עוברים על החוק יום יום ושעה שעה ביודעם שהם החוק והם מעל החוק. לנוכח חוסר האמון של הציבור ושלי בפרט, במערכת המשפטית שעושה ככל העולה על רוחה במטרה אחת בלבד. הם מוסיפים חטא על פשע. לא די להם בתפירת תיקים אלא מוציאים הדלפות מגמתיות לתקשורת במטרה לשטוף את מוח הציבור. היות והפקידים הם עובדי מדינה ואינם נבחרי ציבור, זכות הציבור לקבל שקיפות מלאה לגבי אישומים של נבחר ציבור. משכך יש לחייב את אותם פקידים שמלעיטים ציבור שלם בשקרים או באמיתות בניגוד לחוק, להוכיח שידם אינה במעל. אם עומדים בסירובם לבדיקת פוליגרף יש לחייבם לעשות זאת או שיפרשו מתפקידם. הם העובדים של הציבור הם אינם בעלי הבית של הציבור.
נו מה עושים אנחנו יודעים זה לא חדש מי אמור לפתור את זה מנ קורא לעזאזל בושה וחרפה אני דפקה מרוצה מיזה שרואש מימשלת ישראל סובל מיזה שהיתעוררו
בהחלט בדיקות פוליגרף. בנוסף, ועדות קבלה ושימוע לפני מינוי בכירים בפרקליטות. משרת ׳פרקליט המדינה׳ אמורה להיות משרת אמון של שר המשפטים.
עובדי מערכת החוק חייבים לעבור פוליגראף…אני לא מאמינה במערכת אכיפת החוק לחלוטין…השחיתות הגיעה לשיא השיאים…..מערכת המשפט היא שומרת הסף של שלטון השמאל היא ממשלת על …היא גזענית ואנטישמית
אתה צריך לעבור פוליגרף, כמה אתה מלקק לבוס שלך
א.שופטים צריכים להיבחר עלידי הציבור ב. פרקליטים צריכים להבחר עלידי ועדה שתקום עלידי מפלגות גדולות. צריכים לעשות סדר במיוחד מערכת שפיטה. שופטים פרקליטים וחוקרים במשטרה. ההפקרות הזאת צריכה להגמר…לא יתכן ששופים יסדרו לילדים שלהם עבודה כשופטים.
שר המשפטים צודק !!!!!!!
צריך לחייב כל עובד
צריך לחייב כל עובד לפוליגרף
היה רצוי שיעברו פוליגרף
חייבים לקיים את החוק כלשונו . אם אסור להדליף אז לא יתכן שמישהו מעל החוק . עבירה היא עבירה . מהצד נראה כמו משחק מכור . נראה שרוצים להפיל את ראש הממשלהאז מייצרים כותרות בתקשורת . הכותרות לא היו נומרות אם לא היו מדליפים. מטרת הכותרות הנה להשפיע על דעת הקהל ולחרוץ דין בקלפי עוד לפני שהתקיים משפט צדק . לכן אכן כן . חובה לבצע בדיקת פוליגרף למדליפים .
נאה דורש נאה מקיים.אים הדרישה מכוחות הביטחן נידרשים לעבור בדיקה.כל וחומר הפרקליטים.שה מקורבים לתיק חשוב ומתוקשר של ראש מימשלה בישראל.שגורמים נזק עצום ולתיסכול בעם תושבי ישראל.וחמור מיכך לפיצול בתושבי המדינה שלנו.חזק ואמץ שר המישפטים תבורך
לצערי אני איבדתי באופן מוחלט את האמון בפרקליטות ובהיכלי המשפט!
א. ההדלפות המגמתיות מגיעות אך ורק מהפרקליטות מאחר שנעשתה בדיקה למסמכים מודלפים על ידי אבי וויס ושם נמצאו "תביעות אצבע" של התוכנות המשרתות את המחשבים של שי ניצן, ליאט בן ארי ומנדלבליט!!
ב. בגילי ה"מופלג" יש לי הרבה שעות פנאי שבהם אני מבלה בבתי משפט שלום ומחוזי ומאזין לדיונים. ההתנהלות שם עוברת כל גבול לחשודים שאין תקציב לעורך דין אין סיכוי למשפט הוגן!
המטרה המשותפת של השופט והפרקליטות היא לגמור כמה שיותר מהר את התיק, מבחינתם זה הישג, לכן מכבש של לחצים ואיומים מופנים לחשוד האומלל שיגמור עם התיק בעסקה!
החשוד נכנס לבהלה ומסכים להיות מורשע גם אם הוא חף מכל פשע מפני שמסבירים לו שבכל מקרא הוא יורשע ואז העונש יהיה כפול ומכופל!
ב ו ש ה ו ח ר פ ה למערכת המשפט שכך הם גורמים לעוולות קשות מנשוא הכרוכים בהרס משפחות והמון צער ויגון!!!
הפרקליטות יחד עם היועץ בגיבוי שופטי עליון עברו כל גבול!
מבחינתם החוק הפך להמלצה, ההדלפות באופן מוכח על ידי אבי וויס נעשות על ידי היועץ, שי ניצן וליאט בן ארי!
בתוכנות שהם משתשים במשרדים, יש "תביעת אצבע" שנמצאו על המיסמכים המודלפים!
)ראיות פורנזיות)
מעבר לזה אני יושב בהרבה הזדמנויות בבתי משפט שלום ומחוזי בבאר שבע!
שם אני רואה חוקרי משטרה, פרקליטות ושופט שהופכים למקשא אחת מול החשוד האומלל, שלא יודע את נפשו מול האיומים שלהם!
איומים אלה מביאים את החשוד לעסקה, שמה יהיה הרבה יותר גרוע כאשר יורשע!
חשודים חפים מכל פשע מודים בעסקה, מהחשש והפחד שמטילים עליו "שומרי הסף" בכללותם!!
ב ו ש ה ו ח ר פ ה שכך הם מתנהלים!!!
אים יש חשדות . ניראה שכן !
חובה לעשות בדיקת פולאיגרף .
אים לא יסכים . יש לתת מיכתב פיטורים במקום
חובה לעשות פוליגרף,גם לעובדי,היחידה לסיוע משפטי,שנותנים סיוע משפטי חינם לאנשים עמידים כלכלית שמקורבים אליהם.
קודם כל למה צריך לשאול את העם אני לא מבין אותך אני מרגיש שאתה לא בטוח בתפקיד שלך אתה צריך להיות בטוח בעצמך אתה יודע שהכל מכור ובית המשפט העליון נגדך על תהיה כמו גלעד ארדן שהוא פחדן פרווה לא מסוגל להעמיד מפכ"ל משטרה הפרקליטות בוחנת מהר מי חזק ומי חלש 2 אתה חייב לכפות בכח להעמיד את משרד הפרקליטות לעבור פוליגרף בלי לשאול שאלות ולא להתחנף אתה צריך להיות חזק אתה תעבוד לפי החוק כל עובד ציבור בתפקיד בכיר יעבור בדיקה אם תראה חולשה הם יצפצפו עליך ולא יעשו לך חשבון אתה עכשין ממנה מנכ"ל למשרד שלך על אפם וחמתם של בית המשפט העליון אתה ברגע שנכנסתה לתפקיד הם פחדו ממך עם תמשיך להתנהל כמו שפן פחדן כך גם הליכוד נראה אתה ואנחנו נהיה בבעיה גדולה אם התפקיד קשה לך נפשית תפנה את המקום ויריב ימלא את התפקיד בהצלחה
כן בהחלט
להסיר את החלודה דחוף.
כול מה שאומר אמיר נכון מאוד רוב העם בעד פוליגרף
בתי המשפט והפרקליטות חייבים להיות בשקיפות מלאה מול הציבור שהרי אור השמש מחטא הכל
פרוטוקולים פתוחים בלי ועדות סודיות בבתי המשפט
דחוף למצוא את המדליפים שעושים זאת משיקולים פוליטיים ולהכניס אותם לכלא למען יראו וילמדו שצריך יושר בפרקליטות ולא תפירת תיקים פליליים
אתה צודק ב100 אחוז כול הכבוד על אומץ לבך ישר כוח
הם החוק והם מצפצפים על החוק עושים צחוק מהציבור אני לא מבינה ממה פוחדים לגעת בהם הם צרכים לשבת בכלא מי שמדליף שלוש שנים למה לא עוצרים אותם ואז יצא כל הזבל שהם עובדים עים הקרן החדשה קדימה הם לוחים שמות ופרטים של אזרחים לבוא אתם חשבון אם לא תתחיל לעצור את כל החנוטות האלה הם ימשיכו לצפצף על החוק הם מרגשים שהם מעל החוק צריך להתחיל לנקות אורבות
כל שופט שאמור לשפוט בנבחר ציבור צריך לעבור פוליגרף!
כדי שלא יהיה "חיסול" פוליטי דרך בית משפט! כך הוא יקבל משפט אמת ולא "חיסול".
יותר מדי נתונים צפים ברשת על התנהלות פלילית בפרקליטות ובמשטרה וקשורים לעתונאים מסוימים …יותר מדי הציבור כבר מאס בערפל סביב בתי המשפט ……….לא יכול להיות שבכירים יעשו כבשלהם במערכת הציבורית ומועלים ברשתות חשדות כבדים לפלילים…
כן הגיע הזמן להציף את העניין בצורה ברורה מי הרעים …………
ברור חבורת מושחתים
כן
שאול שגיב
בהחלט צריך.
הם לא שונים מאחרים
אני בעד עריכת פולגרף לפרקליטות וכן לקצונה הבכירה של משטרת ישראל וגם לשופטים הם חיבים להיות נקיי כפיים מה שכרגע אי אפשר לומר על אף גורם שנקבתי בשמו
חיובי
חייבים לעבור פוליגרף, אם ב א מ ת מעוניינים להוכיח לציבור אמינות מקצועית ואישית, אף אחד לא מעל לחוק.
אם עובדי השב"כ, המוסד, הצבא והמשטרה מחוייבים בבדיקה זו , במה שונים עובדי הפרקליטות? האם הם מורמים מעם? הם אלוהיים שעשויים מחומר אחר?
אם הפרקליטות לא מוכנה לבדוק את עצמה ולאפשר ביקורת חיצונית כפי שמתבקש ונהוג בכל ארגון רציני ופרט מגוף ממשלתי בעל תפקיד מרכזי ומכריע, בזמן שהנראות וההגיון מכוונים למעשים פליליים (הדלפות) שמתרחשים שם- בין כתליה,
אם היא מתנגדת לבדיקה – סימן שעובדיה מודעים היטב לכל מה שיש להם להסתיר ומשתמשים בכוח שהוקנה להם על ידי הציבור כדי למנוע מהציבור לדעת זאת.
תפקידו של מי לשמור עלינו מפני השופטים?- זה תפקידך (הקשה מאוד) שר המשפטים אמיר אוחנה. אנא, לטיפולך.
בתודה באהבה ובהצלחה רבה
הם צריכים ב100% הם לא שונים מאף אדם בעולם אין צדיק ולא יחטה צריך להוציא את הצדק לאור
הם צריכים לעבור בדיקה ועוד איך ב100% הם לא שונים מאף אדם בעולם הדרגה לא עושה את האדם האדם עושה את הדרגה ואין צדיק ולא ייחטא צריך להוציא את הצדק לאור
במדינה ששנים מיכל כיוון מנסים בכוח בכל דרך לא דמוקראטית להפיל ראש ממשלה שיש לו רוב בציבור בהחלט רצוי ליבדוק בפוליגראף את כל מערכת המישפט וגם את רוב הכתבים בערוצי התיקשורת ולדעת את כל האמת…לא יתכן שראש ממשלה וכל בני מישפחתו יעברו מה שעוברים אצלינו ואף אחד לא יודע ממש מה קורה ובינתיים אנחנו עוברים מערכת בחירות אחת אחרי השניה והציבור לא יודע מה האמת ומצביע מהבטן שלו בילבד!!!!
כן בהחלט! לכל עובדי הפרקליטות ללא יותא מן הכלל, ובאופן מיידי!
נימאסו ההדלפות מהפרקליטות!!!
מעניין את
מה ששר המשפטים רוצה לשאול את דעת העם יודע לשאול אולי שישאל גם את העם האם צריך להעמיד את ביבי לדין כולל אשמת שוחד ואז נענה גם לשאלה ששאל?
ברור מזמן כבר אין אמונה במערכת המשפט במדינה
חובה לעבור פוליגרף אפילו לא בארץ כך שהציבור יחזיר את האמון למשרד המשפטים ולפרקליטות
דחוף זה ידוע שהחברים הטובים בפרקליטות מוכרים תיקים מדליפים והם מפחדים לעשות פוליגרף כי הם לא ידברו אמת ויתגלו כמה חפים מפשע נהרסו להם החיים והמשפחות בגלל חבורה של מושחטים
ברור שכן!!!
דעתו של שר המשפטים נובעת רק מדבר אחד, והוא הגנה על אדונו, מינוי כשר המשפטים נעשה אך ורק לטרפד את ההליך החוקי להעמדת רה"מ לדין אם יוחלט להגיש נגדו כתב אישום.
דעתי היא כי שר המשפטים צריך לעבור בדיקת פוליגרף האם נאמנותו נתונה לעם ישראל לצדק במדינת ישראל. ואו לתפקיד שהוטל עליו חילוץ בנימין נתניהו מלעמוד לדין.
אני מצדיק את שר המשפטים
לי ולעוד רבים במדינה אין אמון במערכת המשפט במדינה . מה שקורה עם ראש הממשלה הוכחה לכך . הרדיפה ללא כלום
כן לא רק פוליגרף לפטר את כל הפרקליטות מהגדול עד הקטן כולם צבועים ורמאים למה לא הגישו כתב אישום לאלשייך ולגנץ על הפרשה של הארבעה מיליון שח ללא מכרז ועל כספי המזוזות ולמה סוגרים לרות דוד את התיק זה כן עניין לציבור באיזה תוכנה סגרו לה את התיק שחיתות היה
שם קבלת דבר במרמה היה שם קומבינות היה שם מה עוד היה צריך כדי להעמיד אותה למשפט פשוט מאוד כולם נגד נתניהו להפיל ממשלה מכהנת
המידע המצטבר בתקשורת, כולל בתקשורת המייסטרים, מדאיגה בנוגע לאפשרות שהפרקליטות נגועה בתפירת תיקים ובאכיפה בררנית, כולל איומי שביתה כדי להפחיד את המבקרים.. ראה ערך הילה גרסטל..
נראה כפועל כארגון פשע מונע משיקולים פוליטיים וזרים
שלום
לאחר הצפיות הרבות של מערכת המשפט בארצנו מרגישה לא בטוחה ופוחדת מאיך שמערכת המשפט פועלת לא חוקרת מספיק , מגיעה למסקנות שגויות מאמינה לעיתונאים לא מוסריים
אשר שומרים לאנשי שלומם בלבד, שחוצים גורלות ומרשים לעצמם לחרוץ דין ומערכת המשפט אינה מגיבה על התנהגויות כאלה כאילו מותר להם ולבסוף מקבלים את מה שהחליטו העיתונאים ובגלל מגישי החדשות אשר מרשים לעצמם לחרוץ דין
לדעתי מערכת המשפט מוטת לטובת אנשי שלומם ואינה אובייקטיבית אינה דואגת לכלל הציבור ואזרחי המדינה באשר הם ובנוסף מתנגדת ואינה מקבלת את דעת הרוב במדינה
לכן חשוב מאוד שיעברו את מבחן הפוליגרף… מצדיקה את הצעתו של שר המשפטים כדי שהאמון במערכת המשפט יהיה מצדיק
ברור שהוא צודק זה הא-ב של שקיפות האמת ואיך לא עשו את זה עד עכשיו הבעיה שכל השופטים אחרי הפוליגרף ילכו הביתה ולא ישאר שום שקרן שהישפוט אותנו האזרחים הקטנים!!!
הכי פשוט שביבי יעבור פוליגרף. בנוסף גם בנושא הצוללות למצרים לאחים המוסלמים בנושא הגז וכן רכישת 3 הצוללות המיותרות. כדי לשמור על הממון שנכנס מהגז אבל לא לאזרחי ישראל. העוולות זועקות לשמים.
מעטים האנשים בארץ שמאמינים לפרקליטות והמשטרה צריך לעשות בדיקת לכל עובדי הציבור בפרקליטות ומשטרה.כרגע חלק גדול של הציבור לא מאמינים להם לכן צריך לבדוק את כולם במכונות אמת.ומי שצריך להיכנס לכלא כולל ברק.לפיד.גנץ.בוגי יעלון.ועוד הרבה.עלה והצלח אוחנה תעשה מה שלא עשו הימין הרבה זמן.לפני שההפגנות יתחילו
נכון חייבים לבדוק את המצורעים שהכינו את התיקים לביבי ומי יודע למי עוד חייבים לבדוק אותם ומייד …
הפרקליטות חייבת טיהור יסודי לא רק בדיקת פוליגרף.
כרמית מדברת לעניין פה…
אדון שר המשפטים
אתה הוא זה שאמון על בית המשפט ועליך מוטלת החובה לטהר את כל בית המשפט הזה כי כיום הוא נראה האירגון פשע ועליך להקים גוף שמבקר את הגופים כמו בית המשפט המשטרה התקשורת ועוד ועוד גופים
לא יתכן שלגוף המחוקק אשר נבחר ע״י הציבור לא תהיה אפשרות לבקר את הגופים הנ״ל
ולכן אני פונה אליך ומבקש ממך בכל לשון של בקשה לא לשאול אלא לבצע כי זהו הדבר הנכון כדי להציל את המערכות האלה ואני מאמין שהרבה אזרחים יצטרפו למכתב זה
פה זה צו השעה ואסור להמתין ולו יום אחד להתחיל במעשים
בהחלט. הנימוק ברור לכל. רואים על פני השטח. יישר כח. תמשיך בדרכך. בהצלחה
בוודאי שעובדים כאלה חייבים לעבור פוליגרף.כל שנה יהיו חייבים לעבור כולל שופטים.
בוודאי שכ צריכים
כל הכבוד לאוחנה על מלחמה שלו. מכל הלב מאחלת הצלחה בתפקיד כל כך חשוב למדינה להרבה שנים
אני חושב ובטוח לגבי קודמייהמיכתב לשר המשפטים אוחנה הוא צודק בהחלט ויפה שעה אחת קודם
אדוני השר משפטים כדי מאוד ליקרוא את תגובתו האזרחים פשוט מאוד נקעה נפשנו תבצע את תפקידך וטובה שעה אחת קודם
ברור כולם צריכים להיכנס לכלא
בטח אם לא מעל כל אזרח חייל או אדם כזה הוא אחר ולהחתים על הצהרה איסור להדליף ובמיקרה שימצא אחד כזה יפוטר ויעמוד למישפט
חד משמעית צריכים לעבור פוליגקף!!!!!!!!
בבית של ראש העיר קיימת בנייה לא חוקית
ראש העיר עבריין
אני תושב רמלה שראש העיר עושה לי חיסול ממוקד
הזוי אני מעלה פוסט על כך שיש לי הקלטה על שוחד שקשור לראש העיר ברמלה ובמקום לחקור את ראש העיר חקרו אותי על הפוסט שהעלתי בשנתיים וחצי האחרונות נחקרתי עשרות פעמים על פוסטים שהעליתי משטרת רמלה פועלת לטובת ראש העיר מעל 30 פעם נחקרתי על פוסטים שהעלתי כמה הזוי שאני מעלה פוסט שבו יש שחיתות של ראש העיר ובמקום לחקור אותו חוקרים אותי יש בידי הקלטות וסרטונים המעידים על דברים חמורים והזויים שקוראים בעיר שלנו על התנכלות מצד ראש העיר ורדיפה במשך שנתיים וחצי והמשטרה במקום לבדוק את ההתנהלות הלא תקינה של עובדי עירייה וראש העיר בראשה חוקרים אותי במקום את ההתנכלויות את הרדיפה את האיומים את המכות ואת כל מה שעברתי במשך השנתיים וחצי האחרונות הכול מושתק כך זה שראש העיר מהליכוד אלה דברים שאמר קצין במשטרה אתה יודע שהכול מושחת
כבוד השר תתעורר ויפה שעה אחת קודם יש לי הקלטות שיעמדו לך תאוזניים
מתוך חקירות שנחקרתי במשטרה על פוסטים שחושפים שחיתות של ראש העיר במקום לחקור את ראש העיר מעקבים וחוקרים אותי
בודאי. ואף יותר מזה. אתה מבין ויודע מה צריך. מחזקים את ידיך. תעשה במלוא הכח
כל הכבוד לאוחנה
יישר כוח
כן
כן
לפי דעתי חובה לעשות פוליגרף
כן חובה
רצוי מאוד לעשות פוליגרף
כן
כן יש לעשות בדיקת פוליגרף
חייבים להקים ועדת חקירה ולחייב גם שכל פרקליט ידע שהוא צריך לעבור בדיקת פוליגרף .
כמו כל עובד ציבור שיש בכל מקום ציבורי שתפקידו היא משרת אמון .
כל אזרח יכול להגיע למצב שהוא נבדק לצורך מילוי תפקידו במכונת אמת כדי לאפשר לו לעבוד באמונה שהוא מבצע את תפקידו בנאמנות .
ממש נכון, אני גם בעד, אסור שאיש יהיה מעל החוק, אפילו שופט בבגץ וראש ממשלה, כולנו כפופים לחוק, אתה אוחנה היה עדיף שלא תאמר את שאמרתה בכנסת ומצד שני חייבים להעמיד למשפט מדליפים אם החוק אומר כך ופוליגרף, לחייב כל שוטר ועובד ציבור, לפני שמקבל סמכות שמשפיעה על חיי האזרח
למה הלייק ( הכחול?) לא עובד
כן דחוף כולל ועדת חקירה זכות האזרחים לדעת מה קורה בכל הפרשיות הפרקליטות יש להשעותם מעבודה השר אוחנה בחרנו בכם על מנת להגן ולדאוג הציבור פשוט בתדהמה מכל הקורה
כן במיידי!!
כורח המציאות. היו צריכים לעשות זאת לפני עשור אם לא יותר
כן דחוף ביותר הפרקליטות הפכה למפחידה וטוב שעה אחת קודם תודה השר אוחנה
אמור מעט ועשה הרבה.
שורה תחתונה יחצנות ביבית לביבי.
שביבי יעבור פוליגרף.
וייכשל.
הוא המדליף.
מה הסבירות שחוקר זוטר ידליף ?
אין אדם חוטא ולא לו.
רק ביבי מרוויח מההדלפות. להשחרת הפרקליטות 'שחוקרת אותו' !
ואגב, מי הדליף את הסחיטה והאיומים (כביכול) על ניר חפץ.
קצת היגיון !
צריך להקים ועדת חקירה ממלכתית בראשות השופט דוד רוזן שופט ישר דרך שלא מזגזג ולא משנה לו מול מי הוא מנהל, פעם אחת ולתמיד צריך לעשות סוף,רוצים דוגמאות רות דוד כמה שנים עברו ומנסים למסמס את התיק,ייש עוד דוגמאות
ככל שידרש גם פוליגרף, כפי שחוקרים ראשי ממשלה ושרים, אין פסול בכך לחקר האמת לבדוק בפוליגרף אם יש לכך משמעות כעדות מתקבלת.
חופש הביטוי נאסר על אנשי ימין, שהם רוב העם!!!
כל אנשי הפרקליטות והיועץ, והפצר, והשופטת שהרשיעה את אלאור עזריה, ומפכל המשטרוע, ויש עוד, כולם צריכים להחקר לאלתר! ולבוא על עונשם!!!
בכל העולם פושעים לומדים משפטים ושולטים במדינה /אנו מדינה היחידה בעולם שהעם קדוש וכל מערכת משפט שלה קדושי קדושים /יש לעצור מיד את אוחנה שפגע בקדושים וגם מעדות המזרח
אם ייצגת את אחד הנאשמים, אז קום ופזר את הערפל.
אשמח , וישמחו גם אחרים, אני מניח, לשים את הענין הזה מאחורינו.
הרשויות, כרגיל, לא עושות דבר.
מנגד, העדויות והסתירות רבות וזועקות ולא פחות, מותם הלא צפוי של יותר מדי עדי מפתח שנפטרו פתאומית בפרק זמן קצר לאחר רצח רבין.
כבוד השר אמיר אוחנה..
שלט יערערו לך,או לנו את הביטחון.
הרי זה ברור כשמש שבהחלט צריך בדיקת פוליגרף…
איתך לאורך כל הדרך.
כן בעד םוליגרף
גם אני בעד פוליגרף לפרקליטות ובמיחד ליהיר הלפיד שמחר בבוקר יחברו את כולם ושיתחילו לספר או שנכניס להם את המדובב של דרוקר
לא רק הפרקליטות צריכה לעבור פוליגרף גם מי שחבר כנסת או שר חייב לעבור בדיקת כשירות שיהיה ללא עבר פלילי כזה או כזה לא יתכן שיכהן בכנסת אדם עם עבר פלילי או תיק במשטרה לידיעתך ולטיפולך המהיר " שר המשפטים " תדאג לזה קודם נראה אותך מבצע בדיקה כזו לחבירך
כן!
זאת מאחר ויש חשד אז ברור שכן!
והיה והפרקליטות תתנגד? הרי יחשדו שיש דברים בגו, כי אחרת ממה יש להם לחשוש???
ברור שהם צריכים לעבור בדיקת פוליגרף,
הם לא שונים מהאחרים שב"כ, משטרה,
והם גם לא נתונים לביקורת חציונית
כך שהם עשו ועושים ככל העולה בדעתם וברוחם
כן. פוליגרף לפרקליטות, וצו בדיקה של טלפונים שלהם ושל הכתבים שמקבלים את ההדלפות.
1) משטרת החונטות מלהב 433
2) חונטת הדיפ סטייט בפרקליטות.
3) שופטי הדיפ סטייט
4) הפיקוד הבכיר בצה"ל מדרגת רב סרן עד לגנרלים השמאלנים ששותפים למהפכה המשפטית בשיתוף מפלגת כחול לבן כביכול…
הפרקליטות והחוקרים ב433 חייבים לעבור פוליגרף , בקשר להדלפות, והשופטים שחותמים על צווי מאסר בלי הגבלה , אנשים נורמטיבים נעצרים , מרביתם משוחררים אך נשארים עם טראומה לכל החיים, גם אחוז ההרשעות מטורף 99% , זה בגלל שמרבית השופטים באים מהפרקליטות ולא מהסנגוריה
צריכים ואף מחוייבים בבדיקת פוליגרף!
לא ייתכן שהם פשוט דוחים את הבקשה כי הם חושבים שהם מעל החוק! הם מתמקצעים ומבינים את החוק, ומרשמים לעצמם לעבור אותו בלי לתת דין וחשבון, כי אין אף אחד עם סמכות מעליהם שידרוש מהם דין וחשבון. זה נראה יותר
צריכים ואף מחוייבים בבדיקת פוליגרף! לא ייתכן שהם פשוט ידחו את הבקשה כי הם חושבים שהם מעל החוק! הם מתמקצעים ומבינים את החוק, ואשכרה עוברים עליו בלי לתת דין וחשבון לא אף אחד. למה? כי אין אף אחד עם סמכות מעל סמכותם שידרוש מהם דין וחשבון.
גם לא מבין מי שואל אותם בכלל, דמו קרטיה זה שלטון העם, אנחנו רוצים פוליגרף! שיתנו לנו פוליגרף, אחרת זאת דיקטטוריה שמנוהלת על ידי מאפיה! בתוך אוכפי החוק שלנו – כן אלה ששופטים אותנו לצדק או רשע, ודוגלים ב"צדק ומשפט" – מסתתרת מאפייה שחושבת שלא רואים שהיא מנסה להסתתר!
להעביר אותם פוליגרף : להקים וועדת חקירה שתחקור את התנהלות המאפיה שמנהלת את הפרקליטות ולקצץ ליוע"מש את הכנפיים \ יוכל רק להמליץ – נקודה !
לנקות את אורוות הפרקליטות ובית המשפט מקום המשפט הוא מקום הרשע
כן. צריכים לעבור בדיקת פוליגרף.
חייבים לעשות סוף להפקרות הפושעת של אלה ש"תפסו" את השלטון והפכו את כולנו לשבויים בידיהם ונתונים לחסדיהם !
אכן כן. עובדי הפרקליטות מדליפים עד שלא יוכח אחרת. דבר זה גורר שהעיתונות ניזונת מקטעי דברים, וממילא עלול להיווצר מצב שגם אדם שהוא נקי כפיים, הדעת תהיה מוטה כלפיו. לכן חובה שכל מי עובד בעבודה רגישה שייבדק
כן
בהחלט כן. ולא רק אותם.
כל הגורמים העוסקים האכיפה והמשפט צריכים להבין שהם אינם מחוסנים ואינם עומדים מעל החוק.
בוודאי! אין פה בכלל שאלה. אם סיקור חיובי הוא שוחד, מה לגבי סיקור לא חיובי? שהרי סיקור חיובי הינו בליץ שנשכח מן התודעה רגע אחרי. לעומת זאת סיקור שלילי – נצרב עמוק ללא delete. בדיוק כמו התמונות של ראש הממשלה ששודרו ב-לופ מדגמן צוללות. גם לאחר שהפרקליטות קבעה שאין לו קשר לפרשה – ההדלפות עשו את שלהן. הפרקליטות אינה מורמת מהעם ואינה מעל החוק וברור שיש לבצע בדיקה מקיפה לרבות פוליגרף למעורבים, שכן היה וזה נכון, הנזק שנעשה הוא שערוריתי! ובמקרה הזה, הופך את הפרקליטות ממאשימה לנאשמת. סיקור שלילי וכאלה..
ללא ספק!
כן כן כן ועדיף כמה שיותר מהר אם הם טוענים לנקיון כפיים שיוכיחו זאת
כן יש לעשות פוליגרף לא יכול להיות שאדון מנדלבליט ואדון שי ניצן יעמדו בלובי של בית מלון והצהיר שהוא שומע "אני שומע איומים, אני שומע שקרים, אני שומע הכפשות חסרות ביסוס – זה פשוט מזעזע". שיוכיחו שזה שקרים ואין ביסוס לעמוד ולספר לאזרחים סיפורים מזמן הפסיקו להאמין להם ולאלה שקוראים לעצמם עיתונים הם משרתים של הפקרליטות די עם השחיתות וההונאה אלה אם נקבל כאזרחים הוכחות ולא קישקושים די נמאס ונקעה נפשו של רוב העם
השאלה שלך מראה שפשוט אין משילוט פשוט תיקבע כשר ממונה על בדיקת פוליגרף וכל מי שיתנגד יצטרך לתת הסבר מדוע פשוט קבל החלטה או דרכך או מבקר המדינה אבל קדימה מהגנה כנס להתקפה
מזמן ברור כי מערכת המשפט רקובה מהשורש
כן יד מקום לחקור את הפרקליטות
והמדליפים שעשו יד אחת להפלת בנימין נתניהו
ברור שצריך, ויפה שעה אחת קודם! חובה חובה חובה לחייב!!!
ברור
ברור שצריך לכשות פוליגרף למושחתים האלה שאין להם לא דין ולא דיין .מתנהגים כמו עבריינים
וועדת חקירה חיצונית עי גורמים ניטרלים
הם לא שונים מאף אדם אם יש חשד ואין לעם אמונה שההחלטה ניתנה ביושר ברור ורצוי מאוד שיעברו בדיקת פוליגראף נקודה
חובה להביאם על הכל .
לא שואלים את העם אתה כשר המשפטים תעשה מה שצריך על פי החוק
דיייייייייייייייייייייייי הדמוקרטיה הישראלית נרצחה בדם קר בסיכול ממוקד… ועכשיו נצטרך המון מזל , ועזרה מהקדוש ברוך הוא, כדי להיפטר מהחונטה שהמטרה הגדולה שלהם היא למחוק את הציביון היהודי בארץ ישראל וכל זאת בחסות הקרן לישראל חדשה ואוטואנטישמים שנמצאים בכל רחבי העולם,,,,ביחיאת אוחנה פוליגרף? זה כמו לתת אקמול לחולה סרטן ולקוות שהוא יחלים.
בסמכותו ובחובתו של שר המשפטים להורות על בדיקת פוליגרף לכל הנוגעים בדבר.
הוא לא צריך את הציבור לשם כך.
כן ברור חייב לעבור פוליגרף ❤❤❤????
יש חשד לעביררה פלילית המשטרה צריכה לפתוח בחקירה , ובוודאי שהם צריכים בד פוליגרף מחייבת בחקיקה
וועדת בדיקה דחוף בפרקליטות צריך לנקות את כל הליכלוך שיש שם ולהחזיר את אמון הציבור ששואף לאפס היום
בדיקה ומהר מאד
לטעמי בדיקת יושר והגינות כולל עונש מוסכם באם יתפשו בתפירת תיקים מתוך ידיעה משפטית ברורה שמלכתחילה התיק נתפר בניגוד להגיון ולחוק בשיטת מצליח..הם לעולם לא משלמים מחיר על האשמות ללא סיבה ומתוך אינטרס..אמת לאמיתה וחבל שזה כך..
הכוח שהם לקחו לעצמם גרם לפגיעה קשה בדמוקרטיה ובאזרחים רבים ועיוותי דין קשים ובעייתיים.
ברור לחקור גם את המדליפים. את החוקרים שאין מעליהם ביקורת כלל
ברור שכן ולאלתר.
חיב לחקור
כן
סומכים עליך מר אוחנה . הגיע הזמן ????????
כן בהחלט כי לא יכול להיות עם אתה לא תואם את הדיאות שלהם תופרים לך תיק
כן מחייב
בהחלט צריך לחייב את בכירי הפרקליטות בבדיקת פוליגרף.
אבל זה יכול לבוא רק לאחר ששרים, חברי כנסת, פרקליטי ויועצי ראש הממשלה וראש הממשלה עצמו יעברו בדיקה דומה על מנת להוכיח שהם עומדים בראש המחנה ושהאנשים הנכונים עומדים בראש המחנה ושהם אכן ראויים.
וכשם שלבכירי הפרקליטות לא תהיה כל חסינות אם יימצאו אשמים בהדלפות כך תתפוגג גם חסינותם של כל חברי הכנסת, השרים וראש הממשלה בנושא זה (בלבד) ושוב כהוכחה ליושרם, כשרותם ועצמידתם בראש המחנה באומץ ובדוגמה אישית.
אנחנו יודעים כבר ששר המשפטים לא מהסס לעבור על החוק ולפרסם נתונים בניגוד לצו מפורש של בית המשפט.
מן הסתם הוא יהיה הראשון בתור על ספסל הנאשמים במקרה כזה…. רק לכאורה כמובן !!!
לא יכול לבוא צעד כזה של הבעת חוסר אמון במערכת המשפט ללא דוגמה אישית.
כן מדוע הפרקליטות לא צריכה לעבור פוליגף ? כן אתם צריכים לעבור פוליגף.
אתם לא מיוחסים מתושבי ישראל כמוכם וכמונו כולם צריכים להיות שווים
ברור שהם צריכים לעבור פוליגרף…מה הם מלכים?
ברור לעשות בדיקה כמו בכל עבודה שעושים בדיקת פוליגרף ותעודת יושר וככה יחזירו את אימון הציבור
לעשות בדיקה וכן תעודת יושר כמו שדורשים בכל מקום עבודה ורק כך יחזירו את האימון בהם
כן צריך לעשות בדיקת פוליגרף צריך גם לבטל את הצו של איסור פירסום צריך להרים מסך.לראות מה קורה עם היועץ המשפטי ומה קורה עם ישי ניצן
כן בהחלט צריך לבדוק בפוליגרף ובכל דרך שמקובל על פי החוק
אבינועם
ברור.הם חשופים למידע רגיש,זה חובה!
קודם שכל 120 חברי הכנסת, כולל (ובעיקר) ראש הממשלה, יעברו בדיקת פוליגרף.
יש לחייב את כל עובדי הפרקליטות כולל הפרקליטים הבכירים וגם את היועמ"ש לעבור בדיקת פוליגרף
חובה .לפחות לבכירים שבהם
ברור שצריכים
ברור.חובה על הפרקליטות,בדיקת פוליגרף.
היא לא שונה משום מוסד ממשלתי אחר.
היא דנה בדיני נפשות,וחייב לעצור את ההדלפות.
הפוליגרף,הוא אחד הכלים למגר את התופעה.
ברור, הם חורצים גורלות ולא פעם הם חוטאים לאמת… ומשתמשים במדייה לקידום האגנדות שלהם. הם יוצרים לחץ חברתי על הציבור ועל מערכת המשפט ובכך הם מטים את דעת הקהל ומטים משפטים
ברור למה שלא יעברו.מיהם בכלל?פקידי מדינה שאמורים לשמור על סודיות למקום עבודתם ולא להוציא חומרים החוצה ממקום העבודה."הם"לא היו ולא יהיו מורמים מעם.
ברור, שצריך פוליגרף. השופטים, שחושבים שהם מעל כולם יכולים גם להידרדר לבגידה במדינתינו. תפירת התיקים לראש הממשלה גובלת עם הבגידה שיכולה להאבי לאבדון של המדינת היהודים הקטנטונת שלנו.
בהחלט ראוי וצריך שכל עובד ציבור יעבור הערכה תיפקודית שכוללת פוליגרף ביחוד עבדים שחשופים למידע רגיש או יכולים להיות נתונים לסחיטה או איומים מאחר ויש בידהם כוח רב למקרים של סחיטה
אני חושבת שאם דלף מידע רגיש אז בוודאי. הפרקליטות אמונה על הרבה חומר כמו המשטרה. זוהי רשלנות של ממש אם הודלף.היות שכך המדליף אומנם לא ברור אם ילך הביתה אבל בוודאות לא יקרב יותר אל חומר רגיש זהירות יפה לו
התשובה היא כן
ברור שחייב לעבור פוליגרף
ברור שכן
בהחלט כן.
1. או שזה עבירה פלילית
2. ו/או שזה עבירה אטית
3. ו/או שזה נסיון להשפיע על דעת קהל, כולל קהל שופטים.
כל הכבוד אתה הבוס אתה קובע נקודה יש חוק ברור נא תישם אתה מחזיר לי קצת אמונה בפולטקאים
אבל אנחנו לא צרכים עוד פולטקאי יש הרבה כאלה אנחנו צרכים מנהיג והוא נמדד בהחלטות אמיצות וקשות עומד על שלא ולא מספר מעשיות המשך בכול הכוח
בהחלטת כן